Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

14 okt 2012, 20:24

...wel te rusten ook aan allen..meisjes en jongetjes...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

15 okt 2012, 15:03

meer andere dingen heeft men soms te doen :roll: er is nog leven naast de pc :lol: ik ga nu bv een beetje lezen :lol: ik zit verdiept in een spannend boek :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

15 okt 2012, 18:07

'k Boek liever n' reis....'k heb vandaag wat zetels kunnen kopen aan heel lage prijs... :roll: :roll: :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

15 okt 2012, 19:16

op tv verkoopt Muylle keukens...geen zetels :wink: :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

15 okt 2012, 19:46

zetels worden nu verdeeld in de gemeenteraden :roll: gene zetel voor mij vrees ik :lol: ik zet mij sevens hier knusjes in mijn eigen zetel :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

15 okt 2012, 19:56

zetels en ook de portefeuilles zullen ze zeker niet vergeten :?
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

15 okt 2012, 20:00

vandaag geen stuten meer dan :lol: maar een ander maagvullertje dan :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

15 okt 2012, 20:02

dan moet hem morgen op zijn kinne kloppen :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

15 okt 2012, 20:06

den aldi biedt nog andere lekkernijen :lol: kijk is in de frigo, je kan mss nog kiezen :lol:

Gezellige avond allen, thuis gaat beginnen :lol:
Gast

16 okt 2012, 13:31

een fijne avond is alweer in aantocht :lol: eerst nog wa toefelen en boodschapjes doen :D
Gast

16 okt 2012, 17:04

vandaag heb ik het terug erg druk :evil: ,en nog een paar volgende dagen grrrrr

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

16 okt 2012, 21:41

nietje...welkom terug...veel werk om alles te lezen...'k ben braaf geweest,van sommige kun je dat niet zeggen... :roll: :roll: :wink: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

17 okt 2012, 09:29

hé, da's raar, ik was ook ne brave 8O :roll:
Gast

17 okt 2012, 12:16

héhé :lol: ik ben hier de braafste :lol: da weten jullie toch :lol:

smakelijk eten allen :D
Gast

17 okt 2012, 13:31

toch zouden jullie moeten weten, dat ikke :roll: ook een braveke ben :roll:

eventjes uitblazen :?