kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang

10 nov 2016, 21:18

e kobbe leah... :lol:, mor ken dre ier vele zitten in us oetkot(hout), ke geven ze dikkers e vliege...echt woar... :)
Ken e kè e kobbe megepakt naer us in e doosje van bien de beenhouwre woar datre ne nolve kilo in kut ...ok ze lieten lop'n kostje ze oren lop'n, zukke lange pot'n as ze...
Ke mochten dien navond niemè bien me vrouwe slopen... :roll: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

11 nov 2016, 10:26

:lol: :lol:

Da kan ich wel gelove zenne davang!!

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

11 nov 2016, 10:36

davang schreef:e kobbe leah... :lol:, mor ken dre ier vele zitten in us oetkot(hout), ke geven ze dikkers e vliege...echt woar... :)
Ken e kè e kobbe megepakt naer us in e doosje van bien de beenhouwre woar datre ne nolve kilo in kut ...ok ze lieten lop'n kostje ze oren lop'n, zukke lange pot'n as ze...
Ke mochten dien navond niemè bien me vrouwe slopen... :roll: :lol:

:lol: :lol: :lol: ,kaan da willen zien davang.
mo eerlik gezeed ..ken dor euk schrik van zulle :? k'vienden da zo vieze beesten..en da komt zuuste dur die poten é zeg..zen eerder schrik van ons ,of miender van nundere :)
slange das euk zo'n twadde :? ne muus nie wé,dor ék gin schrik van :P
leah t'is were vriedag sé,mor olles is toe vandage é,..11 novebere ...
wapenstilstand! 8O dus magge'k niet doen vandage :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

davang

11 nov 2016, 20:22

Geloven of nie, mor in tkot waer dawwe us oet leg'n zitren in de zoomre vele grote kobben, okke kun e vliege pakken smietke ze in undre net, ze kom toen stief rap om ze mè te pak'n .
Ken ol get datre woaren die ol kwaem kieken ok etwadde mé an vanof ze me schowte nog mor zogen... :)

Benauwd zieke doar nie van, ke loaten ze dikkers kruip'n over me kleren, vol'n doen ze nie, zang oltiet an undre droad, ge meugt ze niet ard pakken anders zien ze dran...

Ojje e grote kobbe zie kruip'n in us, pakt e drinkglas en e kartontsje, leg dad glas ovre de kobbe zowel up de grond of op de meur, schuift tre da papier of karton ondre en drooit je glas omme, ze kut dre nie uit kruip'n zelfs ojje da papier weg pakt, gaet tremé noar buit'n en smiet ze e ende verdre, gedoet doar niemand kwoad mé en azzo doej ze niet kapot, integendeel, e kobbe pakt stief vele vernient en vlieg'n...is eigenlik stief nuttig

hoshinkido

12 nov 2016, 13:39

ja davang ,jet geliek ..mo kannen der nie andoen..kriegen ol kiekevlees ok ze zien roendleupen brrrrr,loot stoon van neglas of boekol
en dor un blad of stik karton oender te schuven..t'is gin avanse ok ze buten smieten want binnen de korste keren zitda were ip m'n balkong ant roendwandelen...sorry mo ton komt tjie ip m'n éegendom é! :)
en ton stook nie in voe de gevolgen.. leah ejje weggewist vandenuchtend?? of wast te koed ajje billen? :lol:
Gast

12 nov 2016, 19:23

Nee hosh, ich ben noa de noen weg gewest, shoppen me doughter lief.
En joa, ich veng (vind) da het ferm koud is, zoe egt winters.
Ich heub in den action gerief gekoch oem wenskoartjes te make en ook ete voor de vogelkes. Zoe van die bollen, die hang ich dan oep het terras veur die erme beestjes.
En ich heub oech noch drei sous pullekes gekoch!
We zen oech noch noar het asiel gewest, eten en dekentjes brengen veur de honde.

Davang, ge zijt ne grote diereliefhebber. As ich en spin ontmoet dan maakt ze kennis me menne schoen of sloef. Van muize heub ich oech schrik, moar die ontmoet ich zelden.

't Week-end is al wieral half, meurge blijf ich wermkes binne, en volgende wiek moet ich noch 3 kiere noar de kine en dan is 't afgelope.

Heere, mokt er meurge noch ne gezellige zoundoug van, ich gon mich installere veur den tv.

Groetjens,

Silver Wolf

13 nov 2016, 07:06

k'ein euk ès entwa ghelese euver "kobbes"...

- A kobbe in den euchtink, zoe dreukte brenghe
- Zach m'n da beistje eup de noene, kwam'ter gheleuk on
- Enne...snoaveunts... zoetter entwa liefs von keunne komme...

