kettinggesprek
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Oei, tis ier stille zulle...
tis ol van zatredag geleen ...
Serjeus leah, ke mot'n em, me oetste zeune bewondren, jeet ie vele courage, jis ol ingeschrev'n vor ne kursus te volg'n...
Wel achtre zovele tiet at ie ol vele meer z'n nanden mot'n kun gebruken, te zal wok gelik dat den dokteur zegt nie vele mé verbetren, zuste mor deur 't gewent te worden van z'n handikap kant 'twok verbetren.
Vandoage wost ne redelikke dag ier, vele zunne mor nie te warme vor den tiet van 't jaar...
Serjeus leah, ke mot'n em, me oetste zeune bewondren, jeet ie vele courage, jis ol ingeschrev'n vor ne kursus te volg'n...
Wel achtre zovele tiet at ie ol vele meer z'n nanden mot'n kun gebruken, te zal wok gelik dat den dokteur zegt nie vele mé verbetren, zuste mor deur 't gewent te worden van z'n handikap kant 'twok verbetren.
Vandoage wost ne redelikke dag ier, vele zunne mor nie te warme vor den tiet van 't jaar...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
k'zien ier zulle
goeiemorgen leah & davang
ken ziek gewist...mo k'zien der were deure,en ojje ziek zie't..ejje nie vil goeste voe ip de pc te tokkelen é..alé ik toch
davang ,kent juuste gelezen van je zeune...,mo je got em goed erpakken
t'is un joene..die voruut wilt,en da got em zekers lukken
je moe rekenen..jet ne zwore vol gemakt é,gelukkig eet tjie da overleefd

ken ziek gewist...mo k'zien der were deure,en ojje ziek zie't..ejje nie vil goeste voe ip de pc te tokkelen é..alé ik toch
davang ,kent juuste gelezen van je zeune...,mo je got em goed erpakken
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Gast
Joa heere, jullie heube jezelf lange teed in stilte gehuld....
davang, ur zoon zal de grote wijsheid heube om te aanvaarde wat hem is overkome en het beste te moake van zen nieuwe leven. Blijf niet stil staan bij zen accident, vooruit kijke, niet achteruit! Die jonge maakt beslist nog iets van zen leven.
hosh, ziek gewest? Ich heub geleze da dje ur huis got tapissere, veel suc6 gewens!
Heeje is het nu noch droog, moar minse, wa is er toch wier veul uitgevalle, va woar bleft het kome!
Meurge moet men pc binne in de pc kliniek, weet ni hoe lang ich em gon kweet zen....
Gezellige zondoug noch gewens!
davang, ur zoon zal de grote wijsheid heube om te aanvaarde wat hem is overkome en het beste te moake van zen nieuwe leven. Blijf niet stil staan bij zen accident, vooruit kijke, niet achteruit! Die jonge maakt beslist nog iets van zen leven.
hosh, ziek gewest? Ich heub geleze da dje ur huis got tapissere, veel suc6 gewens!
Heeje is het nu noch droog, moar minse, wa is er toch wier veul uitgevalle, va woar bleft het kome!
Meurge moet men pc binne in de pc kliniek, weet ni hoe lang ich em gon kweet zen....
Gezellige zondoug noch gewens!
-
oeie leah ,is je pc no de wip?
t'is t'open dajje em zere were ét wé,van zoender pc..zoe'k zot worden,dormee dak ne tablette gekocht én in de n'aldi medion vree goe kwaliteet zulle,azo ék toch wa in rezerve ,most ter bie mien wa gebeuren
k'gon ne keésrtje brangden vo je ,ist goed?
alé en loot mo wa weten ,ost tjie vermakt is wé
t'is t'open dajje em zere were ét wé,van zoender pc..zoe'k zot worden,dormee dak ne tablette gekocht én in de n'aldi medion vree goe kwaliteet zulle,azo ék toch wa in rezerve ,most ter bie mien wa gebeuren
alé en loot mo wa weten ,ost tjie vermakt is wé
-
Gast
Em is al gemokt hosh, die man heeft, denk ich, enkele mirakels gedaan! PC is nu 5 joar oud.
Ben oech menne vinger gon loate controlere bij de chirurg en vinger is volledig geneze, mag noch wel ni in den tuin werke, moar ich heub gin tuin, no problem dus. Ich mag oech ni "wild" zijn, ma welke senior is er nu noch wild hé hosh.
Zijt ge aan het tapissere? Ich houp da het goet veuruit gaat.
Sloptwel hé!!
