Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

10 feb 2013, 11:50

... anders zal het zijn in Knokke-HEIST...'k zal er rondlopen verkleed als "davang"...met een ruggen-krabber in m'n pollen... :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

10 feb 2013, 19:21

...vasthouden was zo niet moeilijk zeker... zeg ook maar darmpje hoor ...niet stoefen hé...en met die koude heb je toch een een kwartiertje mogen zoeken zeker... :lol: :lol: :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

12 feb 2013, 16:52

't lepeltjie zoe nu nie vele elpen wé..'tee voreerst veel te koet, en 'tang ne ieskegel an 'tgene dak moetn wegstekn.... :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

12 feb 2013, 22:32

...nodig om te :roll: :?: :lol: :lol: :lol:

slaap wel...
Wat niet al lachend kan gezegd.....

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

13 feb 2013, 00:15

filibusteren
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

13 feb 2013, 17:38

Afbeelding[/quote] en dat uit de mond van een pastoor..
8O :o :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

14 feb 2013, 11:35

Marc Van Peel (Antweerpen) is daarmee begonnen.
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

14 feb 2013, 21:08

...m'n kele doe nog zére vajoen te zie'n lachen.... :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

15 feb 2013, 20:37

zieje deral è bitje derdeure.... :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

16 feb 2013, 16:49

mé mie olles ok..."'k en gin tied vor un piente"....ewel drinkt der toen meer dan een... :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

16 feb 2013, 19:10

een keer wat tijd gevonden :oops: om goeie dag te komen zeggen.
Nogal druk met vanalles en nog wat de laatste tijd, maar alles in orde hoor :wink:
Gast

18 feb 2013, 19:31

ene kant nog wit :o en dat zal zo nog wat blijven :lol: geen zonneke morgen, maar regen :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

18 feb 2013, 19:34

regen...dan moeten we onze paraplu meenemen :?
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

18 feb 2013, 19:35

nemen er altijd eentje mee :D hier weet je nooit of het droog blijft :lol:
Gast

18 feb 2013, 19:38

natgeregend ben ik al vaak :lol: maar dat is goed voor de haren :lol: