Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

01 feb 2013, 20:33

...hei hoske...we gaen moet'n upletten wé, ze verstaant betre dawe peins'n... :o :)
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

01 feb 2013, 22:19

peins'n, da mochtn miender nie doen op uus werk, peins'n da was vo den boas, dendien was vil slimmer 8O :roll:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

02 feb 2013, 12:28

:lol: :lol:

een baas moet toch slimmer zijn dan zijn werkvolk nietwaar??? :roll: :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

02 feb 2013, 21:13

...tolle...betaeln meschiens... :roll: :lol: :lol:..

zien eé bitje gemist...'k moeste begun mè "k'ik " :roll: :oops:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

04 feb 2013, 10:38

weer zot doe hé, ja ja. En een gratis film bekijken van Telenet.
Dat hebben ze toch beloofd. Vraag me af wat het zal worden?
En wanneer?

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

04 feb 2013, 19:31

zot doen??? zie dat ze je niet in den bak steken :P :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

04 feb 2013, 19:35

groot genoeg wel, maar er is geen plaats meer :oops: :)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

04 feb 2013, 20:14

nog te wachten? busje komt zo :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

04 feb 2013, 21:53

..Forum was gisteren voor mij onbereikbaar,wel kon ik zonder enig probleem andere web's bezoeken... :roll: :o
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

06 feb 2013, 18:22

stillekes?? Ja, kan niet komen, zit deze week meer in het ziekenhuis dan thuis :?

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

06 feb 2013, 19:53

... zulle'n we weer lawaai maken... :lol: :lol: geen probleem hoor IK BEN WAKKER !!!! :lol: :lol:

Zeg scorpio 1... hou je vast aan de takken van de bomen met je scharen hé... is het voor U of voor bezoek aan een kennis.
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

06 feb 2013, 20:03

hoshinkido schreef: ik ben ook wakker hoor davang :lol:
dacht dat iedereen op reis was é :lol:
'k was op reis naar 't buitenland...naar Sluis... :roll: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

06 feb 2013, 20:27

carrefour is voor vrijdag, morgen weer ziekenhuis :? . Vrouwtje heeft een vinger gebroken, en 't is nie van mij hoor :lol: :lol: :wink:
Sluis is voor dinsdag :P
Laatst gewijzigd door Gast op 06 feb 2013, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

06 feb 2013, 20:27

vierde vierkant... :roll: :?: :idea: ...'k ben daar in 't B-park éénmaal geweest...'k liep er verloren.... :roll: :(

dejuuu ...te laat, geef haar een zoen van mij scorpio... :) :D
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

07 feb 2013, 08:36

Sluis is niks speciaals, maar heb tandpasta nodig :lol: :lol: :wink: