PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

21 feb 2021, 13:43

Dicksy schreef:
21 feb 2021, 12:13
Fred1950 schreef:
Dicksy schreef: ↑Vandaag, 10:14
....
Bij mij zal het idem zijn zoals bij ferre, als hij al niet ongeopend in de prullenmand beland. 🤔.
....
Waarom is AstraZeneca een "slechter" vaccin dan dat van Pfizer ?
Ik ben geen ‘expert’ in deze materie zoals u maar als een gerenommeerde instelling voor volksgezondheid (met wereldfaam) uit Duitsland de raad geeft om dit product niet te gebruiken bij mensen ouder dan 55 jaar en diezelfde producent 2 dagen later plots met een eigen studie over de brug komt dat hun product wel veilig is en dit klakkeloos wordt aanvaard dan gaan bij mij de alarmbellen af voor dit product over de hele lijn.
Ze mogen dan blijven beweren en benadrukken hoe veilig het wel is, dan is en blijft dit product voor mij geklasseerd. En dit net zo voor Pfizer, Moderna e tutti quanti..........

.....
Het is geen kwestie van veiligheid, het is een kwestie of het efficiënt beschermt. AstraZeneca heeft het vaccin te weinig op personen boven de 55 getest, en daardoor weet men "niet zeker" of het vaccin ook bij oudere personen ook goed werkt. Maar ja, mensen beginnen te fantaseren , en dan beginnen alle soorten ballen te rollen ... :D

frits1955

22 feb 2021, 17:22

Lang geleden dat ik hier nog eens gekeken heb - wat is er aan de hand met de fervente complotdenkers Ijssblokje en het Blauwfluweel? Opgeslokt door hun eigen echokamer van onzin?

gast43

23 feb 2021, 09:51

Frist1955 Lang geleden dat ik hier nog eens gekeken heb - wat is er aan de hand met de fervente complotdenkers Ijssblokje en het Blauwfluweel? Opgeslokt door hun eigen echokamer van onzin?

Complotdenkers zeg je toch , zou je niet beter hogere hand naar voor brengen .
Wat die iedere dag de mensen wijsmaken , en dan verschiet je dat de mensen niks meer geloven .
Als je professor Dirk Devroey zijne clip beluistert , jou dierbare zitten ook in de zorg

https://www.hln.be/binnenland/professor ... ~a6b98783/

Professor Dirk Devroey trekt aan alarmbel: "Meer dan helft komt niet om vaccin”

In het vaccinatiecentrum van Overijse komt meer dan de helft van alle zorgverleners die zijn opgeroepen om zich te laten vaccineren, niet opdagen. Dat zegt professor Huisartsengeneeskunde Dirk Devroey (VUB), die medisch expert is in het centrum, aan HLN LIVE. Oorzaak zou vooral de gebrekkige administratie zijn.

Er is geen vaccin voor de zorg boven de 45 a 55 jaar ( Alleen Astra Zeneca )
Dat ze aankloppen bij hogere hand en dat ze zien dat alles verloopt
zoals hoort te zijn . Maar dat is niet .
Niets staat op punt tegen einde van jaar zitten we nog te wachten zoals
er nu aan toe gaat !!
Zeg liever dat de vaccin naar andere landen gaan , en dat om geld draait
En hier bij ons te laat goedgekeurd en besteld maar had niks anders verwacht .

meredith

23 feb 2021, 21:07

Met dank aan de vlaamse regering die zo lang mogelijk alles blokkeert en aan Beke die enkel aan zijn ministersalaris denkt.
Eendracht maakt macht

