Mondmaskers verplicht
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Seppe123, die personeelskosten die wegvallen, die verwarmingskosten die wegvallen enz...... voor de horeca. Wie betaald die kosten voor dat personeel dat daar werkt(e).Seppe123 schreef:
Mensen in de horeca: elke maand dat ze dicht zijn: 1/10 van hun jaaromzet krijgen ze zomaar zonder iets te moeten doen. Terwijl personeelskosten, verwarming enz ook wegvallen. De meeste gepensioneerden hebben nog nooit zoveel kunnen sparen als de vorige maanden.
U als gepensioneerde......geef eens wat voorbeelden waar u hebt op kunnen sparen. Uw cafébezoek, uw theaterbezoek, enz.......geef eens aan waar u op b(g)espaard hebt of bent u de rekening aan het maken van anderen met als basis uw kluizenaarsleven. Velen gepensioneerden hebben/hadden ook nog een sociaal leven en liepen niet de godsganserdagen in een bos rond, waar het hen geen bal kostte, zoals u.
En de meeste gepensioneerden willen hun geld uitgeven waar ze een heel leven hun kl......afgedraaid voor hebben ipv het op te potten.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
SOF verbrast zijn geld aan elektrische wagens en ik aan old-timers ....
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Seppe123 schreef:
Mensen in de horeca: elke maand dat ze dicht zijn: 1/10 van hun jaaromzet krijgen ze zomaar zonder iets te moeten doen. Terwijl personeelskosten, verwarming enz ook wegvallen. De meeste gepensioneerden hebben nog nooit zoveel kunnen sparen als de vorige maanden.
Beste Seppe jij bent werknemer of bediende geweest ?
Dat je geen besef hebt wat de kosten zijn van zelfstandigen per kwartaal .
Huur of lening lopen door .
Misschien een tweede woonst . Niet iedereen woont boven zijn bedrijf .
Elektriciteit moet je blijven betalen of je moet aanvraag indienen om minder te betalen wegens corona en sluiting
Idem voor gas .
Telefoon
sociale bijdrage
mutualiteit verzekering
B.T.W
Voorschot betalen belastingen ( Of afrekening belasting )
Zijn wel vaste kosten iedere maand die blijven doorlopen .
Je kan wel tijdelijk aanvraag indien staken van betalen maar die keren terug .
U rsz , want mensen moeten ineens stoppen , maar die moeten wel betaald worden of vakantiegelden door de patroon .
Ga jij zeggen vanwaar je pand huurt sorry deze maand en de volgende maanden kan ik niet betalen .
Ze gaan jou graag zien komen .Tis eindjes aan elkaar knopen om te blijven overleven zoals er nu aan toe gaat. Mensen hebben ook gezin .
Zeg altijd dat iedereen voor zijn deur veegt , want je kan niemand vergelijken .Wat je niet ontvangt kan je ook niet uitgeven ( Zelfstandigen)
Beste Seppe jij bent werknemer of bediende geweest ?
Dat je geen besef hebt wat de kosten zijn van zelfstandigen per kwartaal .
Huur of lening lopen door .
Misschien een tweede woonst . Niet iedereen woont boven zijn bedrijf .
Elektriciteit moet je blijven betalen of je moet aanvraag indienen om minder te betalen wegens corona en sluiting
Idem voor gas .
Telefoon
sociale bijdrage
mutualiteit verzekering
B.T.W
Voorschot betalen belastingen ( Of afrekening belasting )
Zijn wel vaste kosten iedere maand die blijven doorlopen .
Je kan wel tijdelijk aanvraag indien staken van betalen maar die keren terug .
U rsz , want mensen moeten ineens stoppen , maar die moeten wel betaald worden of vakantiegelden door de patroon .
Ga jij zeggen vanwaar je pand huurt sorry deze maand en de volgende maanden kan ik niet betalen .
Ze gaan jou graag zien komen .Tis eindjes aan elkaar knopen om te blijven overleven zoals er nu aan toe gaat. Mensen hebben ook gezin .
Zeg altijd dat iedereen voor zijn deur veegt , want je kan niemand vergelijken .Wat je niet ontvangt kan je ook niet uitgeven ( Zelfstandigen)
-
Ice
Jah, dus moeten er toch weer ellenlange teksten met tekeningskes gemaakt worden want de 'slimme' bestuurder blijft spartelen...Seppe123 schreef: ↑05 nov 2020, 18:54Ice, UW woorden:
'.om nog maar te zwijgen van de vele behoeftigen en ouderen die nu hun thuishulp moeten missen en verzorging in/of een rusthuis niet kunnen betalen.' En je had het over de armoedeslachtoffers van de onnodige maatregelen.
