Droedels
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ja dat was mij ook opgevallen, dat dat arme vogeltje gecastreerd was, het is duidelijk te zien toch ? Ik vermoed dat jij het bij het rechte "eind" hebt lotte;, besneden zou immers helemaal niet zichtbaar zijn.lotte schreef:EEN GESNEDEN VOGELTJE
dat hout is maar bijzaak
nog een synoniem voor "keep "
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
socrates schreef:Ja dat was mij ook opgevallen, dat dat arme vogeltje gecastreerd was, het is duidelijk te zien toch ? Ik vermoed dat jij het bij het rechte "eind" hebt lotte;, besneden zou immers helemaal niet zichtbaar zijn.lotte schreef:EEN GESNEDEN VOGELTJE
dat hout is maar bijzaak
Kunnen er toch nog houtsnee aan toevoegen ,
-
Ja lotte, als we het hout erbij halen kunnen we inderdaad nog een tijdje verder borduren. Weet jij toevallig op welke houtsoort het vogeltje zit ?lotte schreef:Kunnen er toch nog houtsnee aan toevoegen ,socrates schreef:Ja dat was mij ook opgevallen, dat dat arme vogeltje gecastreerd was, het is duidelijk te zien toch ? Ik vermoed dat jij het bij het rechte "eind" hebt lotte;, besneden zou immers helemaal niet zichtbaar zijn.lotte schreef:EEN GESNEDEN VOGELTJE
dat hout is maar bijzaak
-
laat het ons houden op wilgentakjessocrates schreef:Ja lotte, als we het hout erbij halen kunnen we inderdaad nog een tijdje verder borduren. Weet jij toevallig op welke houtsoort het vogeltje zit ?lotte schreef:Kunnen er toch nog houtsnee aan toevoegen ,socrates schreef:Ja dat was mij ook opgevallen, dat dat arme vogeltje gecastreerd was, het is duidelijk te zien toch ? Ik vermoed dat jij het bij het rechte "eind" hebt lotte;, besneden zou immers helemaal niet zichtbaar zijn.lotte schreef:EEN GESNEDEN VOGELTJE
dat hout is maar bijzaak
-
Goed idee, dat brengt de lente, toch virtueel, al wat dichterbij.lotte schreef:laat het ons houden op wilgentakjessocrates schreef:Ja lotte, als we het hout erbij halen kunnen we inderdaad nog een tijdje verder borduren. Weet jij toevallig op welke houtsoort het vogeltje zit ?lotte schreef:Kunnen er toch nog houtsnee aan toevoegen ,socrates schreef:Ja dat was mij ook opgevallen, dat dat arme vogeltje gecastreerd was, het is duidelijk te zien toch ? Ik vermoed dat jij het bij het rechte "eind" hebt lotte;, besneden zou immers helemaal niet zichtbaar zijn.lotte schreef:EEN GESNEDEN VOGELTJE
dat hout is maar bijzaak
-
laat het ons houden op wilgentakjessocrates schreef:Ja lotte, als we het hout erbij halen kunnen we inderdaad nog een tijdje verder borduren. Weet jij toevallig op welke houtsoort het vogeltje zit ?lotte schreef:Kunnen er toch nog houtsnee aan toevoegen ,socrates schreef:Ja dat was mij ook opgevallen, dat dat arme vogeltje gecastreerd was, het is duidelijk te zien toch ? Ik vermoed dat jij het bij het rechte "eind" hebt lotte;, besneden zou immers helemaal niet zichtbaar zijn.lotte schreef:EEN GESNEDEN VOGELTJE
dat hout is maar bijzaak
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
hout is fout, ik heb dat hier al meerdere keren gelezen, als het goed was had ik het al lang gezegdlotte schreef:EEN GESNEDEN VOGELTJE
dat hout is maar bijzaak
en nee het is geen moslimvogeltje, er is geen correctie uitgevoerd
-
Ik snap ook niet dat ik dat niet gevonden heb, het was immers voldoende om van de twee objecten een synoniem te zoeken via Google. Zonder Google had ik niet eens geweten dat men die vogel een "keep" noemthollygan schreef:dat jullie daar zo lang naar hebben gezocht begreep ik niet
inderdaad een keep is ook een kerf
en een tak van dat formaat is ook een stok
proficiat lotte
-
Dank je wel hollygan,hollygan schreef:dat jullie daar zo lang naar hebben gezocht begreep ik niet
inderdaad een keep is ook een kerf
en een tak van dat formaat is ook een stok
proficiat lotte
toen vanmorgen bleek dat we "hout" niet hoefden te gebruiken viel mijne frank... sorry euro,
ergens was er een reactie, toen Reini houtsnede gebruikte dat ze op het goed spoor was, nu blijkt
dat jij de snede bedoelde ...
:
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
vorige woensdag had ik de boel al verraden 
takkeling vind ik een prachtig woord cherie, zou zelfs een goed antwoord kunnen zijn maar
ik wens geen nieuwe kleine puntenoorlog op mijn kerfstok te hebben
maar Lotte heeft de juiste vogelnaam genoemd, enkel nog vertalen naar de goede oplossing
takkeling vind ik een prachtig woord cherie, zou zelfs een goed antwoord kunnen zijn maar
ik wens geen nieuwe kleine puntenoorlog op mijn kerfstok te hebben
maar Lotte heeft de juiste vogelnaam genoemd, enkel nog vertalen naar de goede oplossing