Droedels
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
aan de linkerkant zie ik een bol die mogelijk een maan is, als dat zo is moet ik vaststellen dat de mens niet enkel op zijn eigen bol maar ook daar al flink heeft huisgehouden wat vervuiling betreft
aan de rechterkant zie ik enkel een gat in de ruimte, dus
(buitenaardse) milieubevuiling
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Die redenering kan ik perfect volgen hollygan enkel is ze te pragmatisch voor den beeldraadsel.hollygan schreef:aan de linkerkant zie ik een bol die mogelijk een maan is, als dat zo is moet ik vaststellen dat de mens niet enkel op zijn eigen bol maar ook daar al flink heeft huisgehouden wat vervuiling betreft
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Ook wel een goeie vondst reini maar toch te concreet, het beeld aan de rechterzijde zou inderdaad een nieuwe maan kunnen voorstellen maar dat is toch te direct ? Wat gebeurt er hier tussen de maan links en de maan rechts, dat is de vraag en tegelijk een tip.Reini schreef:NIEUWE MAAN ?
Die is er wel, maar je ziet hem niet omdat de achterkant van de maan door de zon belicht wordt, voor aardwezens dus niet te zien.
-
nee reini tussen de "volle maan" links en wat we ondertussen rechts allemaal een maan zijn gaan noemen, is er wat gebeurd, we zoeken immers een werkwoord.Reini schreef:De grijze maan is wat groter, is hij stervende ?
DODE MAAN dan.
-
Inderdaad jij hebt gelijk Reini, ik was even in verwarring tussen beeldraadsels en cryptogrammen waar ik gewoonlijk de aarde van het woord meegeef.Reini schreef:Er werd hier niets over een ww geschreven, maar dat is goed om weten.
Thanks !
Hier moet dus een werkwoord worden gevonden, Sorry