Droedels
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
Ze zeggen niets.socrates schreef:Zegt baboeska 1 tegen baboeska 2 : "Er wordt sneeuw verwacht"
Maar jij benoemt hen ; met een buitenlands woord.
Terwijl je op 05 apr om 20.07 zelf schreef in grotere blauwe letters ...
Ga zelf maar lezen ; en beschouw dit niet als een opmerking, eerder als een hint.
-
- Contacteer:
lotte voor jou kan ik kort zijn : lees hier net boven bij "diba"lotte schreef:WINTERPERIODE ?
de dametjes hebben handverwarmers aan en kale bomen op de achtergrond .....
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Sorry ik ben strenger voor anderen dan voor mezelf.procman4 schreef:Ze zeggen niets.socrates schreef:Zegt baboeska 1 tegen baboeska 2 : "Er wordt sneeuw verwacht"
Ga zelf maar lezen ; en beschouw dit niet als een opmerking, eerder als een hint.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
- Contacteer:
Lap, met BOSBESSEN zit je voldoende er op ; zeker door (2e regel) BESJES (verkleinwoord) te gebruiken.Reini schreef:Ik zie daar 2 oude vrouwtjes met een mof.
Deze oudjes noemt men wel eens BESJES.
Dus ik probeer : BOSBESSEN ?
Ik had namelijk Bosbesjes in gedachten.
procman4
-
- Contacteer:
Ik neem de vrijheid, om meteen een nieuwe te lanceren.
En wat dacht je : een tekening natuurlijk.
Oorspronkelijk in zwart-wit.
Maar deze keer heb ik er zelf wat kleur in aangebracht.
Moesten er medespelers zijn met het "Daltonsyndroom" (zie "lotte" op 14 april om 21u45) in een zoekactie van "socrates", de kleur is het best te omschrijven als "hemelsblauw"

De twee laatste lijnen hier boven (in het fuchsia-roze) hebben niets met de zoekopdracht te maken. Zij dienen alleen om spelers met oogproblemen, gelijke kansen te bieden met de anderen.
En wat dacht je : een tekening natuurlijk.
Oorspronkelijk in zwart-wit.
Maar deze keer heb ik er zelf wat kleur in aangebracht.
Moesten er medespelers zijn met het "Daltonsyndroom" (zie "lotte" op 14 april om 21u45) in een zoekactie van "socrates", de kleur is het best te omschrijven als "hemelsblauw"

De twee laatste lijnen hier boven (in het fuchsia-roze) hebben niets met de zoekopdracht te maken. Zij dienen alleen om spelers met oogproblemen, gelijke kansen te bieden met de anderen.
-
- Contacteer:
@ socratessocrates schreef:Sorry ik ben strenger voor anderen dan voor mezelf.procman4 schreef:Ze zeggen niets.socrates schreef:Zegt baboeska 1 tegen baboeska 2 : "Er wordt sneeuw verwacht"
Het was - zoals ik schreef - een hint.
Je mocht geen Russisch gebruiken, je moest Nederlands gebruiken.
En dan werd het :
Zegt besje 1 tegen besje 2 : "Er wordt sneeuw verwacht"
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Proficiat reini,procman4 schreef:@ socratessocrates schreef:Sorry ik ben strenger voor anderen dan voor mezelf.procman4 schreef:Ze zeggen niets.socrates schreef:Zegt baboeska 1 tegen baboeska 2 : "Er wordt sneeuw verwacht"
Het was - zoals ik schreef - een hint.
Je mocht geen Russisch gebruiken, je moest Nederlands gebruiken.
En dan werd het :
Zegt besje 1 tegen besje 2 : "Er wordt sneeuw verwacht"
en
@ procman "Mea culpa mea maxima culpa" (buiten de spelzone mag dat )
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Gast
Mag best wel wat muziek bij : voor Chérie : Als de zon schijntsocrates schreef:Nu handgeklap voor jou, de 10 punten zijn binnen !!chérie schreef:Reini 4 p
Lotte 2p
socrates 2p
chérie 8 p
diba 2p
procman4 2p
KLAPBAND? (handgeklap en een autoband)
-
- Contacteer:
@dibaReini schreef:Mogelijk heeft dat lichtblauwe wel degelijk een betekenis, niet voor de lol gekleurd. Doet me denken aan chirurgie...
ORGAANDOKTER ?
@reini
De tijd dat ik kleurde voor de lol, ligt al even achter me.
Alhoewel ... mijn kleindochter - thans bijna 8. Tot voor een jaar of twee, moest Opa mee tekenen, mee kleuren. Moest, nou ja ... 'k deed graag mee.
Het blauwe : niet relevant voor de oplossing.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ORGAANDOKTER : dat woord heeft een negatieve weerklank.
Probeer eens een ander woord