Moar of dagge erst moe kikke of ze nog 8 peutte éh,
doadde stoant der ni bi.

sw
Gast

13 nov 2016, 10:36

:lol: :lol:

sw

Men moeder zei alteed: "als je en spin ontmoet dan ga je ongeluk krijge".
Doarmee heub ich noch alteed schrik van die beeste!!

hoshinkido

13 nov 2016, 10:41

:lol: :lol: :lol:

hoshinkido

17 nov 2016, 18:35

nie olle beestjies zie'n lelik wé :lol:
Gast

17 nov 2016, 19:56

Hey hosh, das efkes gelede!!

Meurge veur de leste kier noar de kine, dan ben ich in total 50 kiere gewest.
Hoe is 't in Brugge? Ich ben die rege al ferm beu, gij oech zekers?
Davang het het zeker wier druk.

Ich heub weinig fut veur de moment, tis da ich me de kat zit want anders ging ich overwintere in Benidorm. Heub da gezien in radio gaga, doar zen zelfs Vlamingen die daar beenhouwerij en bakkerij uitbate, daaaan moette ni alteed vis en tapas eten, ich eet ni graag vis.

Alei, ich gon veur den televisie zitte, tis alloo zekers vandoug.

Sloptwel hé!!

hoshinkido

18 nov 2016, 10:22

*leah* schreef:Hey hosh, das efkes gelede!!

Meurge veur de leste kier noar de kine, dan ben ich in total 50 kiere gewest.
Hoe is 't in Brugge? Ich ben die rege al ferm beu, gij oech zekers?
Davang het het zeker wier druk.

Ich heub weinig fut veur de moment, tis da ich me de kat zit want anders ging ich overwintere in Benidorm. Heub da gezien in radio gaga, doar zen zelfs Vlamingen die daar beenhouwerij en bakkerij uitbate, daaaan moette ni alteed vis en tapas eten, ich eet ni graag vis.

Alei, ich gon veur den televisie zitte, tis alloo zekers vandoug.

Sloptwel hé!!

ja leah t'is un bitje geleden é,mo ke 'loten toch nie van kommen é :wink: :lol:
alé eindelik ,zijje der van of van de kine,en dat t'in orde gekommen is ...
in brugge ist ook t'zelfste wir lik bie joender wé leahtje :D nee serieus ..olles god ier geweun ze gank é... ne visetere zie'k ook nie :oops: vlees wel zulle. ik kiekken oltied nor alloo ,das schone ...de wegpolitie. wa da ter ook schone is voe no toe te kiekken leach...das geer en goor op vitaya de diessendag,do lachen kik mien soms un bulte..
echt goed :lol: geer is geerard joling,en goor is gordon,twee zangers ..maar ook twee flikkers :lol: t'zien homo's
Gast

19 nov 2016, 19:40

Hey hosh en davang,

Morgen storm, hier worden de parken afgesloten.

Ik kijk nooit naar Geer en Goor hosh, vind die Joling maar nen onnozelaar. Die andere ken ik niet.
Heb niks tegen homo's hoor, maar zo'n programma's liggen me niet.
Heb gisteren een goeie film gezien op Vitaya, "a stranger in the house", was best spannend.
Hoop dat ik nu naar Alloo kan kijken want heb het nog altijd ni gezien.

Sloptwel jounges en waait niet uit jullie bed.

Daaaaaaaag!!

davang

19 nov 2016, 20:17

Get geliek wije leah, ke zien int hele nie tegen homoos of nog van zukke soort'n, mor vanok nog mor de kop van diene Jani en gezien ek ol genoeg... :roll: ke kun dre nietent an doen, me vrouwe zegt toen oltiet dakke e ne raeren zien... :roll: :o

Ken wist gan kieken ottre nietent ke wegwaein gelik danze ier storm utgeven...
Ke gaen kieken noar vtm vannovend, oengrespelen of zukke twodde, de kindjes zien olwere noar uus, wen sloapers get... :lol:

Zoet dadde wel echt bestaen hosh ne zilvren wolf...
:?: :roll: :o

Slapwel é ollemoale...

Silver Wolf

20 nov 2016, 07:18

davang schreef:
Zoet dadde wel echt bestaen hosh ne zilvren wolf... :?: :roll: :o
Slapwel é ollemoale...
:roll: Da'dès zekere dadde, want diene weulf tokkelt eup 't eigheste moment déés woordjes eup zin klavier. 8)

K'en was oal wa eirder as sonst ut min nest (bedde) ghewoid en tons die roare vroage up min neuchtt're moage dèr nch bi euke.

't ès om bi te huul'n... Awoeh... :cry:

silver wolf
Afbeelding