Mondmaskers verplicht
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Wat erg .... afleidingsmaneuver tegen het weerwerk van "hovel" ?bluevelvet schreef: ↑19 nov 2020, 19:06Over De kannibaal, ik weet niet wat hij uitsteekt met quoten, is al de tweede maal dat ik bemerk dat hij in mijn posting fouten maakt zoals deze :
Weet je Dicksycksy, er wordt hier gezegd dat mijn postings niet gelezen worden....![]()
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Daar moet je niet op letten. Als ze zoiets posten, en dit is bewust gedaan gezien zijn zwarte accentuering, is het een teken dat je een gevoelige snaar geraakt hebt.bleuvelvet schreef:
Over De kannibaal, ik weet niet wat hij uitsteekt met quoten, is al de tweede maal dat ik bemerk dat hij in mijn posting fouten maakt zoals deze :Weet je Dicksycksy, er wordt hier gezegd dat mijn postings niet gelezen worden....![]()
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Leuk hé, wat afleidingFred1950 schreef: ↑19 nov 2020, 19:11Wat erg .... afleidingsmanonssss. tegen het weerweeee. van "hovel" ?bluevelvet schreef: ↑19 nov 2020, 19:06Over De kannibaal, ik weet niet wat hij uitsteekt met quoten, is al de tweede maal dat ik bemerk dat hij in mijn posting fouten maakt zoals deze :
Weet je Dicksycksy, er wordt hier gezegd dat mijn postings niet gelezen worden....![]()
-
De foute posting wordt dan ook soms herquote, het is verboden om iets in de originele tekst te veranderen van andere forumleden, mijn originele tekst laten overkomen met fouten of als slordigheid, dat vind ik gemeen ! Als iedereen zo begintDicksy schreef: ↑19 nov 2020, 19:12Daar moet je niet op letten. Als ze zoiets posten, en dit is bewust gedaan gezien zijn zwarte accentuering, is het een teken dat je een gevoelige snaar geraakt hebt.bleuvelvet schreef:
Over De kannibaal, ik weet niet wat hij uitsteekt met quoten, is al de tweede maal dat ik bemerk dat hij in mijn posting fouten maakt zoals deze :Weet je Dicksycksy, er wordt hier gezegd dat mijn postings niet gelezen worden....![]()
![]()
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Tiens , en waarom mag jij dat dan wel doen ?bluevelvet schreef: ↑19 nov 2020, 21:20....
De foute posting wordt dan ook soms herquote, het is verboden om iets in de originele tekst te veranderen van andere forumleden, mijn originele tekst laten overkomen met fouten of als slordigheid, dat vind ik gemeen ! Als iedereen zo begint![]()
bluevelvet schreef: ↑19 nov 2020, 19:13.....Wat erg .... afleidingsmanonssss. tegen het weerweeee. van "hovel" ?
-
Tja, jij vond mijn opmerking toch maar een afleidingsmaneuver.....Fred1950 schreef: ↑19 nov 2020, 21:49Tiens , en waarom mag jij dat dan wel doen ?bluevelvet schreef: ↑19 nov 2020, 21:20....
De foute posting wordt dan ook soms herquote, het is verboden om iets in de originele tekst te veranderen van andere forumleden, mijn originele tekst laten overkomen met fouten of als slordigheid, dat vind ik gemeen ! Als iedereen zo begint![]()
![]()
bluevelvet schreef: ↑19 nov 2020, 19:13.....Wat erg .... afleidingsmanonssss. tegen het weerweeee. van "hovel" ?
Ik mag dat ook niet doen.
Jij vind dat niet erg, zo heb ik eens “uitgetest” of jij dat leuk vond zomaar in je originele tekst sjoemelen, ..... precies van niet
Dan zijn we uitgeklapt
(en het was niet hovel maar De kanníbaal).
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Het Amerikaans verslag over tandvleesontsteking en rotte tanden moet dan toch eens verklaren dat al het personeel dat in het operatiekwartier werkt dat nog nooit gemeld heeft. Ken iemand die al jaren dit werk doet
in de operatie kamer.
in de operatie kamer.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Het is verboden om hier teksten van blz lang in te kopiëren. Naast het feit dat het meestal gaat om junk teksten die gij overal bij mekaar zoekt, moet er drastisch geschrapt worden in een quote, want niemand kan interesse hebben om Uw junkfood nog eens opnieuw te moeten herkauwen. Als gij persoonlijk vindt dat hetgeen gij onrechtmatig in kopieert zo belangrijk is, dan moet gij maar rechten aanvragen of opent een eigen blog.bluevelvet schreef: ↑19 nov 2020, 22:25Tja, jij vond mijn opmerking toch maar een afleidingsmaneuver.....Fred1950 schreef: ↑19 nov 2020, 21:49Tiens , en waarom mag jij dat dan wel doen ?bluevelvet schreef: ↑19 nov 2020, 21:20....
![]()
![]()
Ik mag dat ook niet doen.
Jij vind dat niet erg, zo heb ik eens “uitgetest” of jij dat leuk vond zomaar in je originele tekst sjoemelen, ..... precies van niet![]()
Dan zijn we uitgeklapt![]()
(en het was niet hovel maar De kanníbaal).
