Droedels
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Reini schreef:Potvolkoffie !!!! Nu ik aan een bv nw dacht, zie ik ook wie het zou moeten zijn , onze huidige minister van justitie , Geens. In een jongere versie.
Knip daar de S af en je bekomt het woord
HOMOGEEN.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Sorry het citeren van elkaars antwoord bracht mij in mijn haastige tussenkomst deze voormiddag wat in de war. Ik riep lotte uit als "winnaar" van de droedel (met de "homosapiens" die "Geens" zeker mag worden genoemd) Maar was het dan eigenlijk Reini niet die eerst met de oplossing "homogeen" kwam aandragen ? Als ik het voor het zeggen had zou ik trouwens ook een punt aan chérie toekennen, zij kwam immers als eerste met het woorddeel "homo" dat veel heeft bijgedragen aan de uiteindelijke oplossing.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
sorry socrates ik heb het eerst "homogeen" geplaatst,was wel op de vorige pagina.socrates schreef:Sorry het citeren van elkaars antwoord bracht mij in mijn haastige tussenkomst deze voormiddag wat in de war. Ik riep lotte uit als "winnaar" van de droedel (met de "homosapiens" die "Geens" zeker mag worden genoemd) Maar was het dan eigenlijk Reini niet die eerst met de oplossing "homogeen" kwam aandragen ? Als ik het voor het zeggen had zou ik trouwens ook een punt aan chérie toekennen, zij kwam immers als eerste met het woorddeel "homo" dat veel heeft bijgedragen aan de uiteindelijke oplossing.
-
Ja ook sorry dan lotte zoals al gezegd was ik wat in de war door dat citeren. Maar ik zou in dit geval chérie toch ook een punt toekennen omdat zij, als eerste, met "homo" kwam aandragen.lotte schreef:sorry socrates ik heb het eerst "homogeen" geplaatst,was wel op de vorige pagina.socrates schreef:Sorry het citeren van elkaars antwoord bracht mij in mijn haastige tussenkomst deze voormiddag wat in de war. Ik riep lotte uit als "winnaar" van de droedel (met de "homosapiens" die "Geens" zeker mag worden genoemd) Maar was het dan eigenlijk Reini niet die eerst met de oplossing "homogeen" kwam aandragen ? Als ik het voor het zeggen had zou ik trouwens ook een punt aan chérie toekennen, zij kwam immers als eerste met het woorddeel "homo" dat veel heeft bijgedragen aan de uiteindelijke oplossing.
Waarom zouden we in bepaalde gevallen geen drie punten kunnen toekennen, twee punten voor degene die de hele oplossing brengt en eentje voor de aanbrenger van een nuttig spoor ? Als niemand van de talrijke
-
Heb geen probleem met dit voorstel, krijgt de boekhoudster dan ook een topsalaris voor het bijkomende werksocrates schreef:Ja ook sorry dan lotte zoals al gezegd was ik wat in de war door dat citeren. Maar ik zou in dit geval chérie toch ook een punt toekennen omdat zij, als eerste, met "homo" kwam aandragen.lotte schreef:sorry socrates ik heb het eerst "homogeen" geplaatst,was wel op de vorige pagina.socrates schreef:Sorry het citeren van elkaars antwoord bracht mij in mijn haastige tussenkomst deze voormiddag wat in de war. Ik riep lotte uit als "winnaar" van de droedel (met de "homosapiens" die "Geens" zeker mag worden genoemd) Maar was het dan eigenlijk Reini niet die eerst met de oplossing "homogeen" kwam aandragen ? Als ik het voor het zeggen had zou ik trouwens ook een punt aan chérie toekennen, zij kwam immers als eerste met het woorddeel "homo" dat veel heeft bijgedragen aan de uiteindelijke oplossing.
Waarom zouden we in bepaalde gevallen geen drie punten kunnen toekennen, twee punten voor degene die de hele oplossing brengt en eentje voor de aanbrenger van een nuttig spoor ? Als niemand van de talrijkedeelnemers daar bezwaren tegen heeft, kunnen we dat toch gewoon als regel toepassen.
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
hopelijk moet die puntenhistorie niet voor de groene tafel beslecht worden
voor degenen die nog tijd en interesse voor deze nieuwe droedel hebben kan ik zeggen dat het niet om een nachtegaal een mus of een sijs gaat, het is een vogel van de familie der vinken, al komt "vink" niet in de naam voor

voor degenen die nog tijd en interesse voor deze nieuwe droedel hebben kan ik zeggen dat het niet om een nachtegaal een mus of een sijs gaat, het is een vogel van de familie der vinken, al komt "vink" niet in de naam voor

-
Drie zoenen van de meester dat zou moeten volstaan, anders af entoe een stukje muziek. Niet akkoord, dan moet zemaar naar de vakbond😉😋😃lotte schreef:Heb geen probleem met dit voorstel, krijgt de boekhoudster dan ook een topsalaris voor het bijkomende werksocrates schreef:Ja ook sorry dan lotte zoals al gezegd was ik wat in de war door dat citeren. Maar ik zou in dit geval chérie toch ook een punt toekennen omdat zij, als eerste, met "homo" kwam aandragen.lotte schreef:sorry socrates ik heb het eerst "homogeen" geplaatst,was wel op de vorige pagina.socrates schreef:Sorry het citeren van elkaars antwoord bracht mij in mijn haastige tussenkomst deze voormiddag wat in de war. Ik riep lotte uit als "winnaar" van de droedel (met de "homosapiens" die "Geens" zeker mag worden genoemd) Maar was het dan eigenlijk Reini niet die eerst met de oplossing "homogeen" kwam aandragen ? Als ik het voor het zeggen had zou ik trouwens ook een punt aan chérie toekennen, zij kwam immers als eerste met het woorddeel "homo" dat veel heeft bijgedragen aan de uiteindelijke oplossing.
Waarom zouden we in bepaalde gevallen geen drie punten kunnen toekennen, twee punten voor degene die de hele oplossing brengt en eentje voor de aanbrenger van een nuttig spoor ? Als niemand van de talrijkedeelnemers daar bezwaren tegen heeft, kunnen we dat toch gewoon als regel toepassen.
-
.hollygan schreef:hopelijk moet die puntenhistorie niet voor de groene tafel beslecht worden![]()
Early bird ?