kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang

04 mar 2016, 22:17

Ken eest me scherm stief goet ofgekuust om zekre géén mikroben bin'n te kriegen van jundre... :roll: 8O

Wok ne dikke proficiat van mie hosh, ojje dadde kut uitoen kujje vele geld sparen vor je kestspeeltjes.. :) , zulje vele mindre moet'n oesten en weetje dajje dadde oltiet kut riek'n otre etwien vele smoart... :roll: :(

Teet ier wok vele geregent zulle leahsje...mor olle achtrenoene kwam de zunne dre deure...

Mè me zeune goat bitje per bitje vorut, wel witie stief goet dat lange goat dueren...

Slapt wel...toet nog eké...
Wat niet al lachend kan gezegd.....

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

05 mar 2016, 11:34

inderdood davang..wa dajje do zegt klopt gelik mugge ip un boks-
angschoen nu ol kanne"k ol rieken wien da ter smoort 8O
va je zalven riek je da nie é :? mo morgend ist ol 14 dagen dak stoppen mé smoren..t'is teupen dak azo verder kunnen stoppen? ken gin garantie hed :roll: das nie gelik ne t'wadde dajje kopt van toestallen é :)
mo t'belangerikste is joen zeune davang..ost t'ie mo were helegansten geneest! t'go wal z'n tied nodig én ..mo da komt zekers en vast in orde :wink:
leahtjie oe ist mejje ,is je koede verre gedoon? :roll:
genees mo zere wé :wink: :D
alé vanden noenend zie'k weg no me zeune ...m'n petekiend verjoord :D
dus word da smullen .
alé toe in den drooi ,en nog ne schoone weekend voe joender ollemolle 8) :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

hoshinkido

08 mar 2016, 11:22

alé me zien diesendag vandage,benieuwd oe dat t'is met leahtjie ur koede..en euk davang zie'n zeune? t'eed ier gisteren gesneefd wé 8O
en t'woren grote vlokken ,die uut de lucht vielen...alé men nietend hed in januori,februori,en nu in moorten wal? :roll: das vree rare.
en vandage ist vreuwedag ? nog zo'n dag voe de vreuwen ..joengens toch,die kriegen vil congé zulle :lol:
Gast

09 mar 2016, 15:52

hosh, davang,

Heub in de kliniek gelege van zaterdoug tot vandoug, begin va een longontsteking.
Nu gon ich mezelf noch goet soignere, want ziek zen, amaaaaii, wa is da ambetant seg!!

davang

09 mar 2016, 21:10

Ge meugt gerust zien leah, tis doar nietent luettig an... :(
Dajje je goet zult soigneren kunke geloven, 't were é tre wok e bitje mé te maeken, mor allé te gaet bitje per bitje betren, warme gaet nie zien, doarvan nie , mor tzal drogre worden...

Witje dajje betre eké goet e zware koede(valling) kriegt, dadde makt dajje dre loatre betre tegn kunt, al is un longontsteking nu wok e heel twodde anders.
Vele courage en makt dajje rap geneest é...
Getut ollemoale gekregen deur hosh zen koede é, veel te vele en te dichte bien je scherm gezet'n é... :roll: :lol:

hoshinkido

13 mar 2016, 09:30

ken der nogtangs n' fieltere (filter) voorgehangen am me scherm davang :? da doed toch de vieruusen tegen ?
mo da ka goed zien ..das ze da van ne twien anders betrapt ét é davang???
alé ik pezen da zulle,mo k'zien da nie zekers.
t'eeste wa dat ter voe mien teld ,is dajje zeune der deure komt..en je komt der deure :wink:
en ons leahtjie é..walere ,ken kompassie ..z'is ziek t'meestjie :(
eupelik is ze ol genezen? :roll: :lol:
téd ier goed gevrozen vannacht amai,ol d'ottows 'auto's) woren spierwit,mo nu schient ier nu de zunne vulle petrol. toe in den drooi wé,en nog ne schone zundag voe joendere :wink: :lol:
Gast

13 mar 2016, 11:17

dag davang en dag hosh,

Joa, ich ben goet an t geneze, het het zen teed nodig.

Gon straks veur den eeste keer a wandelingske doen, ich vind het verraderlijk weer, en zo veul zieke da er zen.

Mich hadde ze in de kliniek op de gang "maag en darmziekte" gelegd, een verdiep hoger, bij de longaandoeninge, doar was gin koamer mer vrij.

