Bluft Poetin?
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Als ge 5 eu geeft aan dat UA dan verdwijnt ze, hoe meer hoe liever. 't Zal normaal zijn ginds.
Laatst gewijzigd door boeffer op 10 aug 2025, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Zelfs als Zelenski op de valreep ook uitgenodigd zal zijn op de het top-overleg in Alaska nu vrijdag , zal dit overleg geen enkele zoden aan de dijk brengen.Oekraine zal altijd weigeren om bezet grondgebied af te staan .De oorlog tussen die twee gaat dus nooit stoppen met Rusland, met zijn atoomwapens, als overmacht .Europa zal verder mil.steun geven en in twee of drie jaar zal er volgens deskundigen een derde wereldoorlog uitbarsten , want Europa kan die steun aan Oekraine niet aanhouden .
werewoef
werewoef
AMEN en AUM
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
... inderdaad , toch volgens oud-kolonel Roger Housen ....tenzij dat Zelenksy en zijn nationalisten de macht in Oekraïne verliezen.werewoef schreef: ↑10 aug 2025, 22:17Zelfs als Zelenski op de valreep ook uitgenodigd zal zijn op de het top-overleg in Alaska nu vrijdag , zal dit overleg geen enkele zoden aan de dijk brengen.Oekraine zal altijd weigeren om bezet grondgebied af te staan .De oorlog tussen die twee gaat dus nooit stoppen met Rusland, met zijn atoomwapens, als overmacht .Europa zal verder mil.steun geven en in twee of drie jaar zal er volgens deskundigen een derde wereldoorlog uitbarsten , want Europa kan die steun aan Oekraine niet aanhouden .
werewoef
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Poetin en Trump gaan elkaar vrijdag ontmoeten om het lot van Oekraïne te bespreken en eventueel te bezegelen.
We weten intussen goed wat er gebeurt als je een dictator probeert te sussen en er zoete broodjes mee gaat bakken:

We weten intussen goed wat er gebeurt als je een dictator probeert te sussen en er zoete broodjes mee gaat bakken:

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
't Is al afgelopen met dat "offensiefje"Fred1950 schreef: ↑09 aug 2025, 09:33Het is blijkbaar iets meer dan een onschuldig "contra-offensiefje"![]()
Het zou nochtans geen probleem mogen zijn om de oostkant en westkant van dat meer in te nemen en op die manier de toegang tot het gebied ten zuiden ervan in te sluiten,
Blijkbaar is in die regio een sterke Oekraïnse legereenheid actief. Bakhmut ten noord-oosten is destijds ook maar met veel moeite door de Wagner groep veroverd geweest.
-
Mag het ook iets meer zijn ?
Zelensky krijgt de keuze , ofwel zijn grondwetje wijzigen , ofwel verder oorlog voeren. Trumpie denkt er met zoveel andere woorden ook zo over.
En hoe reageert de EU hierop ? Nauwelijks , zelfs Verhofstadt hoor je nooit meer sinds hij op het Maidan plein in 2014 heeft staan brullen.
-
Tja, Freddie, als je met je loep gaat kijken, zul je her en der wel iets vinden dat je dag goed maakt. Maar tegelijkertijd is dit de laatste 12 uur gebeurd:
De Oekraïense strijdkrachten hebben Stepne en Novokostiantynivka (voorheen Pershe Travnia) in de regio Soemy bevrijd en de Russische bezetters verdreven. Troepen van het 225e Afzonderlijke Aanvalsregiment hebben vijandelijke eenheden teruggedreven over de Oekraïense staatsgrens, meldt de Generale Staf.
De Oekraïense strijdkrachten hebben Stepne en Novokostiantynivka (voorheen Pershe Travnia) in de regio Soemy bevrijd en de Russische bezetters verdreven. Troepen van het 225e Afzonderlijke Aanvalsregiment hebben vijandelijke eenheden teruggedreven over de Oekraïense staatsgrens, meldt de Generale Staf.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Op de Russische staatstelevisie werden de Baltische staten een “geopolitiek misverstand” genoemd De propagandisten hebben de Baltische staten al ‘overgenomen’, genocide gepleegd en steden verwoest.
Dit is ‘the brave new Russian world’
Dit is ‘the brave new Russian world’

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.