Droedels
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Het is wel enigszins ver gezocht maar op zijn minst met het insect toch herkenbaar zijn, wat de rechter figuur uitbeeldt moeten jullie maar uitzoeken.Ik kan niet veel tips geven zonder alles meteen te verraden en "der feind hört mit "diba schreef:Kan hier niets eetbaars van bakken.socrates schreef:
Links een steekmug
-tor ???
Rechts ???
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Ik haalde die foto van Internet en daar werd die benoemd als kloptor, maar misschien is dat een andere benaming voor steekmug of vice versa ?Reini schreef:De foto is toch een doodgewone steekmug socrates, het is geen kever. Maar kom, we kunnen met klop al aan de slag.
-
Klopgeest is inderdaad wat ik wilde uitbeelden lotte; of het de almachtige is, weet ik wel niet en het is nog geen Pinksteren dus vurige vlammen zijn het ook niet. Het levert je in elk geval een "aflaat"lotte schreef:misschien
KLOPGEEST ?
afbeelding rechts zou dan de Almachtige moeten zijn
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Ook eerst op google geweest en er de afbeeldingen gevonden bij de geesten,socrates schreef:Klopgeest is inderdaad wat ik wilde uitbeelden lotte; of het de almachtige is, weet ik wel niet en het is nog geen Pinksteren dus vurige vlammen zijn het ook niet. Het levert je in elk geval een "aflaat"lotte schreef:misschien
KLOPGEEST ?
afbeelding rechts zou dan de Almachtige moeten zijnvan 2 punten op.
met uitleg " De Almachtige"
-
Mooi en ook een mogelijke interpretatie maar ik zocht het wat "ludieker"Reini schreef:ETENSTIJD ?
De zandloper die als tijdsaanduiding kan dienen, en het koppel dat de banaan naar binnen werkt .