Droedels
-
Sita
Ik zie de lijnen als een letter O en de man lijkt nogal vrolijk.
Ik gok op de bloedgroep O positief
-
Gast
Ik heb de indruk dat de foto getrukeerd is.
Zoals die foto's waarop mensen de scheve toren van Pisa proberen tegen te houden.
Hier wordt, denk ik, een ei gefotografeerd, dat zich in werkelijkheid enkele meter voor de man bevindt, maar door de illusie van de foto groter lijkt en de man dikbuikig maakt.
Dit samen met de twee rondachtige en eiachtige vormen geeft als mogelijke oplossing :
Eieren
Zoals die foto's waarop mensen de scheve toren van Pisa proberen tegen te houden.
Hier wordt, denk ik, een ei gefotografeerd, dat zich in werkelijkheid enkele meter voor de man bevindt, maar door de illusie van de foto groter lijkt en de man dikbuikig maakt.
Dit samen met de twee rondachtige en eiachtige vormen geeft als mogelijke oplossing :
Eieren
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Jij bent de eerste die er een letterteken in ziet Sita, maar je verklaring is toch wat mank; of is het misschien zo dat iemand met bloedgroep "O" ook vrOlijk is ?Sita schreef:Ik zie de lijnen als een letter O en de man lijkt nogal vrolijk.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Nee diba geen eieren, maar met dat antwoord sla je wel een richting in die mogelijk tot de oplossing kan leiden. Voor zover mij bekend is met de foto van die man zelf niet gesjoemeld, zijn "ronde" figuur is wat het is.diba schreef:Ik heb de indruk dat de foto getrukeerd is.
Eieren
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Sita
Weet ik niet. Ik heb bloedgroep A positiefsocrates schreef: of is het misschien zo dat iemand met bloedgroep "O" ook vrOlijk is ?
Spiegelei ?
zijn geen eieren, is er maar één