-
@ voorn,
Wil je beweren dat tandartsen ons voorliegen ?
https://nypost.com/2020/08/05/mask-mout ... ing-masks/
”The new oral hygiene issue — caused by, you guessed it, wearing a mask all the time to prevent the spread of the coronavirus — is leading to all kinds of dental disasters like decaying teeth, receding gum lines and seriously sour breath.” ( — leidt tot allerlei tandheelkundige rampen zoals rottende tanden, terugtrekkende tandvleesrimpels en een ernstig zure adem.)
Mensen die maskers dragen kan je niet vergelijken met operatiepersoneel = “valse vergelijking”.
Chirurgen werken in steriele chirurgische ruimtes die zijn uitgerust met zware luchtverversingssystemen die een positieve druk handhaven, de lucht in de ruimte op een zeer hoog niveau verversen en filteren en het zuurstofgehalte van de kamerlucht verhogen.
Voor griep en andere virussen is er nooit wetenschappelijke literatuur verschenen dat het dragen van medische maskers voor influenza en alle andere virussen ondersteunt. Daarom vonden onze experten virologen en zelfs Mevr. De Block het dragen van mondmaskers zinloos bij de uitbraak van het virus.
Idem voor dr. Fauci, de Amerikaanse Surgeon General, de CDC, de WHO. Later draaiden de gezondheidsexperten 180° en wijzigden hun aanbevelingen. De wetenschap hieromtrent is niet veranderd. Mondmaskers zijn niet effectief bij het voorkomen van de overdracht van virussen : zie dit artikel
Dit feit onthou ik eruit :
”Although mechanistic studies support the potential effect of hand hygiene or face masks, evidence from 14 randomized controlled trials of these measures did not support a substantial effect on transmission of laboratory-confirmed influenza......”
”The new oral hygiene issue — caused by, you guessed it, wearing a mask all the time to prevent the spread of the coronavirus — is leading to all kinds of dental disasters like decaying teeth, receding gum lines and seriously sour breath.” ( — leidt tot allerlei tandheelkundige rampen zoals rottende tanden, terugtrekkende tandvleesrimpels en een ernstig zure adem.)
Mensen die maskers dragen kan je niet vergelijken met operatiepersoneel = “valse vergelijking”.
Chirurgen werken in steriele chirurgische ruimtes die zijn uitgerust met zware luchtverversingssystemen die een positieve druk handhaven, de lucht in de ruimte op een zeer hoog niveau verversen en filteren en het zuurstofgehalte van de kamerlucht verhogen.
Voor griep en andere virussen is er nooit wetenschappelijke literatuur verschenen dat het dragen van medische maskers voor influenza en alle andere virussen ondersteunt. Daarom vonden onze experten virologen en zelfs Mevr. De Block het dragen van mondmaskers zinloos bij de uitbraak van het virus.
Idem voor dr. Fauci, de Amerikaanse Surgeon General, de CDC, de WHO. Later draaiden de gezondheidsexperten 180° en wijzigden hun aanbevelingen. De wetenschap hieromtrent is niet veranderd. Mondmaskers zijn niet effectief bij het voorkomen van de overdracht van virussen : zie dit artikel
Dit feit onthou ik eruit :
”Although mechanistic studies support the potential effect of hand hygiene or face masks, evidence from 14 randomized controlled trials of these measures did not support a substantial effect on transmission of laboratory-confirmed influenza......”
-
Horus1 - Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Mijn tandarts draagt al jaar en dag een mondmasker en ziet er zonder niet echt tandloos uit.
. Integendeel. Was er deze morgen en hij vroeg zich af wie dergelijke nonsens rond strooit. Geen linkske naar een of andere website, maar praktijkervaring van iemand die niet in een steriele omgeving werkt. Maar ja sommige zijn à priori overtuigd van hun gelijk, want ze hebben ergens iets op 't internet gevonden....Misschien moeten diegenen die dergelijke onzin beweren eens (meer) hun tandjes poetsen en vooral goed spoelen.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
De redactie van het artikel is het duidelijk niet eens met hetgeen de reporter schrijft: op de linkerhelft tegen de mondkapjes, rechts een banner met reclame voor mondmaskers.bluevelvet schreef: ↑20 nov 2020, 13:06@ voorn,
0994_article] dit artikel [/url]Dit feit onthou ik eruit :
[/i]
Een voorbeeld, hoe lullig fake news kan zijn. De adverteerder zal de redactie enorm dankbaar zijn.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Mondmaskers zin of onzin, nee mondmaskers gaat ook terug over geld, maar ze eerst bij hoog en laag beweerden(de virologen en de gezondheid ministers)dat het helemaal niets uitdeed, dat alleen een chirurgisch masker beschermde, en dan nog voor een korte duur,zijn ze tot de conclusie gekomen dat ze toch maar de mensen konden verplichten om een "mondmasker " te dragen, nee geen chirurgisch , maar zo een vodje dat ze zelf konden maken,want er waren er geen beschikbaar op de markt, dan na wat gezoek en getouwtrek, vonden ze een (voetbal) makelaar in Luxemburg,wel dubieus, en met een postbus adres, maar die ging er eens voor zorgen se,oplichting, een ons kent ons verhaal, of "wat schuift dat, niemand gaat het weten, maar ze zitten wel met 30 miljoen ondermaatse maskers......dat was op 27 juni
https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... 35625.html
Want vanaf 9 juli was het verplicht, anders een boete van 250€,en er was geen sprake meer of het een goedgekeurd , of een sjaal, of gewoon een grote handdoek was, maar uw gezicht moest bedekt zijn.
