kettinggesprek
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
neink leah ,14 das te vele voe mien zulle..en t'is do vil te koed snachts..ier is schoon wir.
ken do latst im me tentjie buten maggen slapen..k'lagen do te klutteren (beven) van de koede,en gin ene die vroeg of dak koed aan
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Gast
Ma hoshken toch, ze goan pas in januari 2017. Misschiens heb ich verkeerd verstoan en goan ze mer me 4, zal noch es vroage!!
-
ja vrage'd mo leah ..mé 4 is da nog te doen ...mo 14 amai mien tikkere
en ik slapen nie mer in ne tentje buten ..das gedoon zulle..
ik willen ne bedjie die verwarmd is
ik willen ne bedjie die verwarmd is
-
gin kruke in me bedde..moeten da nie weten ..das oederwets!!
me zie'n 2016 wé leah
me zie'n 2016 wé leah
-
ja leah das juuste...ier schient de zunne vulle petrol
k'beginnen ol te brunen ,geniet ter ook mo van ,samen mejje vintje é
k'beginnen ol te brunen ,geniet ter ook mo van ,samen mejje vintje é
-
Gast
Regen, terug even tijd om aan de pc te zitten.
Hoe is het met jullie hosh en davang?
Toch een gezellige dinsdag gewenst, ondanks de regen!
Hoe is het met jullie hosh en davang?
Toch een gezellige dinsdag gewenst, ondanks de regen!
-
goeiemorgend leah & davang..ja t'regend ier euk wé
mo men toch ne schoon weekend héd,en zekers mé moedertjesdag,en de fore is ant ipkramen (de kermis is aan het afbreken ,was laatste dag gisteren) eindelik pfffffff.k'moen ton zo verre nie mé lopen voe boodschappen é
ejje blommetjies gekregen leah voe moederkesdag,of is da ol gepasserd?
mo men toch ne schoon weekend héd,en zekers mé moedertjesdag,en de fore is ant ipkramen (de kermis is aan het afbreken ,was laatste dag gisteren) eindelik pfffffff.k'moen ton zo verre nie mé lopen voe boodschappen é
ejje blommetjies gekregen leah voe moederkesdag,of is da ol gepasserd?
-
Gast
Joa hosh, ich heub rooie anjerkes gekrege van menne maaaaan en va doughter heub ich badschuim gekrege en noch en ticket van en voordracht erges in juni.
Wa het ur vrouwke gekrege?
Ben vandoug noar de kapper gewest, as ich doewe (daar) binne zat het het hard geregend moar noa schent de zon wieral.
't Zen zeker de ijsheilige die hun kure weer hebbe rond deze teed va het joar.
Noch ne schoenen oevend gewens hé hosh en davang.
Wa het ur vrouwke gekrege?
Ben vandoug noar de kapper gewest, as ich doewe (daar) binne zat het het hard geregend moar noa schent de zon wieral.
't Zen zeker de ijsheilige die hun kure weer hebbe rond deze teed va het joar.
Noch ne schoenen oevend gewens hé hosh en davang.
-
awel leah ,ik ken achter ne ferme boekee blommen gewist,zundag nuchtend..binst dak achter beuterkoeken giengen é..en ken ne nieve orloge gekocht ook.. ze was blie wé
ier ét ol heel den dag geregend
nu beginne'd te drogen buten??
mo voe morgend vil kanse voe agel en vil regen zegt sabientje m'n appelsientje van de vrt. ten nooste moond ist an ons é leah...voderkesdag zulle...
vil groetjes uut brugge voe joen en je vintje,en davang en ze vrouwtje
ier ét ol heel den dag geregend
mo voe morgend vil kanse voe agel en vil regen zegt sabientje m'n appelsientje van de vrt. ten nooste moond ist an ons é leah...voderkesdag zulle...
vil groetjes uut brugge voe joen en je vintje,en davang en ze vrouwtje
-
Gast
Da kan ich gelove hosh, da ur vrouwke blij was.
Joa, noch effe en tis Vaderdag, ich zal em traktere op en etentje.
Vergat ich noch te zegge, ze heube mich oech getrakteerd de zondagavond op een etentje in een Egyptisch restaurant, ma ich heub Belgische kost gegete, bang oem peen in den buik te krijge...
't Was doar hiel druk, Egyptische muziek, ich voelde mich precies oep vakance!
Davang joeng, moe zitte? (waar zit je)
Sloptwel hé manne!
Joa, noch effe en tis Vaderdag, ich zal em traktere op en etentje.
Vergat ich noch te zegge, ze heube mich oech getrakteerd de zondagavond op een etentje in een Egyptisch restaurant, ma ich heub Belgische kost gegete, bang oem peen in den buik te krijge...
't Was doar hiel druk, Egyptische muziek, ich voelde mich precies oep vakance!
Davang joeng, moe zitte? (waar zit je)
Sloptwel hé manne!
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Up miene stoel, of betre gezeit up m'n droaistoel...
Kweetet, mor keen vele gewerkt zulle, mè moedertjes dag ekke eten greet gedaen vo ol de joenges die kwaam eten, eest noar m'n schoonmoedre achtre e stik taerte...en om of schutels of te wosten..
