Bluft Poetin?
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Lijkt een beetje op de rooftochten in Afrika voor grondstoffen(rijkdom), de negertjes en de boerkens zullen wel gaan lopen als wij komen. Hebben toch geen papieren of iets officieel.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Een van de recentst gebouwde Wildberries magazijnen is dat van Voronezh. Het is deze week afgebrand na een aanval van UA.
In totaal zijn al meer dan 104.000 mensen hun job kwijtgeraakt. De kost om de gebouwen herop te bouwen loopt op tot voorbij 2,3 miljard dollar.
Zoals eerder al vermeld: Wildberries heeft enorm veel schuld bij de banken die het nu meer dan waarschijnlijk niet meer kan terugbetalen. Daardoor begint de CEO van de VTB bank het benauwd te krijgen. Het faillissement van Wildberries zal hoogstwaarschijnlijk de VTB bank tot op of over de rand van het faillissement brengen.
De VTB bank (2e grootste van RU) moet dan gered worden door de RU staat, maar die heeft geen geld...
In totaal zijn al meer dan 104.000 mensen hun job kwijtgeraakt. De kost om de gebouwen herop te bouwen loopt op tot voorbij 2,3 miljard dollar.
Zoals eerder al vermeld: Wildberries heeft enorm veel schuld bij de banken die het nu meer dan waarschijnlijk niet meer kan terugbetalen. Daardoor begint de CEO van de VTB bank het benauwd te krijgen. Het faillissement van Wildberries zal hoogstwaarschijnlijk de VTB bank tot op of over de rand van het faillissement brengen.
De VTB bank (2e grootste van RU) moet dan gered worden door de RU staat, maar die heeft geen geld...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Zelensky wil vijf procent van Amerikaanse Patriot-voorraad kopen, maar ‘heeft veel meer nodig’ ....
uiteraard met geleende Euro's ....
https://www.bnr.nl/nieuws/internationaa ... meer-nodig
Lijkt op het dametje van een immo maatschappij ( Hyboma ) dat aan mijn deur kwam bellen of ik mijn woning niet wou verkopen.
Als die moron stopt met Wildberries en raffinaderijen te bombarderen zou hij vredesonderhandelingen kunnen opstarten.
https://www.bnr.nl/nieuws/internationaa ... meer-nodig
Lijkt op het dametje van een immo maatschappij ( Hyboma ) dat aan mijn deur kwam bellen of ik mijn woning niet wou verkopen.
Als die moron stopt met Wildberries en raffinaderijen te bombarderen zou hij vredesonderhandelingen kunnen opstarten.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
5% om de winter door te komen en 10% om alle Russische ballistische raketten neer te halen. Maar 5% of 10% van hoeveel nu de VS zelf zeggen dat ze hun raketten zelf nodig hebben en hun voorraden drastisch slinken.door Fred1950 » 15 minuten geleden
Zelensky wil vijf procent van Amerikaanse Patriot-voorraad kopen, maar ‘heeft veel meer nodig’ ....
En bij hun bondgenoten moet hij ook niet komen aankloppen want Europa is de volgende die aan de beurt is want "de Russen komen". Zij willen dus hun eigen bevolking en grondgebied beschermen en zitten ook niet op een berg aan overschot.
En nu ook de Donauhavens in het vizier liggen, en reeds aangevallen werden, wordt het zeer moeilijk voor Oekraïne.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Dat zal Zelensky niet graag lezen. Stel u maar eens voor dat Trump of J.D Vance zou afzakken naar Polen en hij (Zelensky) mag er niet bij zijn.Ukraine gets no invite to record Polish parade amid escalating dispute over honors
(Oekraïne krijgt geen uitnodiging om de Poolse parade op te nemen (is een te letterlijke vertaling) te midden van een escalerend conflict over onderscheidingen.
Oekraïne heeft geen uitnodiging ontvangen voor de militaire parade ter gelegenheid van de Dag van de Poolse Strijdkrachten in Warschau op 15 augustus, zo heeft het Oekraïense ministerie van Defensie aan Suspilne laten weten .
De parade zal naar verwachting de grootste in zijn soort in de Poolse geschiedenis zijn, meldt RMF24 op basis van informatie van het Poolse ministerie van Defensie. Er worden ongeveer 1800 militairen, meer dan 300 voertuigen en 60 vliegtuigen verwacht.
De Verenigde Staten, Canada, Australië, Litouwen, Estland, Zweden, Roemenië en andere landen zullen ook militairen sturen. Frankrijk zal het grootste geallieerde contingent afvaardigen, inclusief een eenheid van het Franse Vreemdelingenlegioen.
Wordt zeker vervolgd.
-
De voorbije 24 uur waren succesvol voor UA:
Bij de aanval op de graanhaven zijn ook 3 RU oorlogsschepen geraakt: 2 fregatten en een patrouilleboot.
Diep in Rusland - in Bashkortostan - is een raffinaderij aangevallen met drones. Het is één van de grootste raffinaderijen in RU.
De raffinaderij in Orsk ligt nu compleet stil wegens gebrek aan vervangstukken, dit ten gevolge van de drone-aanvallen van UA.
Op de Krim ligt het hele elektriciteitsnet zo goed als plat. Er is ook geen stromend water meer.
Bij de aanval op de graanhaven zijn ook 3 RU oorlogsschepen geraakt: 2 fregatten en een patrouilleboot.
Diep in Rusland - in Bashkortostan - is een raffinaderij aangevallen met drones. Het is één van de grootste raffinaderijen in RU.
De raffinaderij in Orsk ligt nu compleet stil wegens gebrek aan vervangstukken, dit ten gevolge van de drone-aanvallen van UA.
Op de Krim ligt het hele elektriciteitsnet zo goed als plat. Er is ook geen stromend water meer.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Roemenie is blijkbaar ook kwaad op UA omdat ze verdwaalde drones zomaar over de grens laten vliegen in plaats van ze af te schieten.
Er worden blijkbaar terug bodybags uitgewisseld tussen UA en RU : +160 Oekrainers tegenover 24 Russen ( bron Radio 2 ). Is normaal , de Oekrainers eten de dode Russen op bij gebrek aan proviand ....
Er worden blijkbaar steeds veel meer Oekrainse gesneuvelden uitgewisseld dan Russische , ook in het verleden .... Dat Russen bij bosjes neervallen zonder UA slachtoffers is dus een leugen,
Poetin dreigt met Westerse schepen in beslag te nemen --- waar ? hoe ? ( bron Trends-Z )
Het front beweegt zich ook niet meer. Voor de Russen is dat eigenlijk positief. Ze hebben alleen nog maar een gebiedje in Donetsk te veroveren , en dat kan bij een vredesoverleg verkregen worden door te ruilen met gebied in het zuiden. Poetin heeft in feite zijn doel al bereikt en hoeft nog amper manschappen in te zetten.
-
Fred doet een 'Trumpeke'
Trump houdt het record van het aantal keren dat hij gewonnen heeft tegen Iran
Trump : "We've won big time"
Dit doet Trump om een uitweg te vinden en voor te bereiden. Poetin heeft ook zijn doel al bereikt
Wat was dat doel ook alweer?
- denazificatie van het regime? Computer says 'no'.
- demilitarisatie van UA? Computer says 'no'
- de RU 'veiligheidssfeer' herstellen --- geen Nato aan de deur? Computer says 'no'

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.