CRYPTO new style
-
Sita
Dan toch maar eens een crypto gok ...
Oneens ?????
het oneens zijn als paar (koppel)
on duidt in samengestelde woorden meestal op het tegenovergestelde (van meningen bvb)
Oneens ?????
on duidt in samengestelde woorden meestal op het tegenovergestelde (van meningen bvb)
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Nu dan toch snel gevondenSita schreef:Dan toch maar eens een crypto gok ...
Oneens ?????
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Sita
Min of meer ...socrates schreef:Nu dan toch snel gevondenSita schreef:Dan toch maar eens een crypto gok ...
Oneens ?????
on duidt in samengestelde woorden meestal op het tegenovergestelde (van meningen bvb)Heeft de zin nu wel zin ?
+2
lotte 8
chérie 4
Reini 8
Sita 4
-
Sita
.
Dat verpakkingsopschrift doet me twijfelen of ik wel genoeg waar voor mijn geld heb gekregen.
Dat verpakkingsopschrift doet me twijfelen of ik wel genoeg waar voor mijn geld heb gekregen.
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
STAAL ZONDER WAARDE? (werd al eens op de verpakking geschreven als men vroeger iets opstuurde, en dan vraag je je af of je niet teveel betaald hebt hé)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Sita
Neen chérie, het is 1 woord.
Het viel me op toen ik aan tafel zat
Ik dacht wanneer je dit opschrift anders interpreteert heb je toch wel te weinig gekregen.
Het viel me op toen ik aan tafel zat
Ik dacht wanneer je dit opschrift anders interpreteert heb je toch wel te weinig gekregen.
-
Sita
Een goeie gok en al wat meer in de te zoeken richting.socrates schreef:Leeggoed ?
Toch nog niet hetgeen ik in gedachten heb.
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Sita schreef:Juist lotte
Bij halfvolle melk weet je dat het over de melk zelf gaat.
Als er enkel "HALFVOL" te lezen is zou het wel eens kunnen zijn dat maar de helft van de verpakking gevuld is![]()
lotte 10
chérie 4
Reini 8
Sita 4
lotte
Dank je wel Sita.