kettinggesprek
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Ke zien blie daje nie vele meer moe oesten leah, mor pas nog mor up zulle, van der is olle daege nogol vele nevle, en dadde is stief slicht surtoe in voorjaer.
Ken vandoage were moet'n mè me zeune nor de klinieke gaen up controlle, zen dre nie te vele an gedaen, geneest goet zei den dokteur, mor te gaet nog stief lange deuren vo dat gelik vroegre wos, othet nog wel tselfse zal zien, ke vrezen doar voren.
Wel doetie stief vele oefeninge met zienen linksen norm, je kut ol an z'n ore, mor de kracht istre nog nie om zwoardre ding up te pakken.
Wiedre moet'n wok vele schidren zulle hosh, allé schildren meuge kik wel nie doen, wel afvrieven...
ke kun ik dadde nie goet schildren zegt de miene, ke zien dre echt niet dul vor'n wé... 
Mè die latste storm ziendre pan van uzze muer gewoait, moet'n dadde wok nog vermoken, ke gaen olle pan drof pakken en dre ne deksteen upleggen, tis mor un murtje van 5-6 metre.
Ken vandoage were moet'n mè me zeune nor de klinieke gaen up controlle, zen dre nie te vele an gedaen, geneest goet zei den dokteur, mor te gaet nog stief lange deuren vo dat gelik vroegre wos, othet nog wel tselfse zal zien, ke vrezen doar voren.
Wel doetie stief vele oefeninge met zienen linksen norm, je kut ol an z'n ore, mor de kracht istre nog nie om zwoardre ding up te pakken.
Wiedre moet'n wok vele schidren zulle hosh, allé schildren meuge kik wel nie doen, wel afvrieven...
Mè die latste storm ziendre pan van uzze muer gewoait, moet'n dadde wok nog vermoken, ke gaen olle pan drof pakken en dre ne deksteen upleggen, tis mor un murtje van 5-6 metre.
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
ik kannen nie anders of zalve schilderen davang
mien vreuwe ka da nie. en dak mosten in joen platse zien..zoe'k euk ne deksteen leggen inplatse van pannen... jet pannen genoeg in uus é voe te bakken
en 5 of 6 meters euge is nie vele.
ja leah'tjie komt ter helegangsten were deure...best é
t'regend ier ol were pfffffffff...t'is were wekend wé
mo regen of gin regen ..morgend gok no de zoterdagmarkt.en vandage is t'eupeninge van de foore ip t'zand. mo da zeg me nietend mé....juuste roendkiekken ,en ne broodwost keupen ..en k'zien ton ip t'gemak met den nottobuus nor uus. mor eest kommissies doen é,of kriegen den dwil imme nekke
en 5 of 6 meters euge is nie vele.
ja leah'tjie komt ter helegangsten were deure...best é
t'regend ier ol were pfffffffff...t'is were wekend wé
mo regen of gin regen ..morgend gok no de zoterdagmarkt.en vandage is t'eupeninge van de foore ip t'zand. mo da zeg me nietend mé....juuste roendkiekken ,en ne broodwost keupen ..en k'zien ton ip t'gemak met den nottobuus nor uus. mor eest kommissies doen é,of kriegen den dwil imme nekke
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Gast
Ne schoene zondoug gewens beste manne!
Joa davang en hoshken, ich ben noch hiel veurzichtig, gistere in Putte gewes me doughter, kaaaaad man, dieje wind blies ons oemtrent oemver.
Ich haaaa men winterklak oep gezet, precies januari.
Heube ni veul geshopt, zen geland in en taverne en doar wa ant smikkele gewes.
Doughter got doar (is just euver de grens) sommige medicamente kope oemda die veul beterkoop zen as heeje bij ons.
En hoe vordere de schilderwerke, das oech toevallig da gelle (jullie) tegelijk ant schildere zet gesloage.
Heeje komt er noa a flauw zonneke piepen. Geniet ervan heere.