Ben oech menne vinger gon loate controlere bij de chirurg en vinger is volledig geneze, mag noch wel ni in den tuin werke, moar ich heub gin tuin, no problem dus. Ich mag oech ni "wild" zijn, ma welke senior is er nu noch wild hé hosh.
Zijt ge aan het tapissere? Ich houp da het goet veuruit gaat.
Sloptwel hé!!
-
amai leah ,durf je gie nog wild zie'n dé?
alé k'zien blie ,dajje compjoetere vermakt is..en dajje were ka schrieven
neink leahtje ,ik zie'n nog nie begost mé tapietsieren
,ken nog gin papier
k'vienden me goeste nie..t'moe modern papier zie'n ..gin blommettjies of carreetjes..néen modern!
en ik plakken vree gerne,das m'n obby
alé k'zien blie ,dajje compjoetere vermakt is..en dajje were ka schrieven
neink leahtje ,ik zie'n nog nie begost mé tapietsieren
k'vienden me goeste nie..t'moe modern papier zie'n ..gin blommettjies of carreetjes..néen modern!
en ik plakken vree gerne,das m'n obby
-
Gast
Hi hosh,
Da modern papier moet toch te vinde zen, het dje alle winkels al bezocht?
Anders on-line bestelle!
Begint er mer rappekes aan, vandoug of meurge en hittegolf en daaaan is t wier te heet oem te behangen.
Veul courage gewens!!
Da modern papier moet toch te vinde zen, het dje alle winkels al bezocht?
Anders on-line bestelle!
Begint er mer rappekes aan, vandoug of meurge en hittegolf en daaaan is t wier te heet oem te behangen.
Veul courage gewens!!
-
ik bestallen niks online zulle leah..dor moek nietend van weten
ik willen da in t'echt zien,en voelen... ton wete'k dak goeie marsandieze gekocht én...via pc is da niet t'zalfste wé
en warme of nie warme,ik ken dor nie vil last van ,ozze'k ant werken zien
antieden drienken en hup met de geit
ik willen da in t'echt zien,en voelen... ton wete'k dak goeie marsandieze gekocht én...via pc is da niet t'zalfste wé
en warme of nie warme,ik ken dor nie vil last van ,ozze'k ant werken zien
-
Gast
Dje het geleek hosh, zelf koop ich oech hiel weinig on line.
Wel just twie kruipende beestjes gekoch veur menne kater, als het batterieke af is wel klaar oem weg te gooien.
Got da ooit noch stoppe me regene, wa is dit veur ne zomer seg!!
Sloptwel hé!!
Wel just twie kruipende beestjes gekoch veur menne kater, als het batterieke af is wel klaar oem weg te gooien.
Got da ooit noch stoppe me regene, wa is dit veur ne zomer seg!!
Sloptwel hé!!
-
mo leahtje ,t'is nog vil te vroeg voe te gon slapen zulle,ik zitten
ier kloorwakker ,achter mien compjoetere
en wa wastere an je pc? (was was er aan uw pc)
alé t'is morgend ol were vriedag
die dagen vliegen vorbie ;
t'is zomere ,en ken nog nie moeten brunen in de zunne ...
m'n parasol zit nog in plastiek,pfffffff ,anders stond t'ie ol buten .
sebiets is de zeumer gedoon
ier kloorwakker ,achter mien compjoetere
en wa wastere an je pc? (was was er aan uw pc)
alé t'is morgend ol were vriedag
t'is zomere ,en ken nog nie moeten brunen in de zunne ...
m'n parasol zit nog in plastiek,pfffffff ,anders stond t'ie ol buten .
sebiets is de zeumer gedoon
-
Gast
D'r zat en beest in menne pc hosh, en hij het er en andere beveiliging oep gezet. Ma hij het noch kure zur, gon em deur 't venster kiepere!
Nu ete moake, doughter komt sebiet, we zen allebei ant ete volgens de regels van Pascale Naessens, veul groente, veul fruit!
Der komt dit joar gin zoumer hosh, erg hé!!!
Sloptwel hé!!
Nu ete moake, doughter komt sebiet, we zen allebei ant ete volgens de regels van Pascale Naessens, veul groente, veul fruit!
Der komt dit joar gin zoumer hosh, erg hé!!!
Sloptwel hé!!
-
Ewel teet vandoage reedlijk goei were gewist, nu zit wok nog de zunne ut...khopen datut morg'n wok azo is.
Morgen staeke up de romlemart in Toeroet(Torhout), up de Krommenaak, dadde is ne wiek achtre de stoasie.
