kettinggesprek
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Kun echt nie zeggen datet goet is...m'n zeune eet nogol vele zeer an z'n elleboge, mor je moet nu diesendag bin om dre e plaete ut te alen, dus were wachten è...
Ik en gistren noene up m'n velo wil sprieng, kan wel ol e tietje zeer in me linkre been en knie, den dokteur at gezeit datet verzekerst ollemale ovrebelast wos, nu ke sprong up miene velo...mor zeer datdadde deed an me knie, ke kosten nog weg nog were, deur dawwe nie verre van de klinieke weun é me wrouwtje mie elpen dre noartoe gaen, achtre u piekeure tegen tseer gingt dadde ol betre...
Ke moeten wachten toet woesdag voor alleer ze kun zien wodde datre an is...khopen dattut mor e spierverrekinge zoe zien...te stopt nie bie us...
Ke kun nie te lange achtre me burotje zitten, ke moeten mé me knie plat oen...
salut en ne goei weekeind gewenst leah en hoske.
Ik en gistren noene up m'n velo wil sprieng, kan wel ol e tietje zeer in me linkre been en knie, den dokteur at gezeit datet verzekerst ollemale ovrebelast wos, nu ke sprong up miene velo...mor zeer datdadde deed an me knie, ke kosten nog weg nog were, deur dawwe nie verre van de klinieke weun é me wrouwtje mie elpen dre noartoe gaen, achtre u piekeure tegen tseer gingt dadde ol betre...
Ke moeten wachten toet woesdag voor alleer ze kun zien wodde datre an is...khopen dattut mor e spierverrekinge zoe zien...te stopt nie bie us...
Ke kun nie te lange achtre me burotje zitten, ke moeten mé me knie plat oen...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
Moar davang jong, zeed dje noa oech al oep de sukkel?
Noch wachte tot woensdoug, lot ur knie mer goet ruste!
Men draadjes moge maandoug ut men schouder, t zen der mor 3!
Dinsdag noar de kinesist, eindelek wa schot in de zaak, ich snak naar actie!
Davang, houdt de moed erin, luistert goed noar uw lichaam, dan komt da wel in orde.
Oech veur je zoon, zoe'n dinges vroage veul teed en geduld.
Groetjes,
Noch wachte tot woensdoug, lot ur knie mer goet ruste!
Men draadjes moge maandoug ut men schouder, t zen der mor 3!
Dinsdag noar de kinesist, eindelek wa schot in de zaak, ich snak naar actie!
Davang, houdt de moed erin, luistert goed noar uw lichaam, dan komt da wel in orde.
Oech veur je zoon, zoe'n dinges vroage veul teed en geduld.
Groetjes,
-
Leah, je vroeg oelange dak thus waeren, me vrouwe zei dakke zuste ol up pensioen wos onze an me schoere an geprutst, azo weetket niemè goet...
Roare mor woar, ken geen bitje zeer meer an m'n knie, tezoe wel kun zien dat komt deur die ontstekingsremmers, ke gaen me wel stief koest oen zulle, van tende van de maand zien we were riebedebie naer Grand Canaria...
Ke zien blie dat die draadjes druit meugen, nu nog up je tan bieten è biende kinesiest...
Slapwel leah en hoske...tet ier ne echte zomerse dag gewist...

Roare mor woar, ken geen bitje zeer meer an m'n knie, tezoe wel kun zien dat komt deur die ontstekingsremmers, ke gaen me wel stief koest oen zulle, van tende van de maand zien we were riebedebie naer Grand Canaria...
Ke zien blie dat die draadjes druit meugen, nu nog up je tan bieten è biende kinesiest...
Slapwel leah en hoske...tet ier ne echte zomerse dag gewist...
-
Gast
Hey davang,
Hoe ist met je knie?
Wellicht hed dje en spuit met cortisone gehad en dan voelt ge tijdeleek gin peen.
Gon ze meurge ne scan moake va de knie?
Men draadjes zijn er uit va gistere, wondjes zen mooi geneze.
Vanaf maandag mag ich passieve kine gaan doen, elke dag, 20 kiere, 4 weke dus.
Pas vanaf 6 weke mag je actieve kine doen!
Ben vandoug noch efkes bij de chirurg gewest, men arm is hiel beweeglek zei 'm, daar ben ich al blij oem.
Mag ich mee noar gran canaria, zou oech es weg wille, ma ja, da gaat nu ni.
Loat meurge noch iet wete hé!!
Groetjes,
Hoe ist met je knie?
Wellicht hed dje en spuit met cortisone gehad en dan voelt ge tijdeleek gin peen.
Gon ze meurge ne scan moake va de knie?
