Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Mijn TODO lijst voor dit jaar is afgewerkt ( CV ketel en brander gekuist, old-timer gesimonizeerd en gedinitrolled , dakgoten gekuist , luiken opnieuw een laagje gegeven , terras gevoegd , en zo veel meer .... )Dicksy schreef: ↑30 jul 2020, 10:53En nadien een derde golf, de winter met de griep, een vierde golf.......enz......We geraken hier niet meer van af. Dus voor diegenen die nog een to do-lijstje hebben denk ik dat het stilletjes aan hoog tijd wordt om het af te werken. Natuurlijk MET mondmasker.Fred1950 schreef:
Dit is het hoogste dagcijfer van de heropflakkering, enfin, voorlopig toch.![]()
Als die trend zich voortzet lopen de ziekenhuizen binnenkort weer vol. Tijdens de piek van eerste golf lag het daggemiddelde ongeveer op 1500 besmettingen per dag.
![]()
![]()
-
Ice
Tiens, waar zijn de spaanse en mexicaanse griep dan wel gebleven?
-
Bewijs uit het ongerijmde : had er geen vaccin bestaan gingen 50 miljoen Europeanen jaarlijks aan de griep overlijden. Op de plaats van fabrieken gingen er dan kerkhoven liggen.
-
Gans België heeft nu een diep geel of oranje kleurtje gekregen ( de flamiganten hebben Wallonië veroverd
)
Scroll hier https://www.ecdc.europa.eu/en/cases-2019-ncov-eueea naar beneden.
Scroll hier https://www.ecdc.europa.eu/en/cases-2019-ncov-eueea naar beneden.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Natuurlijk zal het wel weer verdwijnen. Ik wil gewoon meegeven dat ik ook nog een leven heb en dat dit coronagedoe mijn hele leven niet zal gaan bepalen, daarom ook die verwijzing naar dat to do-lijstje. Mocht dat zo zijn dan kan ik evengoed een koord pakken en ...............Ice schreef:Tiens, waar zijn de spaanse en mexicaanse griep dan wel gebleven?Dicksy schreef: ↑Vandaag, 10:53
En nadien een derde golf, de winter met de griep, een vierde golf.......enz......We geraken hier niet meer van af. Dus voor diegenen die nog een to do-lijstje hebben denk ik dat het stilletjes aan hoog tijd wordt om het af te werken. Natuurlijk MET mondmasker.![]()
-
'Ice' zou nu moeten schrijven : Bewijs ?Dicksy schreef: ↑30 jul 2020, 17:11Natuurlijk zal het wel weer verdwijnen. ....Ice schreef:Tiens, waar zijn de spaanse en mexicaanse griep dan wel gebleven?Dicksy schreef: ↑Vandaag, 10:53
En nadien een derde golf, de winter met de griep, een vierde golf.......enz......We geraken hier niet meer van af. Dus voor diegenen die nog een to do-lijstje hebben denk ik dat het stilletjes aan hoog tijd wordt om het af te werken. Natuurlijk MET mondmasker.![]()
..
Als er een vaccin komt dat je minstens een jaar lang zal beschermen zou het kunnen verdwijnen, zoniet zie ik het persoonlijk niet zitten. Vergeet niet dat het virus niet overal tezelfdertijd zal verdwijnen. Als Europa virusvrij zou zijn en de VS nog niet, of vice versa, is de kans groot dat het terug zijn reisjes gaat maken.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Als er een vaccin gevonden wordt dat minstens een jaar immuniteit geeft , zal het nog jaren duren voor men de wereld bevolking kan vaccineren , zelfs als men 1 miljoen vaccins kan maken per dag, dan is dat 365 miljoen op jaarbasis, en er zijn +/- 7,8 miljard mensen op de aarde ,dus allen de happy flow zal het zich kunnen permitteren,en dan heeft er ergens een ander labo al een nieuw virus losgelaten,in die vleermuizen zitten er nog 10 tallen ander virussen met een corona kostuum aan, en sommige zijn nog agressiever......Als er een vaccin komt dat je minstens een jaar lang zal beschermen zou het kunnen verdwijnen, zoniet zie ik het persoonlijk niet zitten. Vergeet niet dat het virus niet overal tezelfdertijd zal verdwijnen. Als Europa virusvrij zou zijn en de VS nog niet, of vice versa, is de kans groot dat het terug zijn reisjes gaat maken.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07/29 ... bij-vleer/
Dus het eigen immuun systeem van de mens zal het zelf moeten over winnen,de sterkste zullen overleven, dat was bij de spaanse griep ook zo, en er was toen geen vaccin.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ice
Ze kunnen tot op héden géén RNA vaccin maken, voor HIV zijn ze er al 20 jaar naar aan het zoeken en staan ze nog nérgens..
