Verdere beknotting van de vrijheid van de Russen. Als ze hun tanks thuis gelaten hadden, was dit allemaal niet nodig geweest.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Men kan nu eenmaal niet een beetje zwanger zijn.Wil. 07 sep 2023, 15:21
Vandaag gaat de DSA in. De Digital Service Act.
Dat is een regel die door de EU is uitgevaardigd en die inhoudt dat 19 grote digitale platformen zoals Google, Meta, X, Facebook enz. moeten in het oog houden dat er geen 'desinformatie' plaatsvindt. Die grote bedrijven gaan bijgevolg beslissen welke mening mag gezegd of geschreven worden en welke zal gewist worden.
We hebben de voorbije jaren o.a. over de vaccins nogal wat 'waarheden' horen verkondigen door de experten. Wie daartegen inging, werd gemuilkorfd. Achteraf bleek de desinformatie dan wel eens de juiste informatie.
Meningen moeten vrij zijn tot aan de grenzen die door het wetboek bepaald zijn (oproepen tot geweld, oproepen om te haten). De vrije meningsuiting laten beoordelen door privéondernemingen is niet de juiste weg.
Het is dus het Westen dat de vrijheid van de Russen beknot , niet de Russen zelf. Paypal is al lang geblokkeerd in Rusland , en ook niet door de Russen zelf.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Jaja ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.En dat krijgen we in het Westen te lezen:door Fred1950 » Vandaag, 13:16
Duitsland wil een zekere "Wolodymyr Z." , een Oekraïner , aanhouden. Dat is een duiker die met anderen de Nord-Stream gasleidingen zou hebben gesaboteerd ....
Natuurlijk da.De hoofdverdachte staat alleen bekend als Volodymyr Z. en heeft geen officiële banden met de regering van Kiev (behalve dat hij toevallig dezelfde voornaam en initialen heeft als de president).
Wordt langs beide kanten gedaan. Men plaatst een artikel met dezelfde kapot geschoten voertuigen die eerder al getoond werden in een vorig artikel.door Fred1950 » 40 minuten geleden
Blijkbaar tonen ze in alle media diezelfde kapot geschoten voertuigen. Is dat alles ?
28 Juli 2023:
“Je moet kritisch zijn”, dat is in het kort de tip die luitenant-kolonel Simoens meegeeft. “Dat geldt zowel voor pro-Oekraïense als voor pro-Russische bronnen.” Beide kanten weten goed hoe om te springen met hun informatie:
Laatst gewijzigd door E.T. op 15 aug 2024, 12:17, 3 keer totaal gewijzigd.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.