Joa davang en hoshken, ich ben noch hiel veurzichtig, gistere in Putte gewes me doughter, kaaaaad man, dieje wind blies ons oemtrent oemver.
Ich haaaa men winterklak oep gezet, precies januari.
Heube ni veul geshopt, zen geland in en taverne en doar wa ant smikkele gewes.
Doughter got doar (is just euver de grens) sommige medicamente kope oemda die veul beterkoop zen as heeje bij ons.
En hoe vordere de schilderwerke, das oech toevallig da gelle (jullie) tegelijk ant schildere zet gesloage.
Heeje komt er noa a flauw zonneke piepen. Geniet ervan heere.
-
leah de zunne schient ier ol van vandenuchtend ..echt schoon wir emme héd vandage,en morgend got nog warmder zien,ze spreken van 19°
mor is da voe buten of is da voe binnen ??
ken olsans bezig gewist met werken thuus,van de kaboetertjies gont nie doen wé
ken verre de krampe in m' viengers van die vervebustele vat toekden
mo k'zien der verre van of..k'gon blie zien dat gedoon is zulle amai
mor is da voe buten of is da voe binnen ??
ken olsans bezig gewist met werken thuus,van de kaboetertjies gont nie doen wé
-
Gast
Joa hosh, het is heeje oech hiel schoun wier gewest, blauwe hemel, zon, maar spijtig genoeg ist moar veur twie douge.
Heeje oech werke, menne maaaan is nieve planken oep het terras ant legge.
Meurge ben ich ni veul thuis, ma gon toch probere oem wa van de zon te geniete.
Davang, da komt wel in orde me ur zoon, ma hij zal veul geduld moete hebbe, revalideren duurt noa éénmaal lang.
Wens hem noch moar veul bieterschap va mich.
Sloptwel hé heere!
Heeje oech werke, menne maaaan is nieve planken oep het terras ant legge.
Meurge ben ich ni veul thuis, ma gon toch probere oem wa van de zon te geniete.
Davang, da komt wel in orde me ur zoon, ma hij zal veul geduld moete hebbe, revalideren duurt noa éénmaal lang.
Wens hem noch moar veul bieterschap va mich.
Sloptwel hé heere!
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Danke leah , tgaet nodig zien, van ken meer en meer 't gevoel dat ie wit dat niemé gelik eerdre zal zien, wuk dadde den dokteur wok zegt.
Disendag moeten ze olwere zien pols opdoen en van de weke en ze olles van ront zien elleboge van zien nadre normen weggepakt, je moet ter vele mee oefening doen.
Ken sanse get mè twere zulle hosh, me deksteen lig'n dre ol up, teet rapre gegaen dak en gepeist, tmeeste werk wos olles gereed leg'n en olles te gan ooln ....en were upkusjchen , ol were e twodde die gedaen is...
Disendag moeten ze olwere zien pols opdoen en van de weke en ze olles van ront zien elleboge van zien nadre normen weggepakt, je moet ter vele mee oefening doen.
Ken sanse get mè twere zulle hosh, me deksteen lig'n dre ol up, teet rapre gegaen dak en gepeist, tmeeste werk wos olles gereed leg'n en olles te gan ooln ....en were upkusjchen , ol were e twodde die gedaen is...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
davang ,t'got lange deuren ,mo met vil kinie got dat goed kommen,
j'is van gin traplere gevollen e
mo van vil ogere
ejje da helegangs olene gedoon die dekstenen ?
da was toch oengeveer 6m oge é davang
leah oe ist mejje meestjie,olles goed?
j'is van gin traplere gevollen e
ejje da helegangs olene gedoon die dekstenen ?
leah oe ist mejje meestjie,olles goed?
-
Gast
Joa hosh, alles goet heeje.