Droevig kliniekske, gin chauffauge op de koamer, ete veul te zout, vlees zwom in de saus, onvriendelijke verpleegsters, wel twee hiel knappe dokters, da moet gezeid weurre.

Alei manne, zeurg goet veur ur eige en veur ur nabestaanden, tis zoe belangrek.

Groetjes,

davang

13 mar 2016, 22:17

Dre zien vele ziek'n, van me jonges werk'n biekans ollemale in kliniek'n, moeten ovrol elpen en inspring...
Zelfe zien dre twee van de kleinste wok ziek.

Me zeune hoske moe woensdag were worden geopreert, dus sitief goet ist nog nie...

Oei kloek é leah...

Slapwel...

hoshinkido

15 mar 2016, 14:20

da dolles goed mag verlopen davang ,voe je zeune .want da dis je eégen kiend ,ik zoe'n euk der ip pezen zulle.
t'got z'n tied nodig én ,voe te genezen..os olles mo were goed komt :wink:
leah ziejje nu heleganst genezen ..en kajje were roendleupen (rondlopen) in uus? :lol: je vint mag were niet mé doen zekers? :lol: :lol:
Gast

15 mar 2016, 20:09

Hey davang,

Ich wens uwe zoon en spoedig herstel toe. Uw zoone zen verplegers, schoen beroep. Meurge is dus de operatie, ich gon a keerske oan steke veur de jongen.

Hey hosh,

Of ich helemoal geneze ben, ich hoop het, heub just men leste antibiotica genome. Overdag hoest ich noch, snachs minder. Zoe iet is ni mer zoe direct uit het leef (lijf) hoor, ma joa, ich heub teed hé.
Menne maaaan mag zekers mee doen, dje weet noch ni half waaaa en braaf vrouwke da ich ben!

Sloptwel jonges, ich gon der oech ni laaaank uit zen.

davang

18 mar 2016, 21:12

Zeen z'n elleboge were open gedaen, jee wel mindre zjèr, zeen dre wok ne andre ploatje in gstok'n.
Bin enige tiet moe wok z'n pols an z'n andre norm erdaen worren, toe zjèr ok dre up peinz'n...
Wel eetie vele courage, ke zient ikke heel andres....

Allé leah, zieje dre ol deure ?? dre is zekre nieten geestig an... mor je kujje paluffen(troosten) mé je vint zulle, jis gelik vele, ik weten wok nog ni olf wuk e broaf goei wuffeke ik en.... :roll: :)

Meugje gie wok rond spring in us hoske...ke meugen da nie van de miene...:roll:
da makt te vele stof ... :lol:
Gast

19 mar 2016, 10:58

Erme jong, ligt 'm noch alteed in de kliniek davang?

Ich ben der zoe goet as deur davang, ma der zen noch veul mense ziek, en longontstekinge steke volop terug de kop op.

Menne maaaan mag oech ni rond springe, da mokt inderdoud veul te veul steub (stof).

Noch en schoen w.e. gewens en wens de jong beterschap.

davang

20 mar 2016, 19:26

Neije leah , jis tuis, wordt stief goet upgevang , iedre een elpt em zogoed of dawwe kun...wen heel goed ofgesproken mé mekoar wonneer dattre iemand em komt elpen, en dadde lukt stief goet.

Ke zien echt blie dajje dre wok deure ziet... :)

Den hosh is verzekerst etwoar bluven ang...oftewel nog oltiet ant rondspring... :roll: :lol:
Gast

20 mar 2016, 19:59

Joa davang, ich weet oech ni woaroem hosh hier ne meer komt!!

Ben noar het toneel gewest vandoug, was goed, oem te lache natuurlek!

Sloptwel veur straks hé davang!

hoshinkido

21 mar 2016, 10:52

gin paniek,gin paniek,eest en voorol hoshi is ziek :(
en moe nog ne poor keren ip oenderzoek ..,das de reden dajje me nie vele zie't :oops: ik moeten vele rusten van de doktur! mo ik vergeten joender nie wé..je mag da nie pezen :wink:
davang ik zie'n blie dajje zeune thuus is,en dat tjie goed verzorgd word dur joender ollemolle..da verdiend un plume man.
mo da got ne lange revaliedosie worden..en kine ..os olles mo were goed komt é 8)
dus jemme nu gezien é :lol: mo t'is woor wa dak gezeéd en ,ik moet het kalm aandoen :?