Ke gaen me ebitje wegstek'n, kzien benauwt da me wuvetje me wok zoe durven verkop'n...al ziekre nu eignlik nu wok niemé zo nieuw ut...
Wukke beeste zatre in leah...ne maeneschietre...
bie mie staet tre ne vliegevangre bie, ken wok miene mus geleert olle meugelike beestjes weg te joagen...
Roare mor woar hosh, mor ke ol brun zuste gelik datre olle doage zunnebrant wos, ke brun ik duer de wind...
Ke gaen nie te lange upbluven vannovent , van 'ze' sprikt van ol van te drienolf naer Toeroet te rien...
Morgen staeke up de romlemart in Toeroet(Torhout), up de Krommenaak, dadde is ne wiek achtre de stoasie.
Ke gaen me ebitje wegstek'n, kzien benauwt da me wuvetje me wok zoe durven verkop'n...al ziekre nu eignlik nu wok niemé zo nieuw ut...
Wukke beeste zatre in leah...ne maeneschietre...
Roare mor woar hosh, mor ke ol brun zuste gelik datre olle doage zunnebrant wos, ke brun ik duer de wind...
Ke gaen nie te lange upbluven vannovent , van 'ze' sprikt van ol van te drienolf naer Toeroet te rien...
-
stik je mo goed weg davang morgend
ken vande noenend ,W10 gedownl ip m'n compjoetere,en das goed verlopen zulle,k'zien nietend kwiet van films of foto's of email adressen. in 55' aak gedoon mé downl..bie un nander durd dat vil langere,schient dat da te maken eet ,met hoe zwoor dajje je pc is..bedoelen ram geheugen é,niet t'gewichte wé
t'is biena t'zalfste of wiendows 7..eest ist ne bitjie zoeken..mo da volt goed mee.
t'is hier morgend ip st-kruus euk rommelmarkt..mo ik gon dor nooit no toe
ne mensch is blie dajje ol je brol kwiet kan spelen,en je zoe were brol kopen??
davang oe ist mejje zeune,?
ken vande noenend ,W10 gedownl ip m'n compjoetere,en das goed verlopen zulle,k'zien nietend kwiet van films of foto's of email adressen. in 55' aak gedoon mé downl..bie un nander durd dat vil langere,schient dat da te maken eet ,met hoe zwoor dajje je pc is..bedoelen ram geheugen é,niet t'gewichte wé
t'is biena t'zalfste of wiendows 7..eest ist ne bitjie zoeken..mo da volt goed mee.
davang oe ist mejje zeune,?
-
Dienen "W10" ekke ol etietje zulle, oe dat kwaamt kwetent nie, mor je stontre in één twee drie drup, ke gaen dre nietevele ovre klappen, ken dre ol zovele van gelik ne nuil van schildren...
Me zeune eet vele courage, je wit stief goet datie jamais nog tselfste zal kun gelik voj z'n ongeluk... jis zelfs ol ant zoeken vor meugliks etwodde anders te doen van werk, mor doar wilke nie te vele up voruit lop'n.
Alé, ke gaen verzichtjes me moeten gereet moaken vor noar tbedde te gaen...tis verdikke nog kloar buit'n..
Me zeune eet vele courage, je wit stief goet datie jamais nog tselfste zal kun gelik voj z'n ongeluk... jis zelfs ol ant zoeken vor meugliks etwodde anders te doen van werk, mor doar wilke nie te vele up voruit lop'n.
Alé, ke gaen verzichtjes me moeten gereet moaken vor noar tbedde te gaen...tis verdikke nog kloar buit'n..
-
t'is inderdood kloor buten ,aja t'is achtenolf gepasserd(8h30)
ken gisteravond nog un bitjie geoefend ip de pc,voe olles te leren ,woor dat da,of da stoot..mo da teugd zenzalven wé
ne mensch ,ét zolange da uutgestald voe te doen,en walere t'oekd nietend in .
ja davang ,hopelik kajje zeune were werken,mo t'go z'n tied vragen...
en da kajje nie forseren wé
.
leah oe ist mejje ?
ziejje ol wakkere?
ken gisteravond nog un bitjie geoefend ip de pc,voe olles te leren ,woor dat da,of da stoot..mo da teugd zenzalven wé
ne mensch ,ét zolange da uutgestald voe te doen,en walere t'oekd nietend in .
ja davang ,hopelik kajje zeune were werken,mo t'go z'n tied vragen...
en da kajje nie forseren wé
leah oe ist mejje ?