maar nu laait de vraag van wat of wel terug op, en gaan ze de markten, en winkels viseren omdat ze "slechte mondmaskers verkopen,misschien terug een nieuwe vorm van geld verdienen, gaan ze ons binnenkort controleren of er een "keurmerk" in het mondmasker staat, en zo niet een boete???,
https://www.facebook.com/vrtnws/videos/ ... 431026559/
En als men "slechte mondmaskers" op google zoekt, en men ziet wat rommel dat ze verkopen, enwat zelfs de regering aanbied,wat brengt het dan op dat men ze draagt of niet......
https://www.google.com/search?client=fi ... ondmaskers
https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... 35625.html
Want vanaf 9 juli was het verplicht, anders een boete van 250€,en er was geen sprake meer of het een goedgekeurd , of een sjaal, of gewoon een grote handdoek was, maar uw gezicht moest bedekt zijn.
maar nu laait de vraag van wat of wel terug op, en gaan ze de markten, en winkels viseren omdat ze "slechte mondmaskers verkopen,misschien terug een nieuwe vorm van geld verdienen, gaan ze ons binnenkort controleren of er een "keurmerk" in het mondmasker staat, en zo niet een boete???,
https://www.facebook.com/vrtnws/videos/ ... 431026559/
En als men "slechte mondmaskers" op google zoekt, en men ziet wat rommel dat ze verkopen, enwat zelfs de regering aanbied,wat brengt het dan op dat men ze draagt of niet......
https://www.google.com/search?client=fi ... ondmaskers
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Maar op een domme vraag weet ze het antwoord niet .En het is ook niet de eerste keer als ze jullie met de rug tegen de muur plakken (figuurlijk) jullie uren verdwijnen tot de 'bewuste posting' ondergesneeuwd is en dan terug gewoon verder doen.
Lezen jullie je eigen teksten wel eens na?
Jullie hangen een heel verhaal op om te vertellen over een studie die moet bewijzen dat zelfs in quarantaine het virus toeslaat om dan in de volgende paragraaf de opzet ervan volledig onderuit te halen.
Oeps je dacht zeker dat het een retorische was
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Ice
Mondmaskers en andere, TIJDELIJKE maatregelen voor dodelijke bedreigingen zijn totaal overbodig, dit wordt bevestigd en bewezen door de WHO.
De WHO verklaarde zélf dat covid-19 geen dodelijke bedreiging vormt door het coronavirus, na onderzoek, van de lijst met dodelijke bedreigingen zoals het ebola-virus af te halen en te bevestigen dat corona thuishoort in de categorie van griepvirussen (dat overigens reeds lang geweten wás!)
Er is dus geen énkele reden of rechtvaardiging meer om de tijdelijke noodmaatregelen voor een dodelijke bedreiging, zoals voor ebola, te blijven aanhouden voor het corona/griepvirus in de niet-dodelijke categorie van griepvirussen.
De WHO pleit zelf voor opheffing van de strenge, nutteloze maatregelen die enkel dienen voor een dodelijke bedreiging en niet voor een griep zoals corona, zelfs bewezen minder dodelijk dan de jaarlijkse seizoensgriep en ontraadde zelfs een tweede lockdown aan alle politieke leiders wegens de economische en maatschappelijke schade.
Nu mag eenieder zelf de conclusie trekken waarom de roverheid de aanbevelingen van de WHO weigert te volgen om alle (ebola)maatregelen op te heffen nu dat corona geen dodelijke dreiging is.
De WHO verklaarde zélf dat covid-19 geen dodelijke bedreiging vormt door het coronavirus, na onderzoek, van de lijst met dodelijke bedreigingen zoals het ebola-virus af te halen en te bevestigen dat corona thuishoort in de categorie van griepvirussen (dat overigens reeds lang geweten wás!)
Er is dus geen énkele reden of rechtvaardiging meer om de tijdelijke noodmaatregelen voor een dodelijke bedreiging, zoals voor ebola, te blijven aanhouden voor het corona/griepvirus in de niet-dodelijke categorie van griepvirussen.
De WHO pleit zelf voor opheffing van de strenge, nutteloze maatregelen die enkel dienen voor een dodelijke bedreiging en niet voor een griep zoals corona, zelfs bewezen minder dodelijk dan de jaarlijkse seizoensgriep en ontraadde zelfs een tweede lockdown aan alle politieke leiders wegens de economische en maatschappelijke schade.
Nu mag eenieder zelf de conclusie trekken waarom de roverheid de aanbevelingen van de WHO weigert te volgen om alle (ebola)maatregelen op te heffen nu dat corona geen dodelijke dreiging is.