Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

06 okt 2012, 20:04

:lol: :lol: :lol: oude vrouwen dat heb ik ni gezegd hé Neske :lol: dat zijn jouw woorden :lol: :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

06 okt 2012, 20:06

woorden zijn soms niet gemeend hè Tesske :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

06 okt 2012, 20:09

Tesske weet da wel Neske :lol: :lol: piepjong zijn wij nog hé, toch in ons hartje :lol:

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

06 okt 2012, 20:13

in ons hartje blijven wij eeuwig jong, maar ons lichaam wil ons hartje niet volgen :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
Gast

06 okt 2012, 20:15

volgen het op eigen tempo hé Reese :D af en toe ne keer rusten :D

ben effe te laat :lol: :lol:
Gast

06 okt 2012, 20:16

klagen staat niet in mijn woordenboek :lol: we doen wat we kunnen hé, nog veel op den hometrainer zenne om fit te blijven :lol: :lol:
Gast

06 okt 2012, 20:20

zunnebloemen staan niet in mijn tuin :lol: :lol: vind het wel mooi :lol: serieus, we moeten zien dat we fit blijven hé Hoshi :D rust roest :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

06 okt 2012, 20:22

rust roest, dus niet te lang op de pc zitten :P
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

06 okt 2012, 20:23

zitten er liever voor ipv erop :lol: :lol: sommigen zitten er zelfs achter 8O :lol: :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

06 okt 2012, 20:24

achter of voor, ik zit eraan 8)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

06 okt 2012, 20:25

eraan kan ook :lol: is een bekke hetzelfde als ervoor hé :lol:

Maatjes, fijne avond nog en voor straks slaapwel :D
Laatst gewijzigd door Gast op 06 okt 2012, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

06 okt 2012, 20:29

juste hé, maar eronder zou toch al wat moeilijker zijn :D :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
Gast

06 okt 2012, 20:32

zijn van 't zelfde gedacht Reese :D allé ben weg maatjes :D Tv kijken :D

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

06 okt 2012, 20:35

tv kijken ga ik strakjes ook doen, doeiii Tesje :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

06 okt 2012, 20:50

ook hetzelfde Hoshi, ik wens jou en alle anderen nog een prettige avond, ga ook tv kijken, salukes! :D :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.