Dit heb JIJ geschreven om 9u31. Nu beweer jij dat je dat niet geschreven hebt en je begint de mensen die hierop reageren weer uit te maken. En niet toegeven he, het staat wel zwart op wit.
Je weet na een paar uur niet meer wat je zelf uit uw duimen zuigt.
De pensioenen zijn niet gezakt door de maatregelen, of dat van u wel?
Gij moet eens proberen om álles wat er geschreven staat begrijpend te lezen en niet uit het verband te rukken of vals om te draaien om gelijk te willen halen.
Nérgens schrijf ik dat mensen in het rusthuis hun verzorging niet meer kunnen betalen door de maatregelen tegen het coronavirus, dat maakt GIJ ervan om vervolgens dat met een insinuatie proberen in MIJN schoenen te schuiven door huichelachtig te stellen dat ik het gezegd zou hebben.
UW woorden:
NERGENS heb ik het over rusthuisbewoners die door de corona maatregelen nu hun verzorging in het rusthuis niet meer kunnen betalen.volgens u kunnen de mensen in het rusthuis hun verzorging niet meer betalen door de maatregelen tegen het coronavirus?
Ik heb het wél over ouderen die nu THUISHULP moeten missen van een alleenstaande moeder met kinderen die als thuishulp met dienstencheques werkte en nu technisch werkloos is omdat ze niet meer mag komen werken door de angst voor besmetting bij haar (oudere) klanten.
En daar plak je dan ook nog aan vast:
alsof niet iedereen weet dat de pensioenen NIET gezakt zijn en dat iedereen ook al láng weet dat mensen geen rusthuis meer kunnen betalen met hun armzalig pensioentje!Ik weet heel zeker dat de pensioenen niet gezakt zijn door corona he. Wat verzin je nog allemaal om uw gelijk te halen.
Het vanzelfsprekende nog eens gaan benadrukken terwijl ik nergens gezegd heb dat ze hun verzorging in het rusthuis niet meer kunnen betalen door de corona maatregelen (ik zal dat tekeningetje er ook maar bijzetten voor je weer begint te mierenneuken omdat je niet begrijpt over wélke maatregelen het gaat).Vele mensen komen met hun pensioen niet toe voor het rusthuis, dat heeft niets met de maatregelen tegen corona te maken
Nog maar eens een poging voor de kwaadwillige verstaander die mijn woorden verdraait....
Door de maatregelen zijn er nu WEER mensen technisch werkloos (al de 2de keer dit jaar) zoals een alleenstaande moeder met kinderen die als thuishulp met dienstencheques werkt(é) en door de angst voor besmetting in de thuiszorg technisch werkloos is waardoor nu haar lage inkomen nog meer vermindert
terwijl haar KLANTEN,
de behoeftigen en ouderen die afhankelijk zijn van haar thuishulp
nu haar THUISHULP en ZORG moeten missen
terwijl ze de verzorging in een rusthuis niet kunnen betalen en zelfs een rusthuis niet kunnen betalen omdat hun pensioen te weinig is.
Héhé...
Hád ik het over "armoedeslachtoffers van de onnodige maatregelen."?
JA!
Zowel de thuishulpen met dienstencheques die WERK en LOON verliezen (omdat ze niet meer moeten komen uit angst voor besmettingen!)
Alsook hun oudere klánten die de THUISHULP verliezen (en ook níet naar een rusthuis kunnen omdat ze dat niet kunnen betalen!)dóór de corona maatregelen.
Is het zo eindelijk duidelijk?!
In plaats van anderen te verwijten wat zij wel zouden kunnen bedoelen, stel je in het vervolg vragen als iets je niet duidelijk is, zo doen normale mensen dat die niet van elke discussie een machtsstrijd maken om gelijk te kunnen hebben.
We kennen ze allemaal, dat hatelijke, autoritaire maar miezerige ventje dat zijn machtspositie misbruikt tegen kinderen en geen tegenspraak duldt omdat hij thuis onder de sloef ligt.