tokkio

24 feb 2021, 18:15

meredith schreef:
23 feb 2021, 21:07
Met dank aan de vlaamse regering die zo lang mogelijk alles blokkeert en aan Beke die enkel aan zijn ministersalaris denkt.
Ha,maar het is de fout van Michel en het Europese parlement,en ze weten ook niet hoeveel vaccins België al gekregen heeft, die liggen misschien ergens in een loods ,en zijn ze de sleutel verloren....
https://www.hln.be/binnenland/hoeveel-v ... ~af0f16d7/
Mogelijk zit er ook ergens een "handeltje" achter,van de 101000 die geplant zijn , zijn er maar 70000 gegeven, die andere 3000 die zijn "verschwúnden"........
https://www.hln.be/dossier-exclusief-vo ... ba6b0bb19b
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

voorn

26 feb 2021, 12:40

Waar zijn die 31000 vaccins gebleven.?
En wie staat in voor de oproepen?
Vaccinatiecentrum Antwerpen week dicht foutje oproepen.
KNOEI :twisted: en corruptie!

audibac

26 feb 2021, 17:04

En hij heeft groot gelijk , de bevolking werkt mee aan een medisch experiment !

https://www.ad.nl/binnenland/huisarts-r ... QljEM73oOA
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home

E.T.

26 feb 2021, 22:14

Tot spijt van wie het benijd : De bevolking heeft gelijk.

Ik begrijp nog altijd niet waarom zij die tegen vaccinatie zijn en nergens toe verplicht worden zich toch geroepen voelen om andere bang te maken. De wereld zou er veel beter aan toe zijn als we elkaar gerust laten.
Laatst gewijzigd door E.T. op 27 feb 2021, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

voorn

27 feb 2021, 03:17

Waar en hoe kan je arts je vaccineren.
Ik ka moeilijk 4 maal de taxi nemen terwijl mijn vrouw werkt.

meredith

27 feb 2021, 11:50

Belangrijk !!!
De vlaamse overheid verstuurt momenteel alle uitnodigingen voor vaccinatie via myebox.be . Kijk daar regelmatig in en verwittig eventueel anderen die snel in aanmerking komen (bejaarden, risicopatiënten).Ook risicoberoepen (apotheek)
De communicatie verloopt zeer mank en min. Beke heeft dit nog niet bekend gemaakt.
Eendracht maakt macht

Dicksy

27 feb 2021, 12:02

door meredith » 2 minuten geleden

Belangrijk !!!
De vlaamse overheid verstuurt momenteel alle uitnodigingen voor vaccinatie via myebox.be . Kijk daar regelmatig in en verwittig eventueel anderen die snel in aanmerking komen (bejaarden, risicopatiënten).Ook risicoberoepen (apotheek)
De communicatie verloopt zeer mank en min. Beke heeft dit nog niet bekend gemaakt.
Afbeelding

Het is niet omdat het mankt loopt bij de overheid dat ik diezelfde overheid achter hun gat moet lopen. Zij kennen mijn naam en adres en zullen het dus moeten doen met de gegevens die ze hebben.
Het zal dus zijn zoals ze (zie afbeelding) ook schrijven: "Als u hiervoor kiest" maar ik kies er dus niet voor. Zij die het wel doen voor mij niet gelaten, ieder zijn eigen keus. Maar dit is mijn keus.

E.T.

27 feb 2021, 12:12

Afbeelding

Kenmerken van valse mails? Slecht Nederlands! Lees de eerste zin :evil:
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Fred1950

27 feb 2021, 12:17

Wat niet betekent dat mails in perfect nederlands geen phishing mails zijn ! Ik heb er al een paar ontvangen die bijzonder echt lijken en in perfect nederlands ( o.a. zogezegd van Rabobank )

Lees : https://myebox.be/nl/news/myebox-be-phi ... -in-omloop

meredith

27 feb 2021, 12:48

Ik stuur deze post om mensen te verwittigen, niet om een discussie over phising mails te beginnen.
Wie geen behoefte heeft om informatie te weten, oké. Anderen zijn er misschien wel mee gediend.
Eendracht maakt macht

E.T.

27 feb 2021, 12:56

Officieel worden er op drie manieren uitnodigingen verzonden.
- per mail
- per sms
- per brief

het kan niet de bedoeling zijn om alle dagen op allerhande websites te gaan inloggen, toch?