Droedels
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
takkeling vind ik een prachtig woord cherie, zou zelfs een goed antwoord kunnen zijn maar
ik wens geen nieuwe kleine puntenoorlog op mijn kerfstok
maar Lotte heeft de juiste vogelnaam genoemd, enkel nog vertalen naar de goede oplossing
ik wens geen nieuwe kleine puntenoorlog op mijn kerfstok
maar Lotte heeft de juiste vogelnaam genoemd, enkel nog vertalen naar de goede oplossing
Laatst gewijzigd door hollygan op 12 nov 2017, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
VIKING ?hollygan schreef:wat dat kadertje betreft: is het jullie nog niet opgevallen dat dat al mijn opgaven in een kadertje staan?
het ene al wat verzorgder dan het andere
no Socrates wrong direction but KEEP on smiling
Deze vinkensoort komt vooral voor in het Noorden van Europa, Een "verdroedelde" Vink kan een 'Viking' zijn. Met zo'n foto, zonder meer, kan men natuurlijk eindeloos zoeken, Aan het zichtbare landschap valt ook niet uit te maken waar deze vogel zit .
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
de keep is een trekvogel, kan dus uit het noorden komen, maar een viking is het zeker niet die kwamen over het water, niet door de lmuchtsocrates schreef:
VIKING ?
Deze vinkensoort komt vooral voor in het Noorden van Europa, Een "verdroedelde" Vink kan een 'Viking' zijn.
alles wat je nodig hebt voor de oplossing is op de foto overduidelijk te zien, je moet enkel de goede benaming gevenMet zo'n foto, zonder meer, kan men natuurlijk eindeloos zoeken, Aan het zichtbare landschap valt ook niet uit te maken waar deze vogel zit .
alleen Lotte zat er dichtbij
-
OK, met mijn "slechte" ogen zie ik hoe dan ook veel minder details op een beeld. ik "zie" dan ook helemaal niet wat ik op deze foto zou moeten zien.hollygan schreef:de keep is een trekvogel, kan dus uit het noorden komen, maar een viking is het zeker nietsocrates schreef:
VIKING ?
Deze vinkensoort komt vooral voor in het Noorden van Europa, Een "verdroedelde" Vink kan een 'Viking' zijn.alles wat je nodig hebt voor de oplossing is op de foto overduidelijk te zien, je moet enkel de goede benaming gevenMet zo'n foto, zonder meer, kan men natuurlijk eindeloos zoeken, Aan het zichtbare landschap valt ook niet uit te maken waar deze vogel zit .
alleen Lotte zat er dichtbij
-
je ziet het zeer duidelijk, daar ben ik van overtuigd je kan het niet in een woord omzetten
hier kan ik je enkel nog helpen door de oplossing te geven, doe ik uiteraard niet
hier kan ik je enkel nog helpen door de oplossing te geven, doe ik uiteraard niet
Laatst gewijzigd door hollygan op 08 nov 2017, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dan zou de omlijsting van de foto moeten meetellen en volgens Holly telt die niet mee;Reini schreef:Ik kwam vanmorgen met die inkeping, die vrij goed onthaald werd, ik varieer nu even.
INGEKEEPT ?