De hele wereld als proefkonijn want ze hebben geen idee wat de gevolgen van dit experiment zouden kunnen zijn...alleen staat vast dat de winnaar die het experimentele vaccin mag leveren, str*ntrijk wordt.Om een vaccin te ontwikkelen en degelijk te testen zijn er jaren nodig, minimum 5 à 10 jaar.
Gebeurt dat niet, dan neemt men ongelofelijke en onverantwoorde risico’s qua veiligheid van het vaccin.
Normaal gezien wordt een vaccin gemaakt op basis van delen van het kapsel van het virus waartegen dan antistoffen moeten worden aangemaakt.
Dit keer gaat de voorkeur echter duidelijk naar een mRNA-vaccin, waarbij niet de antigenen van het virus maar het RNA, het erfelijk materiaal zelf, wordt toegediend.
Dergelijk vaccin is wellicht sneller te produceren omdat het virus niet moet gekweekt en vermenigvuldigd worden.
De bedoeling is dat het lichaam op basis van dit RNA dan zelf de antigenen/virussen gaat produceren waartegen vervolgens antistoffen moeten worden aangemaakt.
Het risico van dergelijke procedure is gigantisch, gezien aangetoond is dat dit viraal RNA zich kan gaan inbouwen in onze eigen genetische bagage, ons DNA.
Om het gevaar daarvan in te zien is niet al te veel verbeelding nodig.
Het covid-vaccin zou het eerste vaccin ooit zijn dat op deze basis werkt, dus 100% experimenteel.
-
En ondertussen een beetje leven als de Chinezen, met mondmaskers , of beter, zonder mondmasker als het niet anders kan.
Dat de horeca gaat afzwakken is een goede zaak voor de volksgezondheid : minder dikke buiken, minder hoge bloeddruk, minder suikerziekte, allemaal factoren die een risico vormen bij de besmetting met corona ( = onderliggende aandoeningen )
"Gestudeerden" hebben nu ook een "studie" uitgebracht dat het toedienen van bloedverdunners het sterftecijfer door corona sterk naar beneden haalt ( studie in een Hasselts ziekenhuis als ik me niet vergis ). Corona veroorzaakt immers bloedklonter vorming. Nu , of dat men gestudeerd moet hebben om in te zien dat bloedverdunners die klontervorming kan tegenwerken ....
HET vaccin bestaat niet, men kan op verschillende manieren een vaccin in mekaar steken. En er zijn tientallen bedrijven met hun zoektocht naar een vaccin bezig, allen op hun eigen manier.
-
Contract ? Je wordt er zelfs bibbergeld voor betaald.
https://www.gva.be/cnt/dmf20200727_9357 ... gers-nodig
.... twee besmettingen minder dan gisterenWar room Sciensano reported : 671 new polluted![]()
-
Ice
Teleurgesteld precies?
(En worden al die anonieme besmettingen ook ziek of zijn ze allemaal a-symptomatisch?)
Wacht nog effe...de tropische temperaturen dezer dagen zullen de valse besmettingscijfers wel de hoogte injagen, ze zullen vallen als vliegen en zelfs beademing nodig gaan hebben voor deze nieuwe "corona-golf" die ongemaskerde waarzegger van ranst reeds voorspelde...2de of 3de golf?
Ranzige moet dringend zijne glazen bol nog es raadplegen..
In werkelijkheid door het zuurstoftekort van de verplichte mondmaskers maar dat verzwijgen ze.....en zo blijft het molentje van de corona-hamster draaien en blijven ze bange schaapjes aan het coronalijntje houden met muilbanden zolang het de politieke, dictatoriale doeleinden kan dienen.
Deze prachtige gelegenheid om de cijfers weer op te smukken door de weergoden en mondmaskers kunnen ze toch niet laten liggen..
Verstrenging van maatregelen en opnieuw lockdown hoognodig want het loopt weer uit de hand met die burgerlijke ongehoorzaamheid!