Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

31 okt 2012, 13:34

toe lotere is 't zelfde als tot sebeet :lol:

Kwebbelke
Lid geworden op: 22 okt 2012, 16:14
Locatie: Luxemburg

31 okt 2012, 16:12

Aldi, Lidl of Colruyt? De Colruyt is met zijn witte producten hét goedkoopste! :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

31 okt 2012, 16:30

goedkoopste "witte" producten van Colruyt ...melk,yoghurt,platte kaas,witte bonen,witte chocolade... :roll: :roll: :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

31 okt 2012, 17:06

witte chocolade is ongezonder dan zwarte , al lust ik alle soorten :lol:
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

31 okt 2012, 18:11

..soorten genoeg,net zoals mensen...mooie...mooiere...en mooiste...
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

31 okt 2012, 18:54

aankomen...waarom niet...m'n lief had niet liever... :lol: :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

pablos
Lid geworden op: 01 nov 2012, 13:15
Locatie: Pajottenland

01 nov 2012, 14:09

:roll: ook :oops:

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

01 nov 2012, 15:34

"ook" zal door veel mannen ingevuld worden omdat het waar is Afbeelding

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

01 nov 2012, 19:10

...zelf zo te zien een mooi fotootje hoor klok...is dat van uw vrouw... :o :roll: :)
Wat niet al lachend kan gezegd.....

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

01 nov 2012, 19:20

het zou best kunnen van uw vrouw,maar van de mijne is het niet, misschien hebben ze zoiets wel in hun "sacoshe" zitten .Dat weet ik niet :lol: :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

01 nov 2012, 19:44

hoshinkido schreef:Afbeelding

...en dadde up de eesten novembre...azzo vele lach'n... :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

02 nov 2012, 12:37

olle dagen er het beste van proberen te maken, das mijn motto :wink: :D

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

02 nov 2012, 17:55

Otto Von Schirach is niet mijn genre hoor...gebruikt nogal wel veel vrouwtjes die het veel te warm hebben.. :roll: :roll: :wink: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

pablos
Lid geworden op: 01 nov 2012, 13:15
Locatie: Pajottenland

02 nov 2012, 18:43

'meugelijk' dat dat een moeilijke taal is :roll:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

02 nov 2012, 19:08

is de taal van aan de kust(e) :lol: :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf