Droedels
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Had er ook aan getwijfeld socrates, dan zet google ons op het verkeerde been.
Eeuwwisseling
Op 31 december 1999 is het om twaalf uur 's nachts driedubbel feest. Je maakt dan een bijzondere jaarwisseling mee. Dan begint een nieuw jaar, een nieuwe eeuw en een nieuw millennium. Een millennium is een periode van precies 1000 jaar. Tijdens de jaarwisseling op 31 december 1999 maakt het millennium 1000-2000 plaats voor het millennium 2000-3000. Dat kun je maar één keer in je leven meemaken. Veel mensen vieren dan flink feest. Want het meemaken van een jaarwisseling, een eeuwwisseling en een millenniumwisseling tegelijk is uniek.
Eeuwwisseling
Op 31 december 1999 is het om twaalf uur 's nachts driedubbel feest. Je maakt dan een bijzondere jaarwisseling mee. Dan begint een nieuw jaar, een nieuwe eeuw en een nieuw millennium. Een millennium is een periode van precies 1000 jaar. Tijdens de jaarwisseling op 31 december 1999 maakt het millennium 1000-2000 plaats voor het millennium 2000-3000. Dat kun je maar één keer in je leven meemaken. Veel mensen vieren dan flink feest. Want het meemaken van een jaarwisseling, een eeuwwisseling en een millenniumwisseling tegelijk is uniek.
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
je ziet duidelijk dat 1999 verandert in 2000, om hoe laat of op welke dag dat gebeurt
het speelt toch helemaal geen rol om welk uur de jaarwisseling plaats vind
ik heb geen uur of dag aangegeven, dus kan ik daar geen fout gemaakt hebben
wat ik wel fout vind die die steeds weerkerende kritiek
altijd vanuit de zelfde hoek en altijd ongegrond
het speelt toch helemaal geen rol om welk uur de jaarwisseling plaats vind
ik heb geen uur of dag aangegeven, dus kan ik daar geen fout gemaakt hebben
wat ik wel fout vind die die steeds weerkerende kritiek
altijd vanuit de zelfde hoek en altijd ongegrond
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Google is de bijbel niet lotte maar met enig zoeken vind je er makkelijk de tegengestelde bewering. Er dient rekening te worden gehouden met het feit dat er nooit een jaar 0 is geweest.lotte schreef:Had er ook aan getwijfeld socrates, dan zet google ons op het verkeerde been.
Eeuwwisseling
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus