Corona

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

08 nov 2024, 13:02

Wat is dit hier voor bullshit . Op een pagina replikeren van amper 1 bladzijde , toch beter hier viewtopic.php?f=4&t=209599&sid=4589690c ... start=8985 voortdoen , niet ?

Wil.

15 nov 2024, 23:24

RFK Jr:

"We hebben jarenlang gezocht naar een veiligheidstest voorafgaand aan de vergunningverlening voor een van de 72 vaccins die nu in principe verplicht zijn voor Amerikaanse kinderen, maar we konden er geen vinden."

"Ze waren vrijgesteld, en ik heb die verklaring publiekelijk afgelegd. Dr. Fauci sprak me tegen... dus hebben we de HHS aangeklaagd."

"Na een jaar procederen stuurden ze ons een brief, waarin ze... erkennen dat ze geen enkele pre-licentie veiligheidstest, placebo-gecontroleerd, kunnen vinden voor een van de vaccins die nu verplicht zijn voor kinderen. Dit zijn vaccins zonder aansprakelijkheid."

"Ik ben niet tegen vaccins, maar ik denk dat we eerlijk moeten zijn en dat we goede wetenschap nodig hebben. Ik heb 30 jaar lang geprobeerd om in dit land kwik uit de vis te krijgen, en niemand heeft me ooit anti-vis genoemd, (maar nu noemt men mij wel anti-vaxer)."
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.