Helemaal niks nieuws: een terrorist blijft terreur zaaien zolang hij niet gestopt wordt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Helemaal niks nieuws: een terrorist blijft terreur zaaien zolang hij niet gestopt wordt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen."Een beetje hypocriet, Boris. Je reist bewust naar een oorlogsgebied en klaagt dan dat het er gevaarlijk is? Wie in de keuken staat, kan zich verbranden.Johnson over de treinaanval: 'Wat was het nut van deze stomme actie?'
Boris Johnson heeft de Russische president bekritiseerd voor de droneaanval op een trein in de buurt van zijn eigen trein, die onderweg was van Oekraïne naar Polen.
"Wie weet wat Poetin aan het doen was, wat was het nut van deze stomme actie?", zei Johnson tegen GB News.
De voormalige premier opperde dat de Russische president wellicht "een soort boodschap probeerde over te brengen", maar dat het "volkomen zinloos" was.
(Bron: SkyNews - 14/09/2026 - 13.40 uur)
Het antwoord is poepsimpel: terreur uitoefenen. Niks meer, niks minder."Wie weet wat Poetin aan het doen was, wat was het nut van deze stomme actie?", zei Johnson

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.door Fred1950 » 6 minuten geleden
Heb jij met al je propaganda hem nog niet kunnen stoppen ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Laatst gewijzigd door Dicksy op 14 sep 2026, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
En zo simpel kan het zijn, of het nu over spoorwegen, weg of vliegvelden gaat. Heel Oekraïne is voor Rusland oorlogsgebied.Rusland zegt dat westerse politici de risico's moeten inschatten wanneer ze naar Oekraïne reizen.
Westerse politici en diplomaten die naar Oekraïne reizen, moeten de risico's daarvan "nuchter" inschatten, aldus Maria Zakharova, woordvoerster van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken.
Ze sprak twee dagen nadat een Russische drone op enkele minuten afstand was geweest van een trein die Boris Johnson en een voormalig Zweeds premier vervoerde door westelijk Oekraïne.
Zakharova zei dat spoorwegknooppunten en transportinfrastructuur ten dienste van het Oekraïense leger legitieme doelwitten waren, en dat Rusland in mei buitenlandse diplomaten had gewaarschuwd Kiev te verlaten vanwege aanvallen op het Oekraïense militair-industriële complex.
(Bron: SkyNews: 15/09/2026 - 16.50 uur)
(voor diegene die niet willen inloggen bij de VRT of het niet gezien hebben)door Fred1950 » Vandaag, 20:40
Effe kijken naar VRT Terzake vanaf 1:13:54 https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/terzake/2 ... 0915-a164/ over de mobilisatie problemen in Oekraine ....
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.