Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Reactie van Zelenski:Wat een beeld! Trump slaat een balletje terwijl militairen met luchtafweer het golfterrein bewaken
https://www.hln.be/buitenland/wat-een-b ... ~ad52b4fd/
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Heb ik iets totaal anders beweerd ? Al wat je schrijft heb ik ook aangehaald , mijnheer de papegaai. En hoe zendt die drone dan wel beelden door van net voor de inslag zoals we die regelmatig te zien krijgen ? Ook per GPS ? Domoor !Wil. schreef: ↑Gisteren, 11:471. de drones gebruiken gps. Ze hebben geen gsm-mast nodig
2. ze hebben soms een 'software kaart' van het hele traject dat ze gaan overvliegen aan boord
3. bijna allemaal hebben ze een camera aan boord. Die vergelijkt het beeld met wat op de digitale kaart getekend staat
4. wanneer de Russen het gps-signaal verstoren, dan kan de drone zelfstandig verder op basis van (2) en (3) hierboven.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Aha, Fredje gaat weer een potje beginnen schelden. Het blijft toch een specialleke, onze batterijman.
Ooit gehoord van gecomprimeerde videobeelden die als een datastream worden verzonden? De drone heeft gewoon een radioverbinding nodig.
Ooit gehoord van gecomprimeerde videobeelden die als een datastream worden verzonden? De drone heeft gewoon een radioverbinding nodig.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dat heb jij door de jaren heen zelf voor gezorgd. Bedenk mijn " prentjes - links - schimperijen " schrijven. Pas je onderschrift aan , en dan zou ik MISSCHIEN nog van gedacht kunnen veranderen. Ik ben niet katholiek , van mij krijgt niemand vergiffenis.
Ja , ik heb zelfs de MPEG specificatie liggen ( met extra beschrijvingen over QPSK en Quam ) , dat is een 10 centimeter dikke stapel papier. Welk soort radio verbinding bedoel je ? Een "stream" is met de modernste techniek nog steeds minstens 2 Mb/s . Begin er niet aan , ge beweegt u op het gladste ijs waar ik ooit professioneel mee bezig ben geweest. Ik ga JOU in elk geval hierover niets wijs maken , je bent het niet waard.Ooit gehoord van gecomprimeerde videobeelden die als een datastream worden verzonden? De drone heeft gewoon een radioverbinding nodig.
-
"Ze heeft er zelf voor gezorgd dat ze verkracht werd. Ze had maar zo'n kort rokje niet moeten dragen!"
Zie je de idiotie in van je redenering? Je erkent dat jij die o-zo-gemakkelijk manipuleerbare handpop bent die geen baas is over de eigen uitspraken. Ik ken iemand die zong "een man blijft toch altijd een kind"...
Het pikt blijkbaarPas je onderschrift aan , en dan (bla, bla, bla)
Zoals de grote Vlaamse dichter nog niet zo lang geleden zei: "Da gaade gij ni bepale, hé."

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Niks Russisch materiaal maar verouderd Amerikaans defensiematerieel om de modernisering van zijn leger te financieren. En niet in die mate dat Oekraïne nu plots maanden/jaren verder kan.door Fred1950 » 49 minuten geledenHéhé , de Turken hebben luchtafweer van de Russen gekocht , gaan ze dat aan UA leveren ?voorn schreef: ↑52 minuten geleden
De Turken gaan voor raketten en luchtafweer zorgen
Probleem met Trump opgelost![]()
https://thedefensepost.com/2026/08/10/t ... s-ukraine/
-
Maar blijkbaar zijn dat geen anti-missile wapens wat Zelensky zo graag zou krijgenDicksy schreef: ↑Gisteren, 16:54.....
Niks Russisch materiaal maar verouderd Amerikaans defensiematerieel om de modernisering van zijn leger te financieren. En niet in die mate dat Oekraïne nu plots maanden/jaren verder kan.
https://thedefensepost.com/2026/08/10/t ... s-ukraine/
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
https://nos.nl/artikel/2626309-enige-ru ... rkiezingen
"Ik heb geen gezondheidsproblemen die tot een plotselinge dood zouden kunnen leiden, en ik heb evenmin zelfmoordgedachten"
Veel kans dat Poetin de verkiezingen nipt wint !
Whatts app,, Instagram Viber, Signal , Telegram , Bip en ook de Zuidkoreraanse app Kakaotalk zijn nog steeds geblokkeerd, ik heb nog contact via een Turkse app
"Ik heb geen gezondheidsproblemen die tot een plotselinge dood zouden kunnen leiden, en ik heb evenmin zelfmoordgedachten"
Veel kans dat Poetin de verkiezingen nipt wint !
Whatts app,, Instagram Viber, Signal , Telegram , Bip en ook de Zuidkoreraanse app Kakaotalk zijn nog steeds geblokkeerd, ik heb nog contact via een Turkse app
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
Poetin heeft de enige partij die tegen de oorlog is, laten verbieden door het gerecht. De partij Yabloko, die nu al in de Doema zit, is absoluut niet pro-Oekraïne, maar wil gewoon dat het verlies van Russische mensenlevens aan het front stopt, en dat de afbraak van de economie ophoudt.
Poetin wil zelfs de schijn van 'democratie' niet ophouden.
Poetin wil zelfs de schijn van 'democratie' niet ophouden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.