Droedels
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Waarom zou dat een sparrentak moeten voorstellen. Het heeft toch geen geur en Kerstmis valt inderdaad op 25 december, de tak staat op een 9 de.Reini schreef:Mijn eerste idee was FEESTMAAND , omdat het blad van de kerstboom daar staat. Kerstmis valt wel op de 25 ste.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Het is toch een dennentak met vlimmen ?????socrates schreef:Waarom zou dat een sparrentak moeten voorstellen. Het heeft toch geen geur en Kerstmis valt inderdaad op 25 december, de tak staat op een 9 de.Reini schreef:Mijn eerste idee was FEESTMAAND , omdat het blad van de kerstboom daar staat. Kerstmis valt wel op de 25 ste.
-
Ik heb het "beeld" gedownload onder een heel andere naam. zijn de "naalden" niet wat te veel gekromd om van een spar te kunnen zijn ?Reini schreef:Het is toch een dennentak met vlimmen ?????socrates schreef:Waarom zou dat een sparrentak moeten voorstellen. Het heeft toch geen geur en Kerstmis valt inderdaad op 25 december, de tak staat op een 9 de.Reini schreef:Mijn eerste idee was FEESTMAAND , omdat het blad van de kerstboom daar staat. Kerstmis valt wel op de 25 ste.
-
Je hebt gelijk lotte, het "staartje" van die palm wijst inderdaad naar de 15 dat was dus wel een goeie gok van jou om hemelvaart te raden? Het wijst erop dat bij het maken van een droedel de maker heel zorgvuldig moet omgaan met elk detail, ik had de palm een tikkeltje meer naar rechts moeten plaatsen zodat dat takje niet meer naar de 15 wees.
Zoek dus rustig verder het takje telt niet mee.
Zoek dus rustig verder het takje telt niet mee.
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
la op notenbalk + A mi op notenbalk + E laamie en naat (ik begrijp de A en de E wel niet)
LAMINAAT?
LAMINAAT?
Laatst gewijzigd door chérie op 15 jul 2017, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Dat is straf en al na 5 minuten gevonden, knap gezien chérie. En ik heb daar zoveel werk aan gehadchérie schreef:LAMINAAT? (zie een' la' en een' mi' op de notenbalk en 'naat'
Was het te duidelijk ?