En omdat hij door beroepsmisvorming dan van elke discussie een machtsstrijd maakt en daarvoor zich zelfs niet schaamt om andere meningen te verdraaien, anderen woorden in de mond te leggen en dan te verwijten wat hij ervan maakt, enkel om gelijk te hebben want de autoritaire dictator verdraagt geen enkele tegenspraak.
Maar dát lukt niet meer in een discussie met mondige volwassenen op een forum en dat wekt zijn woede op en uit onmacht gaat ie over op scheldtirades om anderen te verwijten wat hij verdraait maar dat staat zwart op wit.
Een discussie met respect voor ieders mening voeren bestaat dan ook voor dat soort autoritairen niet, het gaat om gelijk te hebben zonder tegenspraak, niet meer over elkaars mening te kennen of van gedachten te willen wisselen.
Dat soort heeft ook geen empathie voor mensen die nu slachtoffers zijn van de economische schade door nepmaatregelen, zolang zij het maar goed hebben.
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Je snapt het niet denk ik. Thuishulp/zorg gaat idd gewoon door maar zoals Ice zegt worden de meesten nu geweigerd door hun klanten uit vrees voor het virus. En er is idd geen sprake van techn. werkloosheid én dat is het drama, niet elke poetshulp heeft een vervanggezin om daar terecht te kunnen én dan komen die dus wel in de problemen met hun inkomen.
-
Seppe123 - Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53
Gast, als de horeca per maand dat ze dicht zijn 1/10 krijgen van hun jaaromzet, dan krijgen ze nu meer dan dat ze open zouden zijn. Met hun vorige inkomen moesten ze ook alle lopende rekeningen betalen. Voor de sluiting kwam er minder volk uit schrik voor corona, toen hadden ze minder inkomen. En ze verdienen nu nog bij met take away. De werknemers krijgen tot maart kans op tijdelijke werkloosheid, zodat ze niemand moeten ontslaan.
Ik heb ook tegenslagen gekend: mijn partner stierf op 32 jarige leeftijd. Ik bleef achter met 2 heel kleine kinderen. Ik heb ook werkloosheid gekend. Ik moest alleen een huis afbetalen en kinderen grootbrengen en laten studeren. Iedereen heeft een moeilijke periode in zijn leven maar dat komt wel goed. Alleenstaande mensen zullen het altijd moeilijk hebben, dit was ook al voor Corona. Veel mensen kunnen hun rusthuis niet betalen. Maar dat is niet door de maatregelen voor corona .
Ik denk dat vele mensen die een zaak hebben het veel beter hebben dan de mensen die ziek worden door corona of iets anders. Mijn dochter is invalide en woont zelfstandig in een huurhuis. Als je 1200 euro hebt, en je moet 600 euro huur betalen en alle kosten: veel medische kosten, verwarming, water, verzekeringen... En dit is niet tijdelijk he. Dit is voor het leven.
Ik heb ook tegenslagen gekend: mijn partner stierf op 32 jarige leeftijd. Ik bleef achter met 2 heel kleine kinderen. Ik heb ook werkloosheid gekend. Ik moest alleen een huis afbetalen en kinderen grootbrengen en laten studeren. Iedereen heeft een moeilijke periode in zijn leven maar dat komt wel goed. Alleenstaande mensen zullen het altijd moeilijk hebben, dit was ook al voor Corona. Veel mensen kunnen hun rusthuis niet betalen. Maar dat is niet door de maatregelen voor corona .
Ik denk dat vele mensen die een zaak hebben het veel beter hebben dan de mensen die ziek worden door corona of iets anders. Mijn dochter is invalide en woont zelfstandig in een huurhuis. Als je 1200 euro hebt, en je moet 600 euro huur betalen en alle kosten: veel medische kosten, verwarming, water, verzekeringen... En dit is niet tijdelijk he. Dit is voor het leven.
Laatst gewijzigd door Seppe123 op 07 nov 2020, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dicksy, voor corona was ik actief in verschillende verenigingen. Altijd maar bezig om activiteiten te organiseren, overal gaan helpen. Nooit geen tijd voor mezelf. Dit ligt nu tijdelijk stil. Nu heb ik wel tijd en ik geniet van mijn familie en dingen die ik leuk vind. ( die 50 boeken die ik nog graag zou lezen, die dvd's die ik nog graag wil zien, vissen met vrienden ( op afstand) enz. Hoe zalig!
Ik vind dit niet erg, want ik weet dat de drukke tijd wel terug komt. Ik kan dit tenminste nog, mijn 2 vrienden die door corona gestorven zijn,kregen de kans niet om hun kleinkinderen te zien opgroeien.
