Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ze wisten op voorhand waar die drones naartoe werden gestuurd en dan doen ze alsof die spullen 'een eigen leven gaan leiden' en niet meer te controleren vielen.
Intussen testen ze op die manier hoe het Westen / Polen reageert op een aanval. Ze leren daaruit hoe lang het duurt voordat de reactie op gang komt en hoe goed de afweer is. Dat is interessante informatie voor de volgende keer, en de volgend keer en uiteindelijk voor die keer dat het echt gemeend is en ze enkele belangrijke steden in Polen aanvallen.
Poetin: "De grenzen van Rusland zijn ... nergens".
Intussen testen ze op die manier hoe het Westen / Polen reageert op een aanval. Ze leren daaruit hoe lang het duurt voordat de reactie op gang komt en hoe goed de afweer is. Dat is interessante informatie voor de volgende keer, en de volgend keer en uiteindelijk voor die keer dat het echt gemeend is en ze enkele belangrijke steden in Polen aanvallen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Wil. schreef: ↑10 sep 2025, 22:44Ze wisten op voorhand waar die drones naartoe werden gestuurd en dan doen ze alsof die spullen 'een eigen leven gaan leiden' en niet meer te controleren vielen.
Het word stilaan tijd dat Poetin van de aardbol verdwijnt, naar de eeuwige varkens hel
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Was/is te lezen op de VRT nieuws site : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/09/10 ... luchtruim/
.... Ook Wit-Rusland zou Polen vannacht gewaarschuwd hebben. ...
-
Jouw fantasie ...Wil. schreef: ↑10 sep 2025, 22:44Ze wisten op voorhand waar die drones naartoe werden gestuurd en dan doen ze alsof die spullen 'een eigen leven gaan leiden' en niet meer te controleren vielen.
....
Bwa , als Zelensky toestaat dat die vier provincies ( oblasten ) onafhankelijk worden en de Krim afstaat , eindigt de oorlog en is er vrede. De bevolking in vooral Luhanks en Donetsk willen die onahankelijkheid , daarvoor zijn ze in 2014 beginnen te vechten.
Dat IEDEREEN op de Poetin als persoon mikt is te wijten aan brainwashing door Westerse media. Er moet toch sowieso een zwart schaap voor alles de schuld krijgen , maar niemand heeft het over de grootste Russische havik Dmitri Medvedev. Hou maar je bretellen vast als die het voor het zeggen zou krijgen. Maar ja , perceptie zeker , die heeft een mooier snoetje ...
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 11 sep 2025, 13:42, 4 keer totaal gewijzigd.
-
De Wit-Russen zien die ook vliegen , of zijn verwittigd geweest door de Russen zelf. Of er drones in Wit-Rusland terechtgekomen zijn zullen we wellicht niet te weten komen.
Trouwens , wat een kabaal over amper 19 drones zonder lading ( van de + 450 boven Oekraïne ) die boven Polen terecht kwamen , amaai ...
-
De vatnik is weer op toeren gekomen
"wat een kabaal over amper 19 drones zonder lading"
→→ Wat een kabaal over een inbreker die je in je woning met een niet geladen kalasjnikov onder je neus bedreigt.
Dat is het soort 'logica' dat je van die kerels mag verwachten.
"wat een kabaal over amper 19 drones zonder lading"
→→ Wat een kabaal over een inbreker die je in je woning met een niet geladen kalasjnikov onder je neus bedreigt.
Dat is het soort 'logica' dat je van die kerels mag verwachten.

Lap, nog zo eentje:
Het is Poetin die in Tsjetsjenië de stad Grozny met de grond gelijk heeft gemaakt.
Het is Poetin die de inval in Georgië heeft bevolen.
Het is Poetin die in Syrië geholpen heeft om gifvaten op de tegenstanders van Assad te droppen. Hij heeft daar geoefend in het bombarderen van ziekenhuizen, woonblokken en infrastructuur.
Het is Poetin die in 2014 soldaten op de Krim heeft gezet om die in te nemen.