Ke wos sovens zo ten gelik ne lus...
Gistrennuchtent ekke begun mè ne boordsteen rond uzze terasse te leg'n, van ovre e jaer of twolve at de annemre vo tussen de tegels e soorte ciment gegev'n om dre azzoo tussen te vogen, twos zuste gelik zand, mor achtre ne dag of twé plakte dadde an mekoar, twos stief schone, twaetre kostre indring, mor tis tre ollemoale dre van tussen gespoeld mè de regen en van drup te busteln.
Ken de reste drevan uithaelt menne toornavies, kujje mor zeg'n dat de grond stief lege is zulle...
Best dakke geen ol te grote nof en, mor ken toch achtien van zukke steen(ene metre) meugen in de grond stek'n, deurdandre nogol wel oeken dran zien moste kwok vele men ne schieve ze deure doen...kwos bie momenten gelik ne sneeuwvint...mor een die zwitte gelik ne diekedelvre...twos biekans 30 graeden...
Ken vandaege gedaen gekregen, ke zien dre nie dul voren zulle, ke voeln miene rik niemé... te gaet were nietent zien vanovend int bedde...
Vor moedertjes dag ekke niet moeten geven é... me wuvetje is toch me moedre nie é....
Allé leah en hoske, azo weetje weerol wok dak uitgestoken en...mor nu goke gan slopen wéje...zuste mor gan slopen...
Kweetet, mor keen vele gewerkt zulle, mè moedertjes dag ekke eten greet gedaen vo ol de joenges die kwaam eten, eest noar m'n schoonmoedre achtre e stik taerte...en om of schutels of te wosten..
Ke wos sovens zo ten gelik ne lus...
Gistrennuchtent ekke begun mè ne boordsteen rond uzze terasse te leg'n, van ovre e jaer of twolve at de annemre vo tussen de tegels e soorte ciment gegev'n om dre azzoo tussen te vogen, twos zuste gelik zand, mor achtre ne dag of twé plakte dadde an mekoar, twos stief schone, twaetre kostre indring, mor tis tre ollemoale dre van tussen gespoeld mè de regen en van drup te busteln.
Ken de reste drevan uithaelt menne toornavies, kujje mor zeg'n dat de grond stief lege is zulle...
Best dakke geen ol te grote nof en, mor ken toch achtien van zukke steen(ene metre) meugen in de grond stek'n, deurdandre nogol wel oeken dran zien moste kwok vele men ne schieve ze deure doen...kwos bie momenten gelik ne sneeuwvint...mor een die zwitte gelik ne diekedelvre...twos biekans 30 graeden...
Ken vandaege gedaen gekregen, ke zien dre nie dul voren zulle, ke voeln miene rik niemé... te gaet were nietent zien vanovend int bedde...
Vor moedertjes dag ekke niet moeten geven é... me wuvetje is toch me moedre nie é....
Allé leah en hoske, azo weetje weerol wok dak uitgestoken en...mor nu goke gan slopen wéje...zuste mor gan slopen...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
jawadde davang ,jet je pluk hed
ne mensch ét nooit gedoon mé werken in z'n leven pfffffffff.. je peest in je negene..eindelik ip pensioen...
mo das dikke vette kl... zulle,k'werken nog meer of vroegere
let ip...k'worden do voren nie betold é
leah ,ejje nor dun iegiptenore gewist gon eten?
en moest je meedangsen lik in iegipte..je wit wal ...1 angt van voren ,en 1 angt van achteren..en je hooft in snokstjies no vanvoren?
alé t'is dreuge geworden ,en de zunne komt nu en ton ne ké kiekken..
mo t'is gin te vetten buten
mo das dikke vette kl... zulle,k'werken nog meer of vroegere
let ip...k'worden do voren nie betold é
leah ,ejje nor dun iegiptenore gewist gon eten?
en moest je meedangsen lik in iegipte..je wit wal ...1 angt van voren ,en 1 angt van achteren..en je hooft in snokstjies no vanvoren?
alé t'is dreuge geworden ,en de zunne komt nu en ton ne ké kiekken..
mo t'is gin te vetten buten
-
Gast
Goeie meurge,
Davang, ich heub en poar doage noooodig gehad veur te ontcijfere wa da dje schreef. Zedde zeker da gij ni in China woent ipv an de zee, amaaaai zur!
Ma dje het goet gewerkt, proficiat.
Hosh, ich denk da dje den Egyptischen dans verwart me de Spoanse. En in e restaurant danse ze ni hé menneke.
Alei, vandoug wa poetse, en me Sinksen zou het kaaaaad goan weurde, we zulle wel zien.
Alvast e gezellig weekend gewenst an oeglies!
Groetjessss,
Davang, ich heub en poar doage noooodig gehad veur te ontcijfere wa da dje schreef. Zedde zeker da gij ni in China woent ipv an de zee, amaaaai zur!
Ma dje het goet gewerkt, proficiat.
Hosh, ich denk da dje den Egyptischen dans verwart me de Spoanse. En in e restaurant danse ze ni hé menneke.
Alei, vandoug wa poetse, en me Sinksen zou het kaaaaad goan weurde, we zulle wel zien.
Alvast e gezellig weekend gewenst an oeglies!
Groetjessss,