Davang, ur zoon kan achteraf oech es noar en osteopate goan, ich heub van de week zoe en behandeling loate doen veur men schouers en da is gewoen zaaalig. Ge trekt doar wel ni veul van trug, moet noch opzoeke wa ich zoeal trug trek.
Kine is oech goet ma osteopathie is en zachtere oanpak.
Groetjes en veur meurge ne schoene zoundoug gewens an ur twieje, alée, viere eigelek, ich mag ur vrouwkes ni vergete hé!
Davang, ur zoon kan achteraf oech es noar en osteopate goan, ich heub van de week zoe en behandeling loate doen veur men schouers en da is gewoen zaaalig. Ge trekt doar wel ni veul van trug, moet noch opzoeke wa ich zoeal trug trek.
Kine is oech goet ma osteopathie is en zachtere oanpak.
Groetjes en veur meurge ne schoene zoundoug gewens an ur twieje, alée, viere eigelek, ich mag ur vrouwkes ni vergete hé!
-
awal das vree schone va joen leahtje ,dat je onze vrouwtjes nie vergit
ook je vintje doen miender de groetjes ,en nateurlik je schone dochter é.
t'is mo triestig wir ier zulle..regenen
k'pezen damme der gon van én ..vant t'zit zwart de lucht
da kan snee zien en agelbollen en oenwir(onweer) pffffff
mo da kamme nol nie bommen (het kan mij niet schelen) ik zitten binnen
me vrouwe ,en ikzalve wensen jullie ollemolle nog ene schone zundag ,geniet ter mo van doeiiii
ook je vintje doen miender de groetjes ,en nateurlik je schone dochter é.
t'is mo triestig wir ier zulle..regenen
k'pezen damme der gon van én ..vant t'zit zwart de lucht
da kan snee zien en agelbollen en oenwir(onweer) pffffff
mo da kamme nol nie bommen (het kan mij niet schelen) ik zitten binnen
me vrouwe ,en ikzalve wensen jullie ollemolle nog ene schone zundag ,geniet ter mo van doeiiii
-
Gast
Hosh, heeje het het just al ferm gehoageld, zoe'n rotweer ma noa schent de zon...
Heeje in de gebuure zit erges en schoap, ich hoor da gjan ma men buurvrouw weurd er zot van...
Men schoone doughter moet straks noar en oeptrede van heur metekindje, die is 6 joar, daaaan komt ze heeje ete. Ich gon ne lekkere kaaaaa schotel (koude schotel) moake.
Davang, be de voorzorg trekt ge 10 euro per beurt osteopathie trug, ma mer 5 kiere per kalenderjoar.
Be de OZ is da 10 euro per beurt ma dan wel 10 kiere per kalenderjaar.
Be de CM moet ich noch opzuuke.
Da is ni veul hé, ze beknibbele al oep de gezondheed van ne mens.
Fijne zoundoug gewens hé manne.
Heeje in de gebuure zit erges en schoap, ich hoor da gjan ma men buurvrouw weurd er zot van...
Men schoone doughter moet straks noar en oeptrede van heur metekindje, die is 6 joar, daaaan komt ze heeje ete. Ich gon ne lekkere kaaaaa schotel (koude schotel) moake.
Davang, be de voorzorg trekt ge 10 euro per beurt osteopathie trug, ma mer 5 kiere per kalenderjoar.
Be de OZ is da 10 euro per beurt ma dan wel 10 kiere per kalenderjaar.
Be de CM moet ich noch opzuuke.
Da is ni veul hé, ze beknibbele al oep de gezondheed van ne mens.
Fijne zoundoug gewens hé manne.