Ik heb gereageerd op de bewering dat de maatregelen iedereen in de armoede stort. Daarom zei ik dat vele mensen ( gepensioneerden) nu meer kunnen sparen dan vroeger: geen pinten pakken op café, geen uitstappen met de verenigingen, geen toneelvoorstellingen, geen culturele voorstellingen, geen dure etentjes, geen bioscoop, geen dure tickets van Disneyland, Efteling... (dure uitstappen met kinderen en kleinkinderen)
(Helemaal geen kluizenaarsleven zoals jij beweert.) Maar een namiddag met mijn kleinkinderen kost nu niks en is heel interessant: we gaan geocashen, we gaan op berenjacht, we zoeken Pokemons, we zijn naar het kabouterbos geweest, het pagadderpad enz. Het is zo tof om die gasten gelukkig te zien. Dure dingen hebben we nu even niet nodig.
Vooral alleenstaanden en zieken hebben het nu moeilijk, maar dat was voor corona ook al.
En wees gerust, de tijd dat je uw spaargeld kan buiten smijten komt terug.
Je kan 2 dingen doen als er iets erg gebeurt: zitten klagen of er het beste van maken.
Ik vind dit niet erg, want ik weet dat de drukke tijd wel terug komt. Ik kan dit tenminste nog, mijn 2 vrienden die door corona gestorven zijn,kregen de kans niet om hun kleinkinderen te zien opgroeien.
Ik heb gereageerd op de bewering dat de maatregelen iedereen in de armoede stort. Daarom zei ik dat vele mensen ( gepensioneerden) nu meer kunnen sparen dan vroeger: geen pinten pakken op café, geen uitstappen met de verenigingen, geen toneelvoorstellingen, geen culturele voorstellingen, geen dure etentjes, geen bioscoop, geen dure tickets van Disneyland, Efteling... (dure uitstappen met kinderen en kleinkinderen)
(Helemaal geen kluizenaarsleven zoals jij beweert.) Maar een namiddag met mijn kleinkinderen kost nu niks en is heel interessant: we gaan geocashen, we gaan op berenjacht, we zoeken Pokemons, we zijn naar het kabouterbos geweest, het pagadderpad enz. Het is zo tof om die gasten gelukkig te zien. Dure dingen hebben we nu even niet nodig.
Vooral alleenstaanden en zieken hebben het nu moeilijk, maar dat was voor corona ook al.
En wees gerust, de tijd dat je uw spaargeld kan buiten smijten komt terug.
Je kan 2 dingen doen als er iets erg gebeurt: zitten klagen of er het beste van maken.
-
Ice, ik ben gewoon kritisch op wat jij schrijft, maar je kan niet tegen kritiek.
Jij beweert dat de mensen arm worden door de ONNODIGE MAATREGELEN tegen corona. U geeft als voorbeeld: de poetsvrouw of thuishulp die niet mag komen... Dit is GEEN maatregel tegen corona he. Er is GEEN verbod op thuishulp of poetsdienst . Mensen hebben schrik van corona en beslissen zelf dat ze geen mensen in huis willen, dat is bij een gewone griep ook.
En als verdediging schrijf jij dan over mij: We kennen ze allemaal, dat hatelijke, autoritaire maar miezerige ventje dat zijn machtspositie misbruikt tegen kinderen en geen tegenspraak duldt omdat hij thuis onder de sloef ligt.
Wie denk jij wel dat je bent om iemand zo te beledigen die je niet eens kent?
Ik ben niet autoritair, ik ben niet hatelijk, ik ben niet miezerig, ik heb geen machtspositie, ik misbruik geen kinderen, ik heb thuis zelfs geen sloef om onder te liggen. Ik heb nu 15 jaar een lieve partner. Maar die kan u ook niet beoordelen. U hebt me zelfs beschuldigd van diefstal!
Het wordt hoog tijd dat u eens de gebruiksvoorwaarden van dit forum leest in de disclaimer. Beledigingen en smaad zijn niet toegelaten. U kan beter op facebook uw gif gaan spuiten.
Jij beweert dat de mensen arm worden door de ONNODIGE MAATREGELEN tegen corona. U geeft als voorbeeld: de poetsvrouw of thuishulp die niet mag komen... Dit is GEEN maatregel tegen corona he. Er is GEEN verbod op thuishulp of poetsdienst . Mensen hebben schrik van corona en beslissen zelf dat ze geen mensen in huis willen, dat is bij een gewone griep ook.
