Spelletjes

Droedels

Gestart door zuske op 02 mar 2007, 21:34 45207 berichten 1.934.352 keer gelezen Reageer
socrates 28 dec 2017, 10:08 EUROPA 18.535 berichten
chérie schreef:mestkevers
Gelukkig wel meervoud dus wellicht niet tegen mij gericht.Schrijf de punten maar in je boekje chérie. :lol:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
    Citeer
    chérie 28 dec 2017, 13:43 provincie antwerpen 24.566 berichten
    Chérie 6 p    
    Lotte 4 p   
    Reini 2  
    Sita 2 p

INLEGKRUISJE?  (je legt de rode kruisjes in de lege witte vakjes van de strips)
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
      Citeer
      socrates 28 dec 2017, 16:51 EUROPA 18.535 berichten
      chérie schreef:Chérie 6 p    
      Lotte 4 p   
      Reini 2  
      Sita 2 p

INLEGKRUISJE?  (je legt de rode kruisjes in de lege witte vakjes van de strips)
      :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
      Potverdorie, meteen gezien en ik heb er zo lang naar gezocht :o :o :o :o :o :evil:
        Citeer
        chérie 28 dec 2017, 19:02 provincie antwerpen 24.566 berichten
        Chérie 8 p     
        Lotte 4 p    
        Reini 2   
        Sita 2 p 

ja socrates 'vrouwen' hé...maar ik zei het om te lachen, dacht niet dat het juist zou zij
          Citeer
          socrates 28 dec 2017, 19:30 EUROPA 18.535 berichten
          chérie schreef:Chérie 8 p     
          Lotte 4 p    
          Reini 2   
          Sita 2 p 

ja socrates 'vrouwen' hé...maar ik zei het om te lachen, dacht niet dat het juist zou zij
          Al lachend gewonnen beter kan toch niet chérie ?
            Citeer
            Reini 28 dec 2017, 20:05 Brasschaat 5.288 berichten
            AfbeeldingIk zie daar dierenvoeding, meen ik toch, brokjes voor kat of hond ?
            Daarnaast hopelijk een piloot, want ik dacht door de brokken direct aan

BROKKENPILOOT ?
              Citeer
              socrates 28 dec 2017, 20:07 EUROPA 18.535 berichten
              Reini schreef:AfbeeldingIk zie daar dierenvoeding, meen ik toch, brokjes voor kat of hond ?
              Daarnaast hopelijk een piloot, want ik dacht door de brokken direct aan

BROKKENPILOOT ?
              Dan heb ik weer pech en jij weer twee punten verdiend reini. Je liep nu wel wat achterop en met een Sita in de koers moet iedereen zijn beste beentje voorzetten. :lol:
                Citeer
                Reini 28 dec 2017, 20:27 Brasschaat 5.288 berichten
                VALLEN  ?

het eerst is een dierenklem, ook een val genoemd, de 2de is een vallend persoon.
                  Citeer
                  socrates 28 dec 2017, 20:30 EUROPA 18.535 berichten
                  Reini schreef:VALLEN  ?

het eerst is een dierenklem, ook een val genoemd, de 2de is een vallend persoon.
                  Dat was weer tè evident voor reini en C°. Het lijkt makkelijker om abstracte begrippen in letters te vatten dan om dat in beelden te doen, nochtans zouden wij allemaal en altijd in beelden denken; ??
                  PS. de dierenklem is wel geen gewone is bedoeld voor een of ander nobel dier, bv; een man. :lol:
                    Citeer
                    Reini 28 dec 2017, 20:34 Brasschaat 5.288 berichten
                    PS. de dierenklem is wel geen gewone is bedoeld voor een of ander nobel dier, bv; een man. Afbeelding

Klopt : ons vader zette ze ooit voor een rat, maar zijn eigen duim zat ertussen, moest moeder roepen om ze te ontgrendelen ! Blauwe duim, AI !!!!
                      Citeer
                      chérie 29 dec 2017, 08:18 provincie antwerpen 24.566 berichten
                      Chérie 8 p      
                      Lotte 4 p     
                      Reini 6    
                      Sita 2 p  
                        Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.