-
gojje je koede pla maken zeg je leah?
juuste voe je dochtere olene ,of euk voe davang en ikke? me maggen miender dad euk zulle
ja ik zoe'n euk zot worden ,da ter ne schaap nevens me' deure stoon bléten..
amai ..k'oren lievere ne vreuwe mekkeren wé
nog ne droge en agename zundag voor iedereen ,azo vergete'k niemand
juuste voe je dochtere olene ,of euk voe davang en ikke? me maggen miender dad euk zulle
ja ik zoe'n euk zot worden ,da ter ne schaap nevens me' deure stoon bléten..
amai ..k'oren lievere ne vreuwe mekkeren wé
nog ne droge en agename zundag voor iedereen ,azo vergete'k niemand
-
Gast
Kom maar af heere, de kaaaa pla is gereed en ich heub genoeg veur 5 man.
't Is ijsbergsla, vind dje da lekker hoshken?
Va mich mooge ze oech noch nen ezel neffe men deur zette, hoe meer diere, hoe liever!!
't Weurd heeje wieral doenker buite, 't ga noch en vlaagske doen, egte aprilse grillen...
Doei!!!!!!!!!!!!!!!
't Is ijsbergsla, vind dje da lekker hoshken?
Va mich mooge ze oech noch nen ezel neffe men deur zette, hoe meer diere, hoe liever!!
't Weurd heeje wieral doenker buite, 't ga noch en vlaagske doen, egte aprilse grillen...
Doei!!!!!!!!!!!!!!!
-
Sooike, den hakkeleir zit 's avonds altijd in zijn stamcafé, "De Roos”, hij drinkt daar een Duvel of 5,
als hij naar huis gaat vraagt hij steeds:
" hoe hoe hoe v v v veul, m m m mut te k k kik b b be t talen?"
De cafébaas, Luc, zegt op een avond,
"awel Sooike als ge een hele week nie hakkelt dan krijgt ge van mij nen bak Duvel",
"da da da hedde aan ij fl fl fles “ zegt Sooike.
Maandagavond komt Sooike in zijn stamcafé en hij zegt "bier",
Als zijn pint leeg is, tikt Sooike op zijn pint en met een handgebaar dat hij er nog ene wil.
Als de Luc vraagt : "Sooike hoe ist ermee ?"
steekt Sooike zijn rechterduim omhoog als teken dat alles goed is,
Als Sooike 's avonds naar huis gaat, zegt hij "betalen".
Zo gaan de dagen voorbij en Sooike heeft nog steeds niet gehakkeld....
De Luc krabt in zijn haren en denkt, morgen heb ik het aan mijn kl... .
Zateragavond komt Sooike binnen en denkt straks hebbe kik gewonnen, de Luc suft zijn eigen
bijna ziek tot hij laat op de avond iets te binnenschiet.
Hij zegt : "Sooike ga hebt een vrat op ouve charel"
waarop Sooike : " d d die van e e elle ka kan ni zwagen"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

als hij naar huis gaat vraagt hij steeds:
" hoe hoe hoe v v v veul, m m m mut te k k kik b b be t talen?"
De cafébaas, Luc, zegt op een avond,
"awel Sooike als ge een hele week nie hakkelt dan krijgt ge van mij nen bak Duvel",
"da da da hedde aan ij fl fl fles “ zegt Sooike.
Maandagavond komt Sooike in zijn stamcafé en hij zegt "bier",
Als zijn pint leeg is, tikt Sooike op zijn pint en met een handgebaar dat hij er nog ene wil.
Als de Luc vraagt : "Sooike hoe ist ermee ?"
steekt Sooike zijn rechterduim omhoog als teken dat alles goed is,
Als Sooike 's avonds naar huis gaat, zegt hij "betalen".
Zo gaan de dagen voorbij en Sooike heeft nog steeds niet gehakkeld....
De Luc krabt in zijn haren en denkt, morgen heb ik het aan mijn kl... .
Zateragavond komt Sooike binnen en denkt straks hebbe kik gewonnen, de Luc suft zijn eigen
bijna ziek tot hij laat op de avond iets te binnenschiet.
Hij zegt : "Sooike ga hebt een vrat op ouve charel"
waarop Sooike : " d d die van e e elle ka kan ni zwagen"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!