CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Goed bedacht diba maar ze waren je dit keer wel voor, de bloemen zijn al uitgedeeld.diba schreef:Ochtendlijke poging :
Hooligan ???
X kant ofte X side = berucht supportersvak
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Sorry, ik wist niet meer dat we bij droedels toch letters opgaven, vorige deelnemers waren daar niet voor te vinden. In dit geval gaat het om acht letters in een zelfstandig naamwoord;lotte schreef:socrates schreef:Een groot bestand van poezensterren. nw. fonetisch
socrates, aantal letters aub.
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
socrates schreef:Sorry, ik wist niet meer dat we bij droedels toch letters opgaven, vorige deelnemers waren daar niet voor te vinden. In dit geval gaat het om acht letters in een zelfstandig naamwoord;lotte schreef:socrates schreef:Een groot bestand van poezensterren. nw. fonetisch
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Ja chérie bedankt voor het melden omdat ik vaak met beide tegelijk bezig ben wil ik die regels wel al eens door elkaar haspelen.chérie schreef:socrates schreef:Sorry, ik wist niet meer dat we bij droedels toch letters opgaven, vorige deelnemers waren daar niet voor te vinden. In dit geval gaat het om acht letters in een zelfstandig naamwoord;lotte schreef:(acht)socrates schreef:Een groot bestand van poezensterren. nw. fonetisch
Laatst gewijzigd door socrates op 25 jan 2018, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Niet slecht gevonden maar op de catwalk paraderen tegenwoordig ook andere dan poesjes.lotte schreef:CATWALKS ?
cat - kat
mannequins zijn de sterren van het moment
Is dat wel een aanvaard woord ?
Een bengaaltje tonen