En als verdediging schrijf jij dan over mij: We kennen ze allemaal, dat hatelijke, autoritaire maar miezerige ventje dat zijn machtspositie misbruikt tegen kinderen en geen tegenspraak duldt omdat hij thuis onder de sloef ligt.
Wie denk jij wel dat je bent om iemand zo te beledigen die je niet eens kent?
Ik ben niet autoritair, ik ben niet hatelijk, ik ben niet miezerig, ik heb geen machtspositie, ik misbruik geen kinderen, ik heb thuis zelfs geen sloef om onder te liggen. Ik heb nu 15 jaar een lieve partner. Maar die kan u ook niet beoordelen. U hebt me zelfs beschuldigd van diefstal!
Het wordt hoog tijd dat u eens de gebruiksvoorwaarden van dit forum leest in de disclaimer. Beledigingen en smaad zijn niet toegelaten. U kan beter op facebook uw gif gaan spuiten.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Masker dragen https://www.youtube.com/watch?v=TKh-iQ7MC4U
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Ice
Je ziet toch wat je ziet, hé?!wardje schreef: ↑05 nov 2020, 13:48Ice;
Mijn standpunt is heel eenvoudig "geloof er niks van dat de covid dient om de mensen in het gareel te houden", jij wel.
Wat ik zie en hoor van mensen die ganse dagen het beste van zichzelf geven om de mensen er door te helpen en dan voortdurend moeten lezen dat wetenschappers , schriftgeleerden en profeten het beter weten en minimaliseren als een griepsoort en dat het allemaal zo'n vaart niet loopt ,wel daar distancieert ik mij ervan en ga er nu geen blad meer aan vuil maken en denk dat ik hier op het forum niet de enige ben of zou mij moeten schroom lijk vergissen.
We mogen niks meer, worden vanalles verplicht, gedwóngen, élke DAG komen er steeds meer regeltjes bij wat we NIET meer mogen en dat zie je dan niet als controle?
Wat scheelt er toch met het gezond verstand van mensen tegenwoordig?!!
Denk toch eens zelf na ipv te papegaaien wat ze je wijsmaken op tv, dat ben je jezelf en je gezondheid verschuldigd.
Je zou gelijk kunnen hebben áls covid zo dodelijk zou zijn als ebola maar dat is NIET het geval want dan ging íedere corona-zieke dood en genas niemand van corona (bij ebola worden de organen vloeibaar en zieken bloeden dood door alle lichaamsopeningen en bloeden zelfs door hun poriën! Ebola verspreidt en doodt razendsnel)
Dát is pas een dodelijke bedreiging en DAARVOOR dienen zulke strenge maatregelen, DAARVOOR dient een STRIKTE quarantaine en categorie A van de who. (Waar overigens covid/corona intussen al van de lijst werd áfgehaald want het doel: de wurgmaatregelen voor ebola invoeren voor covid-19 werd bereikt!)
Maar er genézen toch zieke covid-patiënten of niet?
Dringt het nóg niet door?
En covid-19 wordt niet geminimaliseerd maar bewezen door feiten dat de jaarlijkse seizoensgriep meer slachtoffers eist, wat bewijst dat covid dus niet de dodelijke bedreiging is die ons wordt voorgespiegeld én dus ook geen maatregelen rechtvaardigt!
COVID is dus zéker NIET ZO DODELIJK als EBOLA zoals ons werd voorgelogen en dus zijn ebola-maatregelen ónnodig, maar ze zijn wél handig voor politieke doeleinden: CONTROLE over de bevolking door verplichtingen met het valse voorwendsel van een dodelijke bedreiging die er niet is.
Jullie geloven wat je wil maar feiten zijn feiten.
Je zult wel zien als de TIJDELIJKE maatregelen niet en nooit worden opgeheven (daar werden we al op voorbereid door het "nieuwe normaal" weetjewel?) of de non-believers/critici gelijk hebben en dat BEWIJST dan dat het wél om controle en gehoorzaamheid gaat en NIET om de volksgezondheid.
Jullie geloven wat jullie willen, anderen hebben datzelfde recht om wél kritische vragen te stellen en niet zomaar alles te geloven wat ons wordt voorgespiegeld.