Het is Poetin die zich militair in Nagorno-Karabach is gaan moeien.
Het is Poetin die in 2022 zijn leger heeft laten binnenrijden in UA.
Het is Poetin die verantwoordelijk is voor de moordpartijen op gewone burgers in UA.
Zo, opgekuist staat netjes.
Zal ik dat braaksel even naar de vuilnisbak brengen?Dat IEDEREEN op de Poetin als persoon mikt is te wijten aan brainwashing door Westerse media
Het is Poetin die in Tsjetsjenië de stad Grozny met de grond gelijk heeft gemaakt.
Het is Poetin die de inval in Georgië heeft bevolen.
Het is Poetin die in Syrië geholpen heeft om gifvaten op de tegenstanders van Assad te droppen. Hij heeft daar geoefend in het bombarderen van ziekenhuizen, woonblokken en infrastructuur.
Het is Poetin die in 2014 soldaten op de Krim heeft gezet om die in te nemen.
Het is Poetin die zich militair in Nagorno-Karabach is gaan moeien.
Het is Poetin die in 2022 zijn leger heeft laten binnenrijden in UA.
Het is Poetin die verantwoordelijk is voor de moordpartijen op gewone burgers in UA.
Zo, opgekuist staat netjes.

Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Nieuwe details uitgelekt over drone-incident in Polen: “Vijf drones op directe vliegroute naar NAVO-basis”
Er zijn nieuwe details opgedoken over het drone-incident boven Polen in de nacht van dinsdag op woensdag. Vijf van het twintigtal waargenomen toestellen zouden een directe vliegroute gehad hebben naar een NAVO-basis. Dat meldt de Duitse krant ‘WELT’, die schrijft dat de aanwijzingen in de richting van “een gerichte operatie” zich opstapelen.
https://www.hln.be/buitenland/nieuwe-de ... ~ae4c946c/
Nieuwe details uitgelekt over drone-incident in Polen: “Vijf drones op directe vliegroute naar NAVO-basis”
Er zijn nieuwe details opgedoken over het drone-incident boven Polen in de nacht van dinsdag op woensdag. Vijf van het twintigtal waargenomen toestellen zouden een directe vliegroute gehad hebben naar een NAVO-basis. Dat meldt de Duitse krant ‘WELT’, die schrijft dat de aanwijzingen in de richting van “een gerichte operatie” zich opstapelen.
https://www.hln.be/buitenland/nieuwe-de ... ~ae4c946c/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
En als ge dat niet gelooft maken ze u wat anders wijs. Wat zouden die onbewapende drones kunnen aanvangen. Dat doet me aan WOII denken , de Duitsers vielen ook landen binnen omdat die landen zogezegd een aanval op Duitsland aan het voorbereiden waren. Voor onze schone schijn start de NAVO een "preventieve" oorlog tegen Rusland , en dat op basis van "fake" gebeurtenissen die nooit hebben plaats gevonden. En dan ? 
Uit https://www.newsweek.com/russia-nato-po ... in-2127525
What People Are Saying
Kremlin spokesman Dmitry Peskov said regarding Poland's accusations of drones entering the NATO country: "We don't want to comment, it is not within our competence, and is the prerogative of the defense ministry of the Russian Federation."
Russian Ministry of Defense in a statement: "No targets on the territory of Poland were planned...nevertheless, we are ready to hold consultations on this matter with Poland's Ministry of Defense."
Russia's charge d'affaires in Warsaw, Andrei Ordash, according to Russian media: Russia "is absolutely not interested in any escalation with Poland."
Google translate this into Flemish
as :
Wat mensen zeggen
Kremlin-woordvoerder Dmitri Peskov zei over de Poolse beschuldigingen dat drones het NAVO-land zijn binnengekomen: "We willen geen commentaar geven, het valt niet binnen onze bevoegdheid en is de bevoegdheid van het ministerie van Defensie van de Russische Federatie."
