Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

18 dec 2012, 19:17

in andere zaken is hij rap bij de zaak :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

18 dec 2012, 19:47

veel kopen...maar dan moet je veel geld hebben

hoshi goed dat we nog eens kunnen lachen met jullie :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

18 dec 2012, 20:29

gezondheid gaat voor alles :D en nu ga ik mij gezellig in mijn zetelke placeren sè :lol: :lol:
Gast

19 dec 2012, 13:15

fijne woensdag gewenst hoor .....alsook een goeie start voor 2013 !!!!

en nu :roll: ben ik een tijdje afwezig :wink:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

19 dec 2012, 21:22

zegge'n komen overal voor, en meestal een kruidachtige plant... :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

20 dec 2012, 17:21

vintage kleding wordt veel gedragen tegenwoordig :D

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

21 dec 2012, 17:35

Echt van ALLES ... Hoshinkido?
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.
Gast

21 dec 2012, 18:42

pastoor lust ook alles zenne :lol: allé dat denk ik toch :o :lol:

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

21 dec 2012, 19:36

denk toch dat voor deze schotel er veel zullen passen ,mij toch ook niet gezien Afbeelding
Gast

21 dec 2012, 19:54

gezien dat daar maar rare exemplaren in die mandjes liggen :lol: dat krijg ik ook ni binnen :lol:

Gezellige avond Klok en iedereen die komt piepen :D

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

21 dec 2012, 20:43

binnen-krijgen zou ik het ook niet :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

22 dec 2012, 01:22

ook niet efkes proeven zenne :lol: bah :o :lol:
Gast

22 dec 2012, 12:35

spelen toch liever een spelleke dan meelwormen op te eten :lol: nochtans 't schijnt dat ze heel vitaminerijk zijn :D
Gast

22 dec 2012, 12:48

gewend word je aan alles :lol: als je eigenlijk een garnaal van dichtbij bekijkt is dat toch ook maar een eng beestje :lol:
Gast

22 dec 2012, 13:23

de dunne zijn altijd het lekkerst vind ik :lol: :lol: