Droedels
-
Sita
pluspunten ?
Maar dat heeft niets met de plattegrond van de kerk te maken.
Dus ook fout waarschijnlijk
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Die gedachtengang kan ik niet volgen sita, er staat weliswaar één plustken in de tekening maar in welke zin zou dat tot pluspunten leiden ?Sita schreef:pluspunten ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Er is een afgebakend deel via de blauwe rand, (binnen)en we weten al dat dit deel van de kerk schip wordt genoemd.socrates schreef:Dat is dan toch maar voor de helft te begrijpen.Reini schreef:BINNENSCHIP ?
Ik geef verder geen uitleg, we gaan dat allemaal begrijpen.
Dit is dus duidelijk een cryptische droedel, nieuwe schepping van Socrates. (sorry maar uw naam wordt steeds hersteld met hoofdletter.)
-
Dat ligt dan aan de instelling van uw spellingscorector die socrates blijkbaar als een eigennaam beschouwd en daar dan uit zichzelf een hoofdletter van maakt;Reini schreef:Er is een afgebakend deel via de blauwe rand, (binnen)en we weten al dat dit deel van de kerk schip wordt genoemd.socrates schreef:Dat is dan toch maar voor de helft te begrijpen.Reini schreef:BINNENSCHIP ?
Ik geef verder geen uitleg, we gaan dat allemaal begrijpen.
Dit is dus duidelijk een cryptische droedel, nieuwe schepping van Socrates.
(sorry maar uw naam wordt steeds hersteld met hoofdletter.)
Volges mijn is een droedel ook altijd een vorm van crypto, wel zou een droedel anders dan het hietr wordt gedaan, altijd uit letters bestaan niet uit foto"s of tekeningen. Maar wij kunnen toch volgens onze eigen regels van ouwe knarren spelen ?
-
Nee is niet juist, wel een mooie vondst maar nee, de oplossing blijkt uiterst moeilijk omdat ze weer zo voor de hand ligt.chérie schreef:zowel letters dan cijfers dan prentjes ogen...als het maar 'droedelt'
is binnenschip nu juist?
-
Nee, dan zou er minstens toch een symbool van het Rode Kruis moeten opstaan vind ik. Wel een goeie vondst, te onthouden voor later misschien.lotte schreef:Dat kruis kan op verzorging wijzen
Hospitaalschip ?