Men draadjes zijn er uit va gistere, wondjes zen mooi geneze.
Vanaf maandag mag ich passieve kine gaan doen, elke dag, 20 kiere, 4 weke dus.
Pas vanaf 6 weke mag je actieve kine doen!
Ben vandoug noch efkes bij de chirurg gewest, men arm is hiel beweeglek zei 'm, daar ben ich al blij oem.
Mag ich mee noar gran canaria, zou oech es weg wille, ma ja, da gaat nu ni.
Loat meurge noch iet wete hé!!
Groetjes,
-
Ge meugt gie zekrerst mee leah...ke gaent ekè vroagen an miene wedre nelft...
Me knie doe mor stief winnig zeer, ken wel en piekuere get tegen tseer , mor da is ol geleen van vriedag, morgenneuchtend moeke ne scan loten moken...vriedag die komt noar den dokteur om den utslag.
Ke zien blie mè joe om dajje norm ant betren is
Hoske is ut ze mutte(kooi) gerakt zekers, je zit etwaer te schuflen(fluiten) naer vrouwvolk...ke noren nem nie mee...
Allé, hosh en leah slapwel, toet nog e ké
Me knie doe mor stief winnig zeer, ken wel en piekuere get tegen tseer , mor da is ol geleen van vriedag, morgenneuchtend moeke ne scan loten moken...vriedag die komt noar den dokteur om den utslag.
Ke zien blie mè joe om dajje norm ant betren is
Hoske is ut ze mutte(kooi) gerakt zekers, je zit etwaer te schuflen(fluiten) naer vrouwvolk...ke noren nem nie mee...
Allé, hosh en leah slapwel, toet nog e ké
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
zeg
wa dis dad ier ollemolle
ken ni te vele ip de compjoetere gewerkt de latste tied
k'lezen snuchtens eest me gazette,en ton me kruuswoordradsele..k'doe da vree gerne..drienken ton ne vasche tasse kaffie van uut me Senseo..en ne cake'stje der bie
en ton zitten vor un urtjie in me zetele..en doek me noogstjes toe..en relaxen
en ton pas legge'k m'n pc an ,en leze'k eest m'n mail ..en da zien der vele zulle
kiekken ost ter gin betolliengen biezitten ..dak ton uutvoeren met pc bankienge é..
leah k'zie zo blie dan de droodtjes deruut zien ...je kan were den dwil uutvriengen
? davang ,k'willen ik euk mee no die grote kanorie wé..me kunnen nog un schete lachen oenderweg
en t'is teupen dajje knie zere geneest
ken ni te vele ip de compjoetere gewerkt de latste tied
k'lezen snuchtens eest me gazette,en ton me kruuswoordradsele..k'doe da vree gerne..drienken ton ne vasche tasse kaffie van uut me Senseo..en ne cake'stje der bie
en ton pas legge'k m'n pc an ,en leze'k eest m'n mail ..en da zien der vele zulle
leah k'zie zo blie dan de droodtjes deruut zien ...je kan were den dwil uutvriengen
en t'is teupen dajje knie zere geneest
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Gast
"Nen dweil uitwringe", ma hosh toch, da zal noch wel efkes dure. De uitwendige wondjes zen geneze, ma de pees moet noch vast groeie aan het bot!
Het hangt men botte uit, egt waar!
Davang, t zal zoe erg ni zen me de knie, de zon va gran canaria got da allemoal in orde brenge.
Slukes!!!!!
Het hangt men botte uit, egt waar!
Davang, t zal zoe erg ni zen me de knie, de zon va gran canaria got da allemoal in orde brenge.
Slukes!!!!!
-
Gast

Dag frans,
davang en ik liggen momenteel in de lappenmand, ik ben 2 weken geleden aan mijn schouder geopereerd. Davang zijn knie doet pijn.
hoshinkido (noa verget ich oem dialec te schrijve) is noch gezond ma hij wilt vermougere, daaroem eet 'm elke dag cake en zade.
-
leah zieje spoken dé? wien is da die frans?
-
is da den onzichtbare man van ip tillevisie leah ?
je moet tjie em nie wegsteken zulle,me bietten miender nie
je moet tjie em nie wegsteken zulle,me bietten miender nie
-
Gast
Vindt die mins nu de weg ni of heub ich wieral iet verkierd gedoan? Verdekke toch!
davang, hed dje schoun gelache oep de scan?
Sloptwel hé manne, ich ben moe va niks te doen!!
davang, hed dje schoun gelache oep de scan?
Sloptwel hé manne, ich ben moe va niks te doen!!
-
slapwal leah ,toe in den drooi zeed sinter klooi
euk voe davang ,en z'n vrouwtje
euk voe davang ,en z'n vrouwtje