UA treft vanavond weer een olieraffinaderij. Dit keer te zuiden van Moskou (Ryazian). Een enorme vuurzee is zichtbaar.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Daarmee kunnen ze Poetin dan pesten maar dat zal de bres in het Oostelijke front niet dichten.
En gij die ALLES weet , welke Europese organisaties/partijen/lobbies/.... sturen geld naar de "oppositie" in Georgië ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zeg, Wil-punteke , heb je deze vraag niet gelezen ?
Er hoeven geen meesters te bestaan. Samenwerken is de boodschap , en ook op economisch en cultureel vlak. De Chinezen komen zelfs hier hun kunstjes tonen , dus het kan : https://www.capitole-gent.be/evenement/ ... s-f05a5b7c
Alweer geen antwoord op de vraag. Erg hé? Leegheid troef.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Waarom zou ik de moeite doen om dat op te zoeken, Voor u ? Forget it !
Dat is wat jij evan maakt. Dat dit het geval zal zijn voor sommige Westerse landen die "oppositie" voeren , misschien , maar zal dat ook het geval zijn voor Servië , China , Indië , ... ?Van mijn kant hoef ik zelfs niet te weten welke groepen gesponsord worden door het Westen. Het volstaat om die wet van de hand te wijzen omdat de enige bedoeling ervan is om iedereen, maar dan letterlijk iedereen die iets met het buitenland te maken heeft in het vizier te kunnen nemen als foreign agent.
Oei ...!? Dat moet je gaan opzoeken ??

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.En dat zuig jij uit je duim. En wat denk je van politieke inmenging in een soeverein land zoals dat in 2014 in Oekraïne is gebeurd ? Waarom veroordeel jij dat niet ?Wil. schreef: ↑02 mei 2024, 12:19....
Wel, jongen, dan kun je nog lang zoeken want je gaat geen enkele reden vinden die voor een burger van een beschaafd land aanvaardbaar is. Het is daarom dat die militaire inmenging in een soeverein land door elk ander land dat onafhankelijke beslissingen eerbiedigt, wordt veroordeeld.
Bron: Door BloombergnieuwsRussen die naar het buitenland zijn gevlucht, keren terug als impuls voor de oorlogseconomie van Poetin
- Russen hebben in het buitenland te maken gehad met problemen met verblijfsvergunningen en werk
- Gerepatrieerden werken vaak thuis in banen met een hoge toegevoegde waarde.
Maar liefst een miljoen Russen vluchtten naar het buitenland in het eerste jaar van de invasie van Oekraïne door het Kremlin. Nu keren duizenden terug naar huis, wat president Vladimir Poetin een propaganda-overwinning bezorgt en zijn oorlogseconomie een impuls geeft.
Nu de oorlog nog steeds woedt en de man die ermee begon op het punt staat nog eens zes jaar aan de macht te komen, staan veel Russen voor een moeilijke keuze. Geconfronteerd met afwijzingen bij het verlengen van verblijfsvergunningen, problemen met het overbrengen van werk en geld naar het buitenland, en beperkte bestemmingen waar ze nog steeds welkom zijn, kiezen ze ervoor om hun zelfverbanning te beëindigen.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.