Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Tiens, tiens ...
Kijk eens wat hier nog maar een paar dagen te lezen staat:
Tot enkele dagen geleden was er een overvloed aan plaatjes met reclame voor militair materieel op de website van Wildberries:

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Misschien moeten de Russen nu eens naar onze "Stock Americain" 's komen afgezakt.
Of nog beter bij BOL.com https://www.bol.com/be/nl/p/fostex-bdu- ... gIEfPD_BwE " gewoon effe bollen " 
-
Het is gebeurd! Meer dan 200 nu.
De drones komen zeker terug deze week.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ze moeten maar FLAK alike afweergeschut op hun boten installeren , zo poepsimpel
-
Wat zijn de na-effecten van de Wildberries aanvallen?
- Oligarch Deripaska zegt dat Wildberries zodanig veel leningen heeft lopen bij de banken (hij spreekt over miljarden) dat het faillissement van Wildberries het RU banksysteem zal doen ineenstorten.
- De leider van de drone-afdeling, 'Magyar', zegt:
"Dit gaat erom binnen enkele seconden de illusie van een comfortabel vredig bestaan voor de gehoorzame bevolking van de agressorstaat te vernietigen, en zo de gewone imperialistische patriotten en aanhangers van president Vladimir Poetin in het meest gevoelige deel van hun comfortzone te raken."
De ware bedoeling hier is dus iets totaal anders dan alles wat we eerder hebben gezien met de vernietiging van olieraffinaderijen enz. Nu wordt de gewone Rus brutaal wakker geschud. Blijft hij applaudisseren voor Poetin?
- Oligarch Deripaska zegt dat Wildberries zodanig veel leningen heeft lopen bij de banken (hij spreekt over miljarden) dat het faillissement van Wildberries het RU banksysteem zal doen ineenstorten.
- De leider van de drone-afdeling, 'Magyar', zegt:
"Dit gaat erom binnen enkele seconden de illusie van een comfortabel vredig bestaan voor de gehoorzame bevolking van de agressorstaat te vernietigen, en zo de gewone imperialistische patriotten en aanhangers van president Vladimir Poetin in het meest gevoelige deel van hun comfortzone te raken."
De ware bedoeling hier is dus iets totaal anders dan alles wat we eerder hebben gezien met de vernietiging van olieraffinaderijen enz. Nu wordt de gewone Rus brutaal wakker geschud. Blijft hij applaudisseren voor Poetin?

Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-