politiegeweld
-
Ice
Wát áls....?????? ga je weer die kant op?
Brusselse bendes, schaarbeek, anderlecht, molenbeek.....daar wonen geen autochtonen meer met alleen de belgische nationaliteit...
Wie zijn telkens wéér, al járenlang, de amokmakers en relschoppers die worden opgepakt?
Na 25 jaar nog steeds de allochtone man en paard niet durven of erger, niet wíllen, benoemen?
Oppakken en met de hele familie het land uit zou een doeltreffende oplossing geweest zijn...waarom? Dan hadden we nu geen last meer van zulk gespuis want die zaten dan met familie terug in hun thuislanden of ze hadden hun lesje wel geleerd en zouden zich dan wel gedragen.
Dan maakten ze geen amok in de zomer in buitenzwembaden, aan de kust, bendevorming, criminaliteit.... etc..
Maar de politiek wou geen vreemd kiesvee kwijt dus bleef zulk tuig beschermd worden en wie durfde te protesteren of kritiek te geven, die kreeg het etiket 'racist' opgeplakt!
Wij worden al jaren racisten genoemd als wij vinden dat allochtone criminelen moeten gestraft worden voor hun gepleegde misdaden.
-
Ice
Toch niet te verwonderen met de reputatie van "paradijs voor criminelen" , dat trekt wereldwijd crapuul van alle slag aan, hier kunnen zelfs de terroristen onderduiken..
Maar owee als je eigen burger bent, dan ben je de kop van jut en wordt je overladen met alle zonden van de wereld en wordt je zelfs gestraft als je gaat werken.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Die kleine komt van Ghana of Haïti heb ik gelezen.
Fred1950
Gisteren, 18:03
tokkio schreef: ↑
Gisteren, 17:48
....
Wat is er mis met oppakken en met familie en al het land uit,....
En wat als die kleine en zijn ouders alleen maar de Belgische nationaliteit hebben ? Naar waar gaat ge ze sturen, naar één of ander staatloos eiland ?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/14 ... ijgelaten/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Die police op Charleroi vliegveld klopt er ook graag op los.
Waarom hij daar zat? -(Problemen bij de boarding, ticket niet getoond, melding van .nl)
Sommige dingen worden soms weg gelaten om het verhaal een ander uitzicht te geven.
https://nos.nl/artikel/2344679-belgisch ... owaak.html
Waarom hij daar zat? -(Problemen bij de boarding, ticket niet getoond, melding van .nl)
Sommige dingen worden soms weg gelaten om het verhaal een ander uitzicht te geven.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Er lopen varkens rond bij de politie, en ieder varken besmet na een tijdje diegenen die nog niet met die varkenspest besmet waren. Ik zelf heb al gemerkt hoe een brave die vroeger in een drukkerij werkte langzaam gebrainwashed werd.boeffer schreef: ↑19 aug 2020, 23:05Die police op Charleroi vliegveld klopt er ook graag op los.
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Overal zijn er "Rambo en/of Macho"-politieagenten.
. . . / . . . Deels geschrapt omdat dit bericht naar believen van wie reageerde
in stukjes is versneden en zo uit z'n verband werd getrokken . . . / . . .
Tja, als men dergelijke "macho's en rambo's" van pepperspray, matrak en revolver voorziet,
mag men niet verwonderd zijn, dat er ook al eens op hen gemikt wordt door burgers.
. . . / . . . Deels geschrapt omdat dit bericht naar believen van wie reageerde
in stukjes is versneden en zo uit z'n verband werd getrokken . . . / . . .
Tja, als men dergelijke "macho's en rambo's" van pepperspray, matrak en revolver voorziet,
mag men niet verwonderd zijn, dat er ook al eens op hen gemikt wordt door burgers.
Laatst gewijzigd door Hobo op 21 aug 2020, 05:41, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
En wat was nu in eerste instantie de aanleiding of reden van hun aanbellen, iets of wat moet toch dit gedrag toch getriggerd hebben. Misschien het ‘macho en rambo’ gedrag van onze Hobo?Hobo schreef:
Ik woon landelijk maar de gemeente valt onder Politiezone "Het Houtsche" (gevestigd in Oostkamp)
Intussen al enkele maanden geleden belden hier 2 agenten aan.
De ene was in reglementair uniform (incluis kogelvrije vest) en de tweede
had een T-Shirt aan met daarover zijn kogelvrije vest,
maar zo kon men goed de stoere Tattoos zien op zijn bodybuilding armen.![]()
Doordat mijn partner de bel had gehoord, maar door ........enz....
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Je mag van geluk spreken dat het echte agenten waren. Sommige gangsters verkleden zich in agent voor een homejacking ...
Ze hadden wiet geroken ....
-
Ice
Toch eigenaardig dan dat deze macho-rambo agenten zich als mietjes gedragen als het agressieve 'jongeren' betreft bij een ID-controle...dan durven ze niet, enkel bij de brave burger zijn ze zo stoer en intimiderend.Dicksy schreef: ↑20 aug 2020, 09:47En wat was nu in eerste instantie de aanleiding of reden van hun aanbellen, iets of wat moet toch dit gedrag toch getriggerd hebben. Misschien het ‘macho en rambo’ gedrag van onze Hobo?Hobo schreef:
Ik woon landelijk maar de gemeente valt onder Politiezone "Het Houtsche" (gevestigd in Oostkamp)
Doordat mijn partner de bel had gehoord, maar door ........enz....![]()
Toestemming om een eigendom te betreden wordt niet verleend door een automatisch bediend hek dat per ongeluk opengaat...
Zich eerst identificeren en de reden van hun aanwezigheid kenbaar maken voor ze zich ongeoorloofd toegang verschaffen is de normale gang van zaken voor deze ordehandhavers die ten dienste staan van de bevolking....ook zij hebben zich aan regels te houden.
-
NEEN niks van al die verdachtmakingen, die hier gratuit kunnen gepost worden....Dicksy schreef: ↑20 aug 2020, 09:47En wat was nu in eerste instantie de aanleiding of reden van hun aanbellen, iets of wat moet toch dit gedrag toch getriggerd hebben. Misschien het ‘macho en rambo’ gedrag van onze Hobo?Hobo schreef:
Doordat mijn partner de bel had gehoord, maar door ........enz....![]()
Maar mogelijk hebben de flikken de "Wisteria sinensis" die vooraan in de tuin groeit,
verward met de wietplanten = "Cannabis", die in de serie "Eigen Kweek" werden getoond!?
H.
-
"Wijsneuzen" en/of "betweters"
https://www.cbdolie.nl/cannabisolie/
Of ook hier hun kennis wat bijschaven...
https://hennepplaza.com/product/hanf-na ... lie-500ml/
Waar o.a. te lezen staat....
Hennepzaadolie is de meest rijke bron aan onverzadigde vetzuren
en bevat de perfecte ratio (3:1) van omega 6 en omega 3 vetzuren.
De olie van Hanf & Natur is vrij van cholesterol en verstevigt tegelijkertijd het celmetabolisme
en het immuniteitssysteem.
EINDE CITAAT
En als dit nu niet stilaan volledig "OFF-topic" is, weet ik het ook niet meer...
Salut en de wind vanachter
Laatst gewijzigd door Hobo op 21 aug 2020, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.