Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De BRICS beginnen nu - dankzij Trump - meer gewicht te krijgen: Japan heeft te kennen gegeven dat het misschien bij de BRICS wil aansluiten en ook Canada heeft dat gedaan. Economisch wordt dat een interessante groep, maar er zit heel veel verdoken vijandschap tussen de leden onderling:
- de Chinezen moeten niet veel weten van de Japanners (W.O. 2 knaagt nog + territoriale geschillen)
- de Indiërs hebben nog een grensgeschil met de Chinezen
- de Chinezen hebben nog een eitje te pellen met de Russen die een stuk van hun grondgebied hebben gestolen.
- Egypte en Ethiopië leven op heel gespannen voet wegens de oorlog in Soedan waar ze elkaars tegenstanders helpen.
Die hele groep zou ook nog een eigen munt moeten creëren of accepteren om de handel vlot te laten verlopen. Welke munt zou dat zijn? Wellicht de Chinese, maar wil Poetin of India dat zomaar aanvaarden?
- de Chinezen moeten niet veel weten van de Japanners (W.O. 2 knaagt nog + territoriale geschillen)
- de Indiërs hebben nog een grensgeschil met de Chinezen
- de Chinezen hebben nog een eitje te pellen met de Russen die een stuk van hun grondgebied hebben gestolen.
- Egypte en Ethiopië leven op heel gespannen voet wegens de oorlog in Soedan waar ze elkaars tegenstanders helpen.
Die hele groep zou ook nog een eigen munt moeten creëren of accepteren om de handel vlot te laten verlopen. Welke munt zou dat zijn? Wellicht de Chinese, maar wil Poetin of India dat zomaar aanvaarden?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
De militaire inlichtingdienst GUR van Oekraïne pakt de radarstations van de bezetter één voor één aan op de Krim. De afgelopen dagen werden deze plaatsen bezocht door drones:
RT-70 radiotelescoop - kostprijs : $ 150 miljoen
GLONASS satellietfaciliteit $ 75 miljoen
RLK Utyos-T radar $ 30 miljoen
MR-10M1 Mys M1 radar $ 20 miljoen
96L6-AP radar (S-400 luchtverdedigingssysteem) $ 40 miljoen
Totale schatting: $ 315 miljoen
RT-70 radiotelescoop - kostprijs : $ 150 miljoen
GLONASS satellietfaciliteit $ 75 miljoen
RLK Utyos-T radar $ 30 miljoen
MR-10M1 Mys M1 radar $ 20 miljoen
96L6-AP radar (S-400 luchtverdedigingssysteem) $ 40 miljoen
Totale schatting: $ 315 miljoen

Intussen blijven onze Oekraïense vrienden de raffinaderijen één na één uitschakelen.
Dit weekend was het weer prijs op meerdere plaatsen.
Ze laten Poetin bloeden tot hij erbij neervalt. Dat zal nog even duren, maar het is onontkoombaar.
Dit weekend was het weer prijs op meerdere plaatsen.
Ze laten Poetin bloeden tot hij erbij neervalt. Dat zal nog even duren, maar het is onontkoombaar.

Mooie gasontploffing in Dagestan.

Olie wordt door de pijpleidingen gestuwd en daarvoor zijn op regelmatige afstanden pompstations nodig. Oekraïne neemt die in het vizier. In Bryansk (RU) hebben ze er eentje opgeblazen dat 10,5 miljoen ton per jaar doorpompt. Het voorziet ook de troepen van de bezetters van olie.

Rusland heeft in 2025 50,2% van alle belastinginkomsten in het eerste kwartaal aan de invasie van Oekraïne besteed. In het tweede kwartaal was dat 48,2%.
Ter vergelijking: in 2022 was dat 24,4%.
Ter vergelijking: in 2022 was dat 24,4%.

8 Russische FSB-officieren staan voor de hemelpoort. St. Pieter kijkt door het venstertje en zegt : hier is geen plaats voor bezetters.
Deze kerels werden uitgeschakeld door een Oekraïense raket.
Deze kerels werden uitgeschakeld door een Oekraïense raket.

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Vandaag zag ik die Peskov aan tafel zitten bij Xi. Met veel ander volk erbij kunt ge ongeveer zien hoe hij in 't echt is.
Het leek of daar reddingsboeien uitgegooid zijn naar die Russen.(mensen tellen niet)
Het leek of daar reddingsboeien uitgegooid zijn naar die Russen.(mensen tellen niet)
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33