Ga dan maar met gerust hart je griepprik halen en het coronavaccin als je dat risico aandurft want wij hebben het toch verkeerd voor, wij zijn non-believers en complotters. Wij stellen ons vragen bij de mogelijke risico's en geloven niet alles wat zomaar gezegd wordt en dat recht willen wij behouden om onze gezondheid te beschermen...dat zouden jullie beter ook doen.
Ik persoonlijk vind het misdadig dat de overheid nu de kwetsbaarste groep ouderen, +65 ers door angst manipuleert om met de griepprik hun al zwakkere afweersysteem, door oa ouderdomskwaaltjes, extra te belasten waardoor ze, volgens artsen en medisch geschoolden, vatbaarder worden, niet enkel voor de griep, maar voor allerlei infecties, corona incluis.
Dat lijkt maar is géén bekommernis voor je gezondheid of welzijn, dat is overtuigen om je eigen gezondheid mogelijke schade toe te brengen voor de financiële winst van enkelingen, de farmaceutica.
Datzelfde geldt voor een mogelijk corona vaccin, behalve gebrekkig en onvoldoende testen - de dierenproeven werden immers al overgeslagen - is er geen duidelijkheid over wat dit vaccin precies zal bevatten en mogelijke bijwerkingen, ook op lange termijn.
Verder boezemt het geen vertrouwen in dat farmaceutische bedrijven elke verantwoordelijkheid over eventuele schade aan de gezondheid door bijwerkingen van dit dubieuze vaccin reeds op voorhand en juridisch al afwijzen.
Dat is al een ferme rode vlag om met gezond wantrouwen vraagtekens te plaatsen in ons eigen belang.
Wij hebben dan ook het récht om bij twijfel dit vaccin te weigeren en dat recht wordt ons ontnomen als vaccinatie verplicht zou worden zoals de politiek reeds van plan was nog vóór corona zich hier verspreidde - ik beschouw dat als een vooropgezette moordaanslag op de bevolking, het onder dwang toebrengen van schade aan onze gezondheid door de overheid onder het valse voorwendsel van, notabene, de volksgezondheid zonder nog het récht op vrije keuze om dit vaccin te kunnen weigeren - dat is staatsterreur, niet meer of minder!
Dát is mijn standpunt, dat overigens niet van toepassing is op mijzelf maar op de kwetsbare, oudere en zieke mensen met reeds een zwak afweersysteem die mogelijk deze extra belasting en aanslag op hun gezondheid niet zullen overleven.
-
Ice
Gij weet niet wat kritiek wil zeggen.Seppe123 schreef: ↑07 nov 2020, 18:59Ice, ik ben gewoon kritisch op wat jij schrijft, maar je kan niet tegen kritiek.
.....
.... eens de gebruiksvoorwaarden van dit forum leest in de disclaimer. Beledigingen en smaad zijn niet toegelaten. U kan beter op facebook uw gif gaan spuiten.
Gij verdraait mijn woorden om mij dan te verwijten wat gij dénkt dat ik bedoel en wat gíj ervan maakt - dat is geen kritiek hebben, dat is verwerpelijk trollengedrag....
Bij een gewone griep hebben mensen nog nooit massaal hun thuishulp opgezegd!
Dat doen ze nu wél uit angst voor besmetting en omdat ze verplicht worden om afstand te houden en uit de buurt van 'risico-groepen' moeten blijven en dat zijn allemaal corona MAATREGELEN of NIET soms?!!!
Moeten de maatregelen nog eens herhaald worden?!
Handen veelvuldig wassen met ontsmettingsgel - 1,5 meter áfstand houden - vermijd élk sociaal contact, vooral met ouderen/risico-groepen - verplichte mondmaskers...??
Als GEVOLG van die bangmakerij én maatregelen, zeggen mensen hun thuishulp op, nadat ze ónnodig BANG gemaakt werden - dus hoeft de thuishulp en poetsdienst ook niet verboden te worden want dat doet de uitgelokte ANGST bij de mensen wel VANZELF en dát leidt dan naar tweeledig verlies, voor beíden: financieel verlies voor de poets/thuishulp en verlies van broodnodige hulp voor de oudere/behoeftige....duh..
In plaats van te verwijzen naar de forumregels, zorg er eerst voor dat je begrijpt wat je leest voor je anderen verwijt wat ze niet geschreven hebben.
En volg je raad voor smoelenboek zelf op, daar horen giftige trollen thuis die woorden van anderen verdraaien,
...van mij krijgen trollen geen brandstof meer.