Kettinggesprek
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
...allezins een zwaar beroep hoske...ben er niet jaloers op...
Ik heb vele uren doorgebracht in koude gebouwen, grote koelkasten en heel grote diepvriezers...brrrr tot min 25°...maar ik leef nog...
moet mee naar bed..slaapwel.
Ik heb vele uren doorgebracht in koude gebouwen, grote koelkasten en heel grote diepvriezers...brrrr tot min 25°...maar ik leef nog...
moet mee naar bed..slaapwel.
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
amai, dan had ik het nog zo slecht niet met mijn job geloof ik
Alhoewel, in de winter stond de poort ook open, en dan nog al die depannages, daar kreeg je ook nie warm van.
Maar op respect van die mensen die in panne stonden, daar moest je niet op rekenen
Alhoewel, in de winter stond de poort ook open, en dan nog al die depannages, daar kreeg je ook nie warm van.
Maar op respect van die mensen die in panne stonden, daar moest je niet op rekenen
-
Loge's zijn juist naar bed...'t was plezant maar soms eens lastig...
morgenmiddag zijn ze terug thuis...
m'n hout komt gezaagd en mooi gestapeld binnen op paletten, niet meer zoals vroeger...hele boomstammen...
m'n hout komt gezaagd en mooi gestapeld binnen op paletten, niet meer zoals vroeger...hele boomstammen...
-
...leggen kan ik niet...of 't zijn altijd lange bruine...
...Ik heb toch geluk hoor...m'n baas thuis behangt altijd zelf, ze zegt altijd "dan is het goed gedaan"
't mooiste van al...ze heeft nog niet gezien ...

...Ik heb toch geluk hoor...m'n baas thuis behangt altijd zelf, ze zegt altijd "dan is het goed gedaan"
't mooiste van al...ze heeft nog niet gezien ...
-
...'k zal toch proberen die zetel daar zolang mogelijk te laten staan, en een beetje die krabbels te verwijderen...want behangen is echt niet m'n ding...
en van die bruine streep gesproken...hoe weet je dat ze 'bruin' is...