Het Russische Ministerie van Defensie in een verklaring: "Er waren geen doelen gepland op het grondgebied van Polen... desalniettemin zijn we bereid om hierover overleg te plegen met het Poolse Ministerie van Defensie."
Andrei Ordash, de Russische zaakgelastigde in Warschau, meldde volgens Russische media: Rusland "is absoluut niet geïnteresseerd in escalatie met Polen."
CNN gaat er dieper op in : https://edition.cnn.com/2025/09/10/euro ... -next-intl
Uit https://www.newsweek.com/russia-nato-po ... in-2127525
What People Are Saying
Kremlin spokesman Dmitry Peskov said regarding Poland's accusations of drones entering the NATO country: "We don't want to comment, it is not within our competence, and is the prerogative of the defense ministry of the Russian Federation."
Russian Ministry of Defense in a statement: "No targets on the territory of Poland were planned...nevertheless, we are ready to hold consultations on this matter with Poland's Ministry of Defense."
Russia's charge d'affaires in Warsaw, Andrei Ordash, according to Russian media: Russia "is absolutely not interested in any escalation with Poland."
Google translate this into Flemish
Wat mensen zeggen
Kremlin-woordvoerder Dmitri Peskov zei over de Poolse beschuldigingen dat drones het NAVO-land zijn binnengekomen: "We willen geen commentaar geven, het valt niet binnen onze bevoegdheid en is de bevoegdheid van het ministerie van Defensie van de Russische Federatie."
Het Russische Ministerie van Defensie in een verklaring: "Er waren geen doelen gepland op het grondgebied van Polen... desalniettemin zijn we bereid om hierover overleg te plegen met het Poolse Ministerie van Defensie."
Andrei Ordash, de Russische zaakgelastigde in Warschau, meldde volgens Russische media: Rusland "is absoluut niet geïnteresseerd in escalatie met Polen."
CNN gaat er dieper op in : https://edition.cnn.com/2025/09/10/euro ... -next-intl
-
Alweer een drogredenering. Ik heb je gisteren uitgelegd dat het daar niet om gaat voor de Russen. Hier staat wat er op de achtergrond speelt.

Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
.....zei onze reporter en expert ter plaatse........
Ten tijde van WOII zat jij nog in de bloemkool Fred (ik ook trouwens)
HLN:
Belgische legerbaas generaal Vansina over Russische drones in Polen: “Dit was geen toeval”
https://www.hln.be/nieuws/belgische-leg ... ~a2c7b3ff/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Met jouw fantasie leg je niets aan iemand uit. Maar zeg eens , van die 19 drones zijn er 4 neergehaald. Wat is er met die andere 15 gebeurd ? Is daarvan de naft opgebruikt misschien ? Dat zoort "info" zou ik toch wel graag eens horen i.p.v. wat Belgische en andere generaal haviken met "hun" mening ons willen wijsmaken. Men beweert nu al dat het niet 19 drones waren , maar over de dertig.Wil. schreef: ↑11 sep 2025, 19:26Alweer een drogredenering. Ik heb je gisteren uitgelegd dat het daar niet om gaat voor de Russen. Hier staat wat er op de achtergrond speelt.
Wie kan onze nieuwsberichten en al die schrikinboezemde propaganda nog serieus noemen. Ik althans niet meer. Ons bang maken en voor een nakende oorlog klaarstomen , dat besluit ik daaruit , ondanks dat er van Russische zijde daar helemaal geen intentie voor bestaat. Integendeel , het zijn de Russen die bang zijn voor de NAVO en willen die zo ver mogelijk van hun grens verwijderd zien.
-
Die overige zijn inderdaad naar beneden gevallen bij gebrek aan brandstof. Dat past helemaal in de verklaring die ik heb gegeven: die inbreuk heeft vooral tot doel om te zien hoe het Westen / Polen reageert in zo'n geval. De Russen willen weten hoe snel er een antwoord komt, hoe gemakkelijk ze door de verdediging kunnen breken en zo meer.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.