PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Het is een pfizer gast, wij moeten op 9 april en op 14 mei gaan , en als u de code intikt op de aanmeld website ziet u dat direct .
maar de grieken zijn sneller en beter, met dank aan hun leger, dat van hier is onzichtbaar
https://www.hln.be/buitenland/minstens- ... ~a3b00787/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Heb familielid, is zwanger: zowel haar gynaecoloog als haar huisarts hebben haar op het hart gedrukt dat in geval dat ze zou gevaccineerd worden (tijdens de zwangerschap) en er word Astra-Zenica vaccin voorgesteld dit ABSOLUUT te weigeren!
-
ferre10 - Lid geworden op: 19 jan 2005, 19:08
ik zou het niet weten.ik denk dat ze een grote drukte verwachten want mijn uur is 17.58 uur. misschien doen ze wel alle 2 min. iemand ...........of ik krijg de overschot
grtz
ferre
Mini Mac 2 -2024.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
niet overdrijven gast, in Aalst zijn ik en mijn echtgenote gelijk gegaan, aanmelden en de medische toestand invullen, 5Min.,met het nummer dat men krijgt naar het hokje gaan, de prik 1 min, dan in de wachtzaal 15 min op een stoel gaan zitten en dan kan men buitengaan,totaal 21 Min. 
Wat ons opviel, niet een anders gekleurde, turk,of Marokkaan,Indiër, of Chinees gezien......
Wat ons opviel, niet een anders gekleurde, turk,of Marokkaan,Indiër, of Chinees gezien......
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Tokio : niet overdrijven gast, in Aalst zijn ik en mijn echtgenote gelijk gegaan, aanmelden en de medische toestand invullen, 5Min.,met het nummer dat men krijgt naar het hokje gaan, de prik 1 min, dan in de wachtzaal 15 min op een stoel gaan zitten en dan kan men buitengaan,totaal 21 Min. 
Ik zelf een uur ik ben binnen gegaan 8 minuten voor 2 en ben daar buiten gekomen om 15 uur
En koppel 1,5 uur wat de zoon was aan wachten die zij nu is er echt aan overgaan .
Bij ons was er enorm veel volk twee parkings vol .
Ik zelf een uur ik ben binnen gegaan 8 minuten voor 2 en ben daar buiten gekomen om 15 uur
En koppel 1,5 uur wat de zoon was aan wachten die zij nu is er echt aan overgaan .
Bij ons was er enorm veel volk twee parkings vol .
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Kan er mij iemand uitleggen waarom dat vaccin in zulke kleine flesjes zit...?
Nu is het een geklooi ... en ook "misschien kunnen we 7 in plaats van 6 eenheden uit een flesje halen"
Waarom niet in flessen van een liter .... ik zeg maar wat .
Nu is het een geklooi ... en ook "misschien kunnen we 7 in plaats van 6 eenheden uit een flesje halen"
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Paul Siemons :Kan er mij iemand uitleggen waarom dat vaccin in zulke kleine flesjes zit...?
Grote fles hanteren ?
of klein flesje voor de vullen spuit ( Groot verschil )
Opslagplaats grote flessen of kleine flacons groot verschil
en één mag in gewone frigo en ander niet .
En als je op einde van de dag nog twee patiënten hebt te gaan
Kun je nog misschien paar mensen opbellen en dan nog gaan ze nog
bereid zijn nog te komen als middernacht is 6 a 7 dosissen in kleine flacon
Maar liter is zwaar verlies .
Maar je kan moeilijk gaan zeggen tegen de mensen kom morgenvroeg nog eens terug
Want we gaan geen flacon of fles meer openen . Moet je allemaal goed berekenen
Toch eens goed nadenken
Grote fles hanteren ?
of klein flesje voor de vullen spuit ( Groot verschil )
Opslagplaats grote flessen of kleine flacons groot verschil
en één mag in gewone frigo en ander niet .
En als je op einde van de dag nog twee patiënten hebt te gaan
Kun je nog misschien paar mensen opbellen en dan nog gaan ze nog
bereid zijn nog te komen als middernacht is 6 a 7 dosissen in kleine flacon
Maar liter is zwaar verlies .
Maar je kan moeilijk gaan zeggen tegen de mensen kom morgenvroeg nog eens terug
Want we gaan geen flacon of fles meer openen . Moet je allemaal goed berekenen
Toch eens goed nadenken
Laatst gewijzigd door gast43 op 12 apr 2021, 13:21, 2 keer totaal gewijzigd.