Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

03 okt 2012, 16:51

ja Hoshi, kom eventjes piepen nu, alles oke? :D

wees maar zeker dat je er trots op moogt zijn, zoals Roger zegt, alles wat je zelf doet doe je meestal beter!!! :D :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

03 okt 2012, 19:22

Beter wel, maar het duurt soms wat langer :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

03 okt 2012, 19:27

Langer duren hebben de vrouwen graag en de mannen ook wel :wink: :oops: :wink: :oops:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

03 okt 2012, 19:29

wel wel wel mannenpraat zeker :)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

03 okt 2012, 19:32

leest mee...wie? :)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

03 okt 2012, 19:37

nee, dan zal het voor vandaag niet zijn

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

03 okt 2012, 19:46

zijnde dat ik een yoghurtje met nootjes in ga eten 8)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

03 okt 2012, 19:55

eten heb ik net gedaan, en het heeft mij gesmaakt :D Afbeelding
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

03 okt 2012, 20:57

gesmaakt naar wat :roll: :roll: en...alweer da eten :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

03 okt 2012, 21:02

eten moet een mens toch doen hé Davang, en dan maar beter lekker, heb stoofvlees met Grimbergen en speculoos met daarbij frietjes gemaakt :D :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

03 okt 2012, 21:10

...gemaakt ne mens zot van de goeste :roll: :roll: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

03 okt 2012, 21:39

goeste zegt Davang... dat zal goesting zijn peins ik :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

03 okt 2012, 22:48

ik denk het ook Neske, Davang lust blijkbaar ook graag lekkere dingen :D

Afbeeldingslaapwel maatjes!
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

04 okt 2012, 13:08

hé Hoshi, je maakt me nieuwsschierig, welke "lekkere dingen" lust jij dan wel :?: :D :D

Belgische kost of voorkeur voor uitheemse gerechten?
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

04 okt 2012, 19:07

tripes, balkenbrij en varkenspoten ?
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.