Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
UA slaat terug op de wijze die RU heeft voorgedaan. De voorbije weken werden warenhuizen en opslagplaatsen het doelwit van Poetin. Zijn basisstrategie blijft natuurlijk nog altijd de terreur tegen gewone burgers door hun woningen plat te bombarderen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Tja Fred...., noem eens de militaire doelwitten op dat de Rus de laatste tijd aangevallen heeft.......Fred1950 schreef: ↑20 jul 2026, 10:17Is dat een militair doelwit ? De pot verwijt de ketel ....Wil. schreef: ↑20 jul 2026, 09:54
De drones van UA hebben de grote stapelplaatsen van 'Wildberries' aangevallen. Dat is het Amazon van Rusland. In die opslagplaatsen liggen goederen van duizenden bedrijven klaar om verzonden te worden en vooral naar Moskou, waar het rijkste deel van de bevolking woont.
....
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Oekraine toont die nooit. Men toont alleen oude vrouwtjes en jonge vrouwen met kindjes.Charlie Maru schreef: ↑20 jul 2026, 11:21Tja Fred...., noem eens de militaire doelwitten op dat de Rus de laatste tijd aangevallen heeft.......Fred1950 schreef: ↑20 jul 2026, 10:17Is dat een militair doelwit ? De pot verwijt de ketel ....Wil. schreef: ↑20 jul 2026, 09:54
De drones van UA hebben de grote stapelplaatsen van 'Wildberries' aangevallen. Dat is het Amazon van Rusland. In die opslagplaatsen liggen goederen van duizenden bedrijven klaar om verzonden te worden en vooral naar Moskou, waar het rijkste deel van de bevolking woont.
....![]()
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Kom, kom Fred. Rusland viel wel degelijk een woonwijk in de stad Vyshneve aan in de nacht van 6 op 7 juli waarbij 7 doden vielen.door Fred1950 » 51 minuten geleden
Oekraine toont die nooit. Men toont alleen oude vrouwtjes en jonge vrouwen met kindjes.
Rusland kon niet weten dat daar een munitiedepot in die woonwijk verstopt lag, of wist dit juist wel, waardoor die woonwijk met de grond gelijk gemaakt werd. Ook die beelden domineerden de media en propaganda tot ze niet anders konden dan toegeven en dan was het plots een illegale opslagplaats waarvoor men dan de nodige schuldigen kon aanduiden.
-
Dus nog meer graaigebroed en corruptie in Europa. Hoog tijd dat er nog eens mei '68 in gans Europa in gang gestoken wordt. Het rechts gepeupel begint het te bont te maken.
-
De UA-drones hebben nu al 183 schepen van allerlei aard "op non-actief gesteld" over een periode van hooguit 2 weken. In de Zee van Azov zijn 119 vaartuigen aangepakt en in de Zwarte Zee al 64.
Er gaat niet veel olie meer geëxporteerd of aangevoerd worden (naar de Krim) langs die havens vermoed ik.
En intussen gaat het sloopwerk verder: alweer een olie-opslagplaats in brand geschoten in Podolsk, een voorstad van Moskou.
De lijst met Wildberries-opslagplaatsen is al opgesteld. Ze gaan eraan beginnen.
Men oogst wat men zaait: bezetters krijgen een koekje van eigen deeg en de smaak valt tegen.
Er gaat niet veel olie meer geëxporteerd of aangevoerd worden (naar de Krim) langs die havens vermoed ik.
En intussen gaat het sloopwerk verder: alweer een olie-opslagplaats in brand geschoten in Podolsk, een voorstad van Moskou.
De lijst met Wildberries-opslagplaatsen is al opgesteld. Ze gaan eraan beginnen.
Men oogst wat men zaait: bezetters krijgen een koekje van eigen deeg en de smaak valt tegen.

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Zolang een paar groten hem steunen of iets kunnen verdienen aan hem blijft dat voortduren. Alle e-auto's van Xi naar de RU, genoeg overschotten of ouw types. Nu nog wat grondstoffen in bezit krijgen van UA.
Mensen tellen niet of staan in zijne weg.
Mensen tellen niet of staan in zijne weg.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Wat graan en mais zijn voor Oekraïne, is olie voor Rusland.....een bron van inkomsten.Russische aanval op vrachtschip eist 10 levens.
Een Russische aanval op een vrachtschip in de Zwarte Zee voor de kust van Odessa heeft tien bemanningsleden het leven gekost, zo hebben Oekraïense functionarissen bekendgemaakt.
Het schip, dat onder de vlag van Guinee-Bissau voer, was met een lading maïs uit de haven vertrokken en had naast één Oekraïner ook 17 matrozen uit India en Syrië aan boord, aldus premier Sergii Koretskyi.
De Oekraïense havenautoriteit meldde dat acht bemanningsleden waren gered.
Moskou heeft geen commentaar gegeven op de aanval, maar Rusland heeft de afgelopen weken zijn aanvallen op havens in Zuid-Oekraïne opgevoerd
"Een civiel schip. Een internationale bemanning. Een route die de wereldwijde voedselzekerheid dient. [De Russische president Vladimir] Poetin zag hierin een nieuw doelwit," schreef waarnemend minister van Buitenlandse Zaken Andrii Sybiha op X.
"Deze aanval laat geen ruimte voor illusies. Poetins Rusland geeft er niet om wie er gedood wordt."
Zaterdag is één persoon omgekomen bij een Russische aanval op de haveninfrastructuur in Odessa. Een schip onder de vlag van Antigua en Barbuda werd geraakt.
Een dag eerder kwamen drie mensen om het leven bij Russische luchtaanvallen op Odessa en Mykolaiv.
Het Russische ministerie van Defensie meldde ondertussen dat het vannacht brandstofreservoirs in de haven van Odessa had geraakt.
(Bron: SkyNews: 20 juli - 08:25)
-
Dat men probeert de Russische bezetter zijn inkomsten af te snijden om hem zodoende tot het punt te drijven waar het onmogelijk wordt de bezetting verder te zetten, lijkt me een gerechtvaardigde werkwijze.
Op welke manier zou ik het bombarderen van de graanschepen die vanuit UA vertrekken een gerechtvaardigde werkwijze kunnen noemen? UA is het slachtoffer van de onrechtmatige bezetting. Daarom keur ik die immorele werkwijze af.

En dit alles omdat die moron in Kiev weigert om een paar ( twee ) provincies in de Donbas en de Krim af te staan.
-
Die bevolking zal met open armen ontvangen worden in Rusland, maar ze gaan er niet naartoe. Blijkbaar appreciëren ze de 'Russki mir' toch niet zo erg.

Waarom zouden ze willen of moeten ze verhuizen naar Rusland? Zolang ze (die bevolking) in hun eigen woning en woonplaats kunnen blijven wonen onder Russisch gezag, zoals ze zelf gewild hebben, is er toch geen reden om te verhuizen. Misschien als Oekraïne er ooit in slaagt de Russen van gedacht te doen veranderen dat DIE bevolking daar dan ook anders over gaat denken en wel verhuizen naar Rusland.Die bevolking zal met open armen ontvangen worden in Rusland, maar ze gaan er niet naartoe. Blijkbaar appreciëren ze de 'Russki mir' toch niet zo erg.