Kettinggesprek
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Kinderen zijn we allen nog een klein beetje...
in onmin leven is niet zo moeilijk...
maar 't leven is al zo kort...
waarom niet proberen overeen te komen...
Dit is iets die m'n moeder zaliger ons altijd op 't hart drukte...zeg je gedacht, maak geen ruzie,iedereen kan dit want is niet moeilijk...
Meer kan ik echt hier niet neerzetten...'k wens niet liever dat ieder overeenkomt...toch misschien tot kijk hoske...
Dit is iets die m'n moeder zaliger ons altijd op 't hart drukte...zeg je gedacht, maak geen ruzie,iedereen kan dit want is niet moeilijk...
Meer kan ik echt hier niet neerzetten...'k wens niet liever dat ieder overeenkomt...toch misschien tot kijk hoske...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
afwachten gaan we doen hé
ben ook geen ruzie maker en heb veel respect voor de mensen op het oefenforum, maar laat me ook niet door iemand op de kop zitten.
Vroeg of laat reageer ik toch eens.
Bij mijn grootouders hing vroeger een mooi kadertje, met daarin weeral een spreuk.
" vrienden mogen kijven,
maar moeten vrienden blijven"
Dit kennen ze nu niet meer.
En nog eens de topic gesloten, waarom???
Ben altijd bereid het bij te leggen.
Maar het kan niet van één kant komen hé
ben ook geen ruzie maker en heb veel respect voor de mensen op het oefenforum, maar laat me ook niet door iemand op de kop zitten.
Vroeg of laat reageer ik toch eens.
Bij mijn grootouders hing vroeger een mooi kadertje, met daarin weeral een spreuk.
" vrienden mogen kijven,
maar moeten vrienden blijven"
Dit kennen ze nu niet meer.
En nog eens de topic gesloten, waarom???
Ben altijd bereid het bij te leggen.
Maar het kan niet van één kant komen hé
-
..ostenblief... zo schone gevraagd...'k heb er geen zaken mee 'wat' of 'hoe'...'k mag/moet me er zelfs niet mee moeien, maar alé.. kom overeen hé...
't Is heel moeilijk om 'hier' ergens 'iets toe te geven' zowel voor de ene of de andere, laat het rusten en slijten.
Normaal is het altijd beter direct elkaar onder vier ogen z'n gedacht te zeggen en alles uit te praten...maar zomaar op 't Forum is een stuk moeilijker...elk ogenblik kan een buitenstaander er zich mee moeien...
Ik heb me nu toch een beetje gemoeid...

't Is heel moeilijk om 'hier' ergens 'iets toe te geven' zowel voor de ene of de andere, laat het rusten en slijten.
Normaal is het altijd beter direct elkaar onder vier ogen z'n gedacht te zeggen en alles uit te praten...maar zomaar op 't Forum is een stuk moeilijker...elk ogenblik kan een buitenstaander er zich mee moeien...
Ik heb me nu toch een beetje gemoeid...
-
...ene gelik vandage mugen dre nog kommen wé...zore schoan were...morgen magik ne hele dag up de rommelmarkt staen in Torhout...ip de krommehaak...me vrouwmens probeert me iedere kere te verkoop'n...ze geven nog gene rosten fran vo me...