Droedels
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ik neem aan dat de veelheid van benzinepompen een verkeerd idee kan opleveren Reini, maar het te zoeken "woord" is een uniek enkelvoud.Reini schreef:SUPERTANKERS ?
Gezien zijn fiere opdruk op de man zijn outfit.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
dit is dus ook fout, ik kreeg er geen reactie opchérie schreef:als het 'fonetisch' is zou ik zeggen, ik zie een 'paar' en 'fina'
PARAFINE? (= soort olie)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Sorry hoor Chérie, ik had jouw posting echt niet gezien, excuseer me daarvoor. Parafina had inderdaad een mooie fonetische geweest maar het is niet wat ik zoek. Ik zou je aanraden de man nog eens goed te bekijken tussen zijn bos van Super en Diesel.chérie schreef:als het 'fonetisch' is zou ik zeggen, ik zie een 'paar' en 'fina'
PARAFINE? (= soort olie)
Zoals vaak het geval is mag de vrouw wel mee op de foto maar is ze voor de rest totaal irrelevant;
-
Ja chérie ! Het is een superman om drie redenen, ten eerste staat het op zijn linker broekspijp geschreven, ten tweede is hij liefdevol voor zijn al wat minder jong vrouwtje, ten derde verkoopt hij superbenzine zoals de grote S op de pomp aan zijn linkerzijde aangeeft;chérie schreef:SUPERMAN? (super benzine?)
De aanhouder wint niet altijd maar de volhouder wel ! Helaas hier geen punten enkel lof van de jury en van het publiek.
-
Had geweest kunnen zijn "boottochtje op de Rijn" maar het is geen bijboot.Reini schreef:BIJBOOT ?
Een extra bootje om pleziertochtjes mee te maken.
Ik zie dat daar een bij gespietst werd aan de rechterzijde.