CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Dat is mogelijk daar heb ik "gelukkig" geen ervaring mee, U2 is ook nog wat anders.lotte1 schreef:U2 is ook een document dat moet ingediend worden door de werkzoekende bij de RVA.socrates schreef:En het verband met u2 ?lotte1 schreef:werkzoekend ?
Wie zoekt die vindt de aanhouder wint. (niet in alle betekenissen
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Sita
opstartbaan ???
een nieuwe collega start een baan
U2 is ook een verkenningsvliegtuig op startbaan
een nieuwe collega start een baan
U2 is ook een verkenningsvliegtuig op startbaan
-
Nu nog starten dan zijn we er, nog even doordenken. op startbaan is wel twee woorden, het is één woord van 11 letters. Maar je zit op de goeie baan.
Ik weet niet of het woord opstartbaan bestaat.
Ik weet niet of het woord opstartbaan bestaat.
Laatst gewijzigd door socrates op 06 nov 2016, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Is mooi ver gedacht maar te ver nu, je geeft hier drie componenten op :muzieknummer, startnummer en beurt.chérie schreef:STARTNUMMER? (nieuwe collega: start, en U2 is ook een nummer en in verband met het 'vliegtuig moet hij zijn 'nummmer, beurt, afwachten)
Het te vinden woord bevat maar twee elementen en wordt altijd als één woord gebruikt.
-
Sita
Je hebt gelijk, socrates. Het woord opstartbaan bestaat niet.socrates schreef: Ik weet niet of het woord opstartbaan bestaat.
Ik heb er wel een site over gevonden maar dat is dan geen zelfstandig naamwoord.
http://opstartbaan.nl/
-
De carrire van de nieuwe collega is al begonnen de start telt dus niet meer mee in de redenering, de muziek ook niet,zoals hoger al gezegd. Wat wordt de nieuwe collega nooit ??Sita schreef:laatste poging (denk ik toch ...)
startverbod?