Helemaal juist! Maar ik vind het niet nodig vooraf te vertellen dat ik een weekendje naar Wuppertal zou gaan! Hartstikke plezant gehad!niavlys schreef:Ik denk dat Valentijntje een weekendje uit is![]()
Kijk nou!!
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Helemaal juist! Maar ik vind het niet nodig vooraf te vertellen dat ik een weekendje naar Wuppertal zou gaan! Hartstikke plezant gehad!niavlys schreef:Ik denk dat Valentijntje een weekendje uit is![]()
Valentijn65 schreef:Helemaal juist! Maar ik vind het niet nodig vooraf te vertellen dat ik een weekendje naar Wuppertal zou gaan! Hartstikke plezant gehad!niavlys schreef:Ik denk dat Valentijntje een weekendje uit is![]()
Natuurlijk hoef je dat niet vooraf te vertellen, Valentijn.Valentijn65 schreef:
Helemaal juist! Maar ik vind het niet nodig vooraf te vertellen dat ik een weekendje naar Wuppertal zou gaan! Hartstikke plezant gehad!
Ha Sylvain (die niavlys vind ik zo moeilijk om te schrijvenniavlys schreef: Voor Sita. Ik geef hier heel de uitleg over de bank :
Belsele. Bij de kerk.
"Daer na qauemie an Isegrime, Bi belsele onder eenen boom"
Belsele wordt specifiek genoemd in het Reynaertverhaal, hoewel ook hier wel eens verwarring met Bazel kan zijn. Reynaert ontmoette er zijn oom, wolf Isegrim. De oude linde waaronder de bank in 1955 werd geplaatst (toen ingezeten door Stijn Streuvels) is inmiddels geveld en door de herinrichting van het plein verschoof de bank enkele keren op het plein. Toen ik ze in 2009 voor het eerst zag, stond de bank uit 1955 er nogal ongelukkig gerestaureerd bij. Ze werd vervangen in 2011 door een nieuwe bank, gemaakt uit kastanjehout van een omgewaaide boom en ze staat toepasselijk weer onder een boom.
Nooit gerealiseerd dat Niavlys 't omgekeerde van Silvian was! Maar wij in Ned. hebben ook niet zoveel Sylvains. Eigenlijk ken ik er maar ééntje: Sylvain Poons & Oetze Verschoor. Zij zongen samen in de sixties 'de Zuiderzeeballade'.Sita schreef:Ha Sylvain (die niavlys vind ik zo moeilijk om te schrijven)

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.