Droedels
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Was het antwoord nu hooggebergte of hoogdagen Socrates ?socrates schreef:Het was maar één berg maar de dagen zijn inderdaad "hoogdagen" dat was het te vinden woord, dus gevonden lotte.lotte schreef:Hooggebergte ?
gegeven datums zijn hoogdagen
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Het te vinden woord was "hoogdagen "maar omdat lotte in haar antwoord twee elementen opgeeft waarvan eentje het juiste is, wil ik liever niet blijven vitten en keur haar reactie dus goed. Ik begrijp dat jij, als vervangende boekhouder, de puntjes op de "i" wil zien Reini.Reini schreef:Was het antwoord nu hooggebergte of hoogdagen Socrates ?socrates schreef:Het was maar één berg maar de dagen zijn inderdaad "hoogdagen" dat was het te vinden woord, dus gevonden lotte.lotte schreef:Hooggebergte ?
gegeven datums zijn hoogdagen
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Het te vinden woord was "hoogdagen "maar omdat lotte in haar antwoord twee elementen opgeeft waarvan eentje het juiste is, wil ik liever niet blijven vitten en keur haar reactie dus goed. Ik begrijp dat jij, als vervangende boekhouder, de puntjes op de "i" wil zien Reini.[/quote]socrates schreef:[
Was het antwoord nu hooggebergte of hoogdagen Socrates ?
Iedereen die meeleest wil er natuurlijk het fijne van weten, natuurlijk krijgt Lotte de punten, de opgever is de baas.
-
Heel interessant spel als je merkt wat wij, mensen van deze computersamenleving allemaal gaan interpreteren bjj het waarnemen van afbeeldingen, En dat dan terwijl onze samenleving bezig is steeds meer het woord te vervangen door het beeld. Dat toont ook aan hoe belangrijk en misleidend de eventuele commentaar kan zijn die bv. een politicus bij bepaalde beelden geeft.Versaille schreef:hoorn zonder draad = draadloos
scherm = beeld (film)
verrekijker = kijken
opgestapelde banden = opslaan (saven)
dus: draadloos beeld kijken en opslaan. ?
Daar zal wel een naam voor zijn, maar dat weet ik niet (meer)
Elke taal "verkleurt" de werkelijkheid maar beeldtaal doet dat wellicht toch het meest;
Het is toch nog even wachten op wie de eerder eenvoudige idee die hier wordt uitgebeeld.zal "zien".
-
Ook goed gezien reini maar te technologisch.Reini schreef:BANDBREEDTE ?
De snelheid waarmee signalen worden doorgestuurd naar de toestellen.
De gestapelde autobanden zijn de link .
De term bandbreedte heeft veel verschillende betekenissen, snelheid van de signalen is daar maar één van.
Laatst gewijzigd door socrates op 31 jul 2017, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
En die dure banden van seniorennet, laat je zomaar rechts liggen dan ? Kan jij ook kijken of filmen met een telefoonhoornlotte schreef:Telecameras ?
Laatst gewijzigd door socrates op 31 jul 2017, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.