Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
One never knows .... Mijn persoonlijk geduld zou al lang op zijn. Als Rusland al zo diep zit zoals WIl-punt hier alle dagen schrijft zou ik al over gaan naar een "kamikaze" oorlog. En wat gaat Zelensky bij de NAVO aan vleierij bekokstoven ? Als Zelensky daadwerkelijk rechtstreeks militaire NAVO steun gaat verkrijgen is het echt zover .... Niets belet Poetin dan om Brussel , Londen , Berlijn met atoom-eitjes na Pasen te verrassen ( verassen is ook correct ) .
En dit alles omwille van amper 4 oblasten ( provincies ) en de Krim die Zelensky helemaal best kan missen
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Net zoals jij gemakkelijk 1/5 van jouw tuin kunt afstaan aan jouw gebuur die dat stuk nu tóch al heeft ingepalmd.
Gek - gekker - gekst.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ik zou dat kunnen missen , ja , als mijn buur dat had ingepalmd omdat ik er ongeoorloofde dingen deed zoals er een stort van gemaakt hebben ... En zelfs nog meer concreet , als die 1/5 voordien diende als een vrije doorgang naar zijn terrein en dat ik nu had verboden om nog verder te betreden.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 04 jun 2025, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Weinig kans voor.Niets belet Poetin dan om Brussel , Londen , Berlijn met atoom-eitjes na Pasen te verrassen
1. Het Grote Russische Rijk is dan voorgoed van de baan.
2. Poetin verliest dan de 3 elementen die voor hem van het grootste beland zijn: zijn leven - zijn geld - zijn macht.
3. China laat Poetin dan onmiddellijk vallen. Xi houdt Rusland nu nog overeind door de olie-aankopen en de levering van militair materieel.

"Verzint eer ge begint"
"Redden wat er te redden valt"
"Beter iets dan niets"
Dat zijn de uitgangspunten voor Rusland. Poetin kan ook blijven doorduwen richting de afgrond. Als hij er onderaan in ligt, kom ik wel even wuiven vanaf de rand.
Geeft Poetin om zijn leven? Om zijn macht? Om zijn geld? Als het antwoord op slechts één van de drie vragen positief is, dan doet hij niks van wat jij suggereert.
"Redden wat er te redden valt"
"Beter iets dan niets"
Dat zijn de uitgangspunten voor Rusland. Poetin kan ook blijven doorduwen richting de afgrond. Als hij er onderaan in ligt, kom ik wel even wuiven vanaf de rand.
Geeft Poetin om zijn leven? Om zijn macht? Om zijn geld? Als het antwoord op slechts één van de drie vragen positief is, dan doet hij niks van wat jij suggereert.

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Met zoveel terrorisme zal hij voortaan nr platen op zijn auto's/trucks moeten vijzen als hij zijn ussr grens verlaat. Een raket of kogel zonder kenteken kan dan ook zomaar uit het niets komen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Is het u echt om Poetin als persoon te doen ? Het opstarten van een kamikaze zelfvernietingsoorlog zal hij wel niet alleen zelf beslissen.
Ik denk dat de vrachtwagens die 4000 km ver reden wel degelijk met een nummerplaat voorzien waren , wellicht zelfs bemand door militairen met een Russisch uniform en een heel legaal ( fake ) marsbevel voor een "geheime speciale operatie". Ik zou het althans toch als "terrorist" zo organiseren. De Russen zijn er ferm in geluisd geweest.
-
Oh, neen? Wie dan wel?
Zijn er veel dictators die zich op 'democratische wijze' laten begeleiden?
En zelfs in die dwaze veronderstelling blijft de regel van kracht: wil hij zijn leven, zijn macht, zijn geld verliezen?

Ach kom man , die laat zich zoals andere dictators omringen door "adviseurs" en wat nog allemaal. Zelfs Hitler deed dat , alhoewel die dan woest werd als ge met zijn idee niet akkoord ging
Ik vrees dat Zelensky al een veel grotere dictator is die alle interne voorstellen voor het afstaan van de Krim en de 4 provincies flagrant afwijst. Zelensky is een "Einzelgänger" ... Dat hij hierover maar eens een eerlijke , "democratische" volksraadpleging houdt , ge zult wel zien wat de bevolking wil : ofwel nog veel bommen ofwel 1/5 land afstaan.
-
Vatnikpraat.
We draaien de rollen om: laat Putin 4 provincies afstaan aan UA.
Wedden dat de bevolking liever in een democratie wil leven dan onder de dictator?
Geen enkele kontlikker beslist mee over de oorlog. Dat is enkel en alleen het recht van de baas.
We draaien de rollen om: laat Putin 4 provincies afstaan aan UA.
Wedden dat de bevolking liever in een democratie wil leven dan onder de dictator?
Die hebben niks te zeggen. Die mogen hooguit hun mening geven voor zover die in de lijn van Poetin zijn dictatoriale gedachten liggen.die laat zich zoals andere dictators omringen door "adviseurs"
Geen enkele kontlikker beslist mee over de oorlog. Dat is enkel en alleen het recht van de baas.

Is UA een democratie waar men oppositie wegjaagt en in Spanje gaat vermoorden ? Nou moe , ik zou daar niet willen leven. Is het omwille van de democratie en vaderlandsliefde dat er zo veel jonge mannen het land zijn ontvlucht ?
Ik wed dat de Russen hun Poetin prijzen omwille van het feit dat hij destijds de economie terug leven inblies. Dat kan je van Oekraïne niet zeggen wegens hun stijgende inflatie , werkloosheid en staatschuld sinds 2014.
-
Domme praat. Echt oerdom.
Er zijn wel degelijk oppositiepartijen in UA.
Dat veel jonge mannen op de vlucht slaan, is niet ongewoon. Het gebeurt altijd wanneer een land een oorlog krijgt opgedrongen. (ook Russen zijn op de vlucht geslagen).
De Russen kunnen niet weten wat er aan de hand is want de dictator heeft alle oppositie vermoord of met de dood bedreigd. Elke kritische krant of TV-zender is opgedoekt.
Er zijn wel degelijk oppositiepartijen in UA.
Dat veel jonge mannen op de vlucht slaan, is niet ongewoon. Het gebeurt altijd wanneer een land een oorlog krijgt opgedrongen. (ook Russen zijn op de vlucht geslagen).
De Russen kunnen niet weten wat er aan de hand is want de dictator heeft alle oppositie vermoord of met de dood bedreigd. Elke kritische krant of